God morgon 4/10
God morgon!
Jobbdags, så jag tittar in lite snabbt och önskar er alla en bra start på den nya veckan!
Kram på er.
Gomorron!
Här är molning, men +grader - blir nog en bra dag idag!
Önskar alla en härlig dag! Kram
Morrn!
Halv storm inatt o det fortsätter blåsa. Jag som hade hoppats på åtminstone vindstilla så jag kommer mig ut i skogen en sväng men vi har kommit oss in på Sonens Facebook, så humöret är som himlen därute.

God morgon!
Molnen drar snabbt förbi och det verkar klarna upp lite här, vindarna drar lite runt fötterna och påminner oss om hösten. Idag har minstan vandring så jag hoppas vädret håller sig och att de får en fin dag!
Ikväll blir det Zumba med tjejerna hemma - det är så roligt!!! Vi får se om det kanske blir en kanelbulle till eftermiddagskaffet - det är ju kanelbullens dag idag… om jag inte har helt fel =).
Mamsen - älskade mamsen! Skickar en stor varm kram till dig och familjen <3
Ha nu en underbar morgon och dag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God morgon!
Jag skickar en kram till alla som behöver och önskar er en bra dag!
Go'morron alla! 
Ja det stormar ute, men jag trivs när det är "mycket väder" jag, då sover jag som bäst. Fast igår när jag var ute o fixade på tomten var jag tvungen att ta på mig dunjackan, brrr det blåste väldigt kallt när jag befann mig i stormens öga s a s.. Tomten är öppen mot söder se.
Blir att fortsätta måla idag, jag har ju bara tre rum kvar plus en trappuppgång.. men det går fort när man rollar, även om nacken tycker annorlunda.
Tänker på dig mamsen, det ordnar sig nog ska du se. Ungdomar är ju väldigt impulsiva och vill ha extra uppmärksamhet ibland. Skickar en tanke till Clary också, hoppas allt är bra där hemma..? 
Vilken underbar bild du har bidragit med Elpida! Sååå fint! Hoppas ditt Zumbapass blir en härlig upplevelse med tjejerna!
Morrn morrn till dig Gunilla
och en *vink* till dig också shigne!
Kram tillbaks till Toyan!
Ha en fin dag allihop!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Hej på er
Håller på att packa leveranser och ska sen sätta en glasyrbränning!
Ha en härlig måndag
abbi
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
Blåser här också. Det gillar jag, men gillar inte att de vackra löven ramlar av träden.
Tride.
Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling
"Livet är inte lätt men intressant" storafamnen
Håller med dig Tride, när löven har blåst av blir det väldigt kalt och kallt. Kommer bara frosten då så är det okay, den lyser upp naturen lite.. 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."