Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 1707 ggr
Toyan
0

God kväll-tråd

God kväll på er där ute!Glad

Vi har haft en härlig höstdag med sol och blåst, tog en promenad till AF och sen blev det biblioteket.

Hämtade en bok jag väntat på och drack en kopp te med en god kaka till, gjord på mördeg och med kanel..mmmGlad

Är nog väldigt trög nu men hur funkar det med en låst trådSkäms Nån som vill berätta?

Tittar in senare, har disk som väntar så jag får gå emellan ett tag.

abbis
0

Vet inte om jag är den som ska förklara men en låst tråd kan bara speciellt sajnade läsa,alltså inget som kreti och pleti kommer åtFlört

har suttit och bloggat ikväll litekeramik  nyheter och en kommentar till min stalker ..Sen får vi se om det blir tyst ett tag igen!

Blir en kväll med inspelat csi…

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

MaMaMade
0

Hemkommen, duschad o nyäten…trött o huvudvärk. TV-räkningen obetald så det visas DVD-film istället; "Ett päron till farsa…ngnting". Blir nog en tidig kväll…känns det som…

Önskar er en trevlig kväll! Kyss

[Jeremina]
0

Go kväll härifrån med och jag är ganska trött efter en halv dag i stan!

shigne
0

Gokväll! Försöker skriva några rader med en kelsjuk kisse i knäet…

Nyss hemkommen från Pysselträffen i byn. Hade besök där ikväll som visade smyckestillverkning och Glasfusing!! Mmmm bådar inte gott för ekonomin det här - fy tusan så dyrt det är att gå kurs!

Vet ni vad???!!! Det snöar här ikväll, marken är alldeles vit Glad. Tog ut lilltiken på en kiss-sväng, men hon hade bråttom in, för hon tyckte att "snö på marken är kusliga grejer"!

Gick det bra idag Jeremia? Med akupunkturen tänkte jag…

Toyan
0

Hej shigne! Snö..hoppas det dröjer här i alla fall, 3,4 plus har vi just nu men det kryper väl neråt under natten.

Är det en valp som aldrig sett snö shigne? Dom brukar se så härligt förundrade ut och sätta ner tassarna lite prövande, titta på matte/ husse, " vad är det här nu då"?Kyss

MaMaMade
0

Minns inte riktigt men med tanke på vilken fjolla Tassa är (o var i ännu högre grad i sin "ungdom") så var nog inte första snön populär. Det blir ju lite kladdigt innan den lägger sig helt o hon är ju *sååå* pippinätt…pälsen får *inte* bli smutsigt…*isch*! Skrattande

Har däremot Sonens första kontakt med snön i klart minne. Han ville ut men vägrade ta på sig byxor o jacka hur jag än försökte förklara. Så jag öppnade dörren o sa "Varsågod". Han kutade barfota rakt ut på garageinfarten o kom ungefär halvvägs innan han fick stopp på sig. Kom snabbt tillbaka under mkt suck o stön o sa "Brrr, mamma!" när han kom in igen…o sedan klädde han på sig ordentligt. Skrattande

shigne
0

Det är ingen valp, hon är 3 år, men när det gäller vatten, snö och oväder - då tror hon visst att hon är en riktig drottning eller nått! Åh va hon är fånig! Glad

Tuva-Lena
0

Go'kväll Toyan och alla ni andra! Ikväll har jag ätit nånting gott må ni tro! Fläskpannkaka! Rena rama LCHF-kosten, eller hur? Enda gången vovven är uppmärksam också.. Skrattande Mycket lingonsylt och rårivna morötter och sen den knapriga pannkakan då! Gissa vem som är mätt och stinn..?Tungan ute Tittade på Robinson sen, men i år verkar det vara rena rama soffliggarna som kommit med.

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."