Taktil Stimulering
Hej jag heter Katarina och kommer från åland jag är utbildad beröringspedagog, finns det möjligen flera som utövar Taktil Stimulering här? man kan gå in på www.beroring.se för att läsa mera om metoden
Välkommen hit! ja det ska finnas fler här som utövar taktil
Välkommen hit…

Jag är snart färdigutbildad Taktilmassageutövare. jag har börjat så smått att utföra det på några vänner..men använder oxå det i min praktik på en kirurgavdelning. Då handla det om massage av förrer, ryggar och händer. har gett ett otroligt gensvar hos patienterna.
Välkommen hit Katarinaf! Intressant det där med taktil stimulering. Kanske du och copia kan gå ihop och skriva en artikel tillsammans..? När du blivit lite varm i kläderna vill säga..eller vad säger du copia? Skulle vara bra om vi kan täcka in alla massagetekniker på sidan..
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Puttar.. :)
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Var hittar man utbildning för detta?
Svårt att veta var man ska vända sej, finns en del att läsa… Men kostar denna kurs verkligen så mycket som över 10000 kr???
shigne; jag hoppas ju på att en planerad kurs i Umeå ska bli av. Det gäller beröringspedagog inom taktil stimulans. Tror att den skulle landa på omkring 7000 kr. PM:ar dig.
Beröringspedagog…..det låter helt rimligt i dagens läge…
Tack MaMa…jag har svarat dej!