Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 1620 ggr
shigne
0

Dagens pratbubbla 11 oktober

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron goa vänner!

Vet inte alls vad det ser ut att bli för väder idag - helt kolsvart ute!! Å vad gör jag uppe så här tidigt?????

Å vad jag är less på mej själv! Varför kan jag inte sova längre på morgon??? Kan det vara åldern Obestämd.

Idag kommer sambon hem - äntligen, eller "änklingen" som syrrans barnbarn brukar säga. Annars är det bara att ta dagen som den kommer.

Jag hoppas alla ni får en superhärlig måndag! Kram

MaMaMade
0

Morrn, morrn!

Ja, vad är det för fel på oss, shigne! Förvånad Jag vaknade som vanligt mitt inatten…idag tom vid 3-tiden, *suck*. Lång vecka, möte med ledsagarbossen idag kl 14…ska jobba in fredagens "ledighet" o glömde bort att vi har möte här hemma kl 15…nåväl, sitter i rävsaxen hur jag än gör. Kommer mig ändå inte hem från Umeå om jag måste på möte kl 14, för det är då bussen går hemöver. Man får hoppas att mötesdeltagarna här hemma inte blir sura…

Annars så skiner (snart) solen från blå himmel, den är iaf på uppgång o det är ett par grader varmt. Har ont i en tå…pillade på en skinnflik på "den" tån o såklart skar det ner o nu är det infekterat. Svårt att hålla rent därikring o så nöter man hela tiden när man går i skor, bli en rolig promenad idag således men jag är relativt tålig när det kommer till sådan värk. Har tvättat rent o lagt om nu på morgonen o hoppas att det "håller" tills jag kommer hem ikväll.

Nä, bäst att ringa kommunväxeln o fråga vart jag ska för det är det ingen som har upplyst mig om! Ha en fin dag allahopa! Kyss

[GunillaF]
0

God morgon.

Det var segt att komma in här idag. iFokus strular (igen).

Det är kallt idag. -3 grader. Men jag fick iaf upp ögonen ordentligt under promenaden till jobbet.

Ha det gott idag!

Tuva-Lena
0

Morrn allihop!

På gränsen att man inte tar sig in igen.. Ser inga bilder på sidan just nu, men jag ser i alla fall det ni har skrivit. Glad

Så klart att du inte kan sova shigne när du väntar hem "älsklingen"! Mycket som skall fixas så det blir perfekt, eller hur? FlörtKyss Under tiden mitt "stolpskott" varit i S-holm så har jag målat om i trappan. Sa ingenting för att överraska honom - han har fortfarande inte upptäckt att vi har en ny trappa.. SkrikandesSkrattande ha ha.. Karlar!  Kicking Dirt Pouty 

Här är det också på minussidan Gunilla, men inte så farligt, -1 bara just nu, men solen verka ångra sig idag och återvänder bakom molnen.
Nu bär det iväg in till stan igen, två sovrum som skall få nya väggar!

Ha det gott allihop! Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Elpida
0

God förmiddag!

Som sagt - svårt att komm in här -igen!!! =(

Idag fick jag skrapa rutorna, det har varit ett par kalla nätter nu, men underbara dagar!!

Satt i bilen på väg till jobbet och njöt av älvdansen och det gyllene ljuset ute. Tackade för att jag är frisk, familjen är frisk och även om det är tuffare tider ibland så finns jag till!!! =)

Tack för att ni finns här och ljusar upp min dag *Pyss*

Ha en underbar dag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

majlar
0

God förmiddag här skiner solen och det är hög och klar luft. Man kan dra ner syren ända ner till tårna.

Vacker bild Tuva-Lena

Ha en fin dag allaKyss

mayolica
0

Hej!

Sitter på biblioteket och kikar in lite snabbt,mitt nät funkar inte. Önskar alla en fin dag

~ mayolica ~

[Jeremina]
0

Go kväll allesammans!

Såg att Gunilla och Tuvan haft minus i morse men det hade inte vi och nu är det 9 grader varmt Glad Men det blåser kallt brrr!

Toyan
0

God kväll!

Här har vi haft en vacker solig dag, nu är det nästan kolsvart här, oj så fort tiden går.

Vackra bilder Gunilla och TuvanGlad

Ha en fin kväll allihopa!

gummimamma
0

Här har det varit helt underbart väder hela dagen! Hur varmt det var vet jag inte, men vi satt ute utan ytterkläder på lunchrasten och svettades. Visserligen i ett skyddat hörn, men även utanför "hörnet" var det rätt varmt. I morse var det 1 grader kallt. Såg ut som frost på gräset, men bilen behövde inte skrapas. Nu börjar tempen dala igen inför natten. Blir nog en kall natt…

abbis
0

#3 Kände stolpskottet ingen lukt ens en gång..Skrattande

Små stressigt idag .Har en kund som skall ha med sig en bröllopspresent till Holland special special.När dom beställde så hade jag deadline den 13:e nu va dom inne i lördags och dom sitter på planet till Holland då så dom måste ha föremålet den 12:e..Ja det är bara att vrållufta ugnen imorgon eftermiddag..Jag fick stå och jobba till 20,00 med feber kul kul kul…

nu mat

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Inlägget är låst för nya kommentarer