Dagens pratbubbla 27/10
Gomorron vänner!
Fortfarande mörkt nu, -10 och +17 inne 
Har gjort eld i pannan och sitter med kaffekoppen här vid datorn. De har lovat snöblandat regn till kvällen - så mina planer på att åka in på föreläsning ikväll hänger i luften!
Annars så ska jag inte göra så mycket - har den gamla spegelbyrån som ska putsat…
Önskar alla en fin dag! kram

God morgon Shigne, vilken vacker bild. Solen ser ut som en stor stjärna (vilket den iofs är..=)
Dagen är ….sådär, än så länge. Ska komma igång snart, sitter och njuter av Sade och låter hennes musik röra vid själen.
Idag ska jag köra en ny Zumbalåt på mitt pass, ska bli kul att se om de tycker den är lika fräck som jag tycker =).
Ha en lugn och skön onsdag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Hej och godmorgon på er..
Drejade 76 muggar igår som ska fixas botten på idag och sättas hänklar..Försöker ta det lite lugnare och dreja lite mindre saker
Har en utlottning på min blogg där man kan vinna ett jättefint pris om man bara skriver en snäll kommentar,passa på det är inte många som kommenterat sista chansen den 31okt
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
God morgon.
Ha en riktigt bra dag.

God morgon
Runt nollan ute och fortfarande +26 inne, tur att vi inte betalar extra för värmen. Det verkar inte som det går att få ner den speciellt mycket mer, just nu är det bara ett element och handdukstorkaren som är på.
Nacken mår inte så bra idag kan bero på att jag satt och stickade för länge igår så annan sysselsättning får det bli tills det gett med sig.
Önskar er alla en fin onsdag
Medarbetare på Feng Shui och Indien

#2 Fanken att du ska bo så långt bort Abbis, har varit inne på din sida igen och du har så mycket fina grejer!. Fastnade för hyllorna från soffi by soul oxå, mycket snygga!! Ser så inbjudande ut, den lilla stugan, i höstmörkret med alla tända ljus =).
Skulle kommentera i bloggen men det funkar inte härifrån jobbet, ska se om jag kan göra det hemifrån istället =)
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Go'morron på er alla!
Vilken dimma det var imorse, trots att det visade minus på tempen, men i samma stund som jag gick ner till stallet så började dimman lätta något. Hoppas att regnet väntar på sig till kvällen..
just nu är det jättevackert ute!
Jag går in till din blogg abbi, alltid spännande att se dina nya inlägg!
Hur gör du när du sätter botten och hänklarna..? Löser upp leran med vatten som du beskrev tidigare och "klistrar" fast dem..? Idag skall jag ta itu med både "pissestalen" och kladda med lera hade jag tänkt!
Först går jag en sväng ut till älvorna som dansar på tjärnen just nu - isig som den är, men vad bryr dom sig?
Ha finfina dagen allihop!
På väg ner till stallet - måste försöka ta bort ledningen som förstör pastoralen, eller vad säger ni?
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Hej. Sol o fint här
Tride.
Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling
"Livet är inte lätt men intressant" storafamnen
Hej alla 
Av en slump så hittade jag inte Alternativa Behandlingar som vanligt i listan som i Fokus har i bokstavsordningen. Blev nyfiken och började med att söka efter sajten *ler*.
Det står att ni har sajten dold nu för tiden … stämmer det 
/kram
Ps Ha en bra dag!
Tuvan…du får lerslam när du drejar"slicker" det använder du som lim
..Bottnarna ska svarvas av och få en inbuktning eller en fals att stå på beroende på modell..Det är va jag gör idag
.
Har en drive på klämda klämmiga muggar i Kga butiken imorgon…
nu 99:- stycket istället för 149:-
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

God middag tjejer!
Vackra bilder shigne Tuvan och mayolica.
Här har vi riktigt höstrusk, det regnar och blåser, hoppas det inte fryser på till kvällen när jag ska vara chaufför några timmar.
Ha en fortsatt härlig dag oavsett väder
#11 Men hur kunde jag då komma in här 
#13 Antagligen står du kvar som medlem..? Alla medlemmar kan gå in som vanligt se.
Kul att se dig igen Spanaren! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
så jag väntar en stund och hoppas på det blir lite uppehåll.