Behöver du healing?
Det har varit mycket för många, även för mig själv, senaste dagarna.
Jag skickar healing till mig själv, samt till er som skriver upp er i den här tråden, Måndagkväll 18 Okt. klockan 21.00
Sitt eller ligg bekvämt och ta emot kärleksfulla energier till det du har ont/problem med <3
Jaa tack Gunilla, jag tar tacksamt emot! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Ja tack Gunilla låter helt underbart med healing. Kramis
Medarbetare på Feng Shui och Indien
Tack o pyss Gullenilla!

Gärna gärna :)
Jag har noterat er nu! 
Tack gärna….om jag nu får vara ifred! Men ska ta mej tid att vila en stund…
Tack Gunilla!
#6 Skriver upp dig också och hoppas du får en liten stund för dig själv.
Det kändes mycket starkt för mig ikväll!
Jag fick en upplevelse jag aldrig haft förut när jag healat.
Hela tiden knäppte och "skrapade" det i mina öron. Inte obehagligt, men det var något nytt.
Ni var 65 personer som skrivit upp er på olika sajter och sidor. Jätteroligt.
Jag är tacksam över att fått vara en länk mellan er och andevärldens helande energier!
Tack Gunilla! Hoppas verkligen att det gick fram överallt.
#9 Jaa, det hoppas jag med. Men det kändes så starkt att det måste det ha gjort.
#10 Ja det gjorde det nog! Jag glömde bort det hela förstås, men blev så in i bomben trött strax efter nio när jag hade tittat på det okända - jag somnade på soffan ju!
Så när jag tittar in här kommer jag på varför; det var ju healing kl 9! Inte konstigt att jag kände mig så avslappnad! 
Tack vännen, det var jätteskönt! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Härligt att du fick vila en stund!

Trött i dag men med ett lugn i kroppen så varmt tack till dig goa Gunilla 
#13 Du kanske kan ta en tupplur sedan idag!

Jo, det har jag tänkt mig 
Tack Gunilla!
La mej nån minut i 9, kände inget speciellt…men så började jag bli så varm i benen och fick jätteont i ryggen, det var precis som om nån pressade in ett kvastskaft i ryggraden..sakta, sakta…efter ett tag när skaftet var på plats blev det lungt. Sen började det bubbla och koka i levern…
Mycket mystiskt! Men det var inget jag blev rädd för och idag känner jag en stor, stor kärlek till allt!! En enorm tacksamhet! Är detta healing, eller är det jag som ligger och inbillar mej ?
En stor kram till dej Gunilla, som ger oss denna upplevelse!
#16 Vilken upplevelse.
Jaa, det är healing och i går kändes det så starkt. Har inte känt så någon gång förut.

Jag har drömt underbara drömmar inatt men vaknat på väldigt tråkigt humör, allt har varit piss idag (rent ut sagt), är detta healingen? Ibland känns det ju värre innan det blir bättre…
#18 Vet inte om det är healingen eller något annat…. Du har rätt i att ibland kan det bli värre någon dag inan det vänder till det bättre.