Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 4017 ggr
shigne
0

Dagens pratbubbla 9/11

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron!

Sitter med kaffekoppen och vid datorn! Solen försöker visst visa sej där ute vid horisonten - ser ett färgspel utan dess like.

-20,7 ute just nu….sambon och hunden sover än! Gjort eld i pannan, så nu ska det nog inte dröja så länge förrän värmen kommer tillbaka!

Idag åker jag med syrran ner till stan, ska till vet. med hennes hund. Annars blir väl dagen som igår ung. ; Lugn, fridfull och plats för egenvård!

Just nu njuter jag av livet!

Önskar alla en värdefull dag! kram

[GunillaF]
0

God morgon Shigne och alla andra!

Vilken härlig soluppgång du har på din bild!!

Brr, vad du har kallt Shigne! Jag har "bara" -12! Glad

Ha en bra dag idag alla!

Toyan
0

God morgon säger jag till Shigne och Gunilla och alla som kommer senareGlad

Oj så kallt ni har Shigne, här är det 0-gradigt och blåser så det blir att hålla i hatten  (om man har nånSkrattande

Märkligt väder, igår var det 8 minusFörvånad

Ha finaste dagen allihopaKyss

Tuva-Lena
0

Go'morron på er töser! Glad

Det var kallt när jag vaknade, minus 15 men nu börjar det mulna på - kommer snön tidigare tro? Tänk, det är vinter och jag har inte hunnit fatta det än!Obestämd

Ja skall också åka in till stan shigne, två behandlingar har jag men sedan åker jag väl förbi huset och kollar värmen och fortsätter med tapeterna. Skall snart gå ner till stallet och ta ut hästarna, men det känns gruvsamt om jag ska vara ärlig. Det blir kallt om händerna när man står ute och borstar dem. Tyst

Ha en fin dag allihop!

Har ni settt den nya bilden på första sidan? Det där huset är hos "grannas", och jag tog bilden förra vintern när himlen var så fin en eftermiddag. Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Tuva-Lena
0

OOoops, nu gjorde jag bort mig! Den där bilden la jag in på feng shui och ingen annan stans.. Skäms

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Elpida
0

God morgon mina vänner!

Vilka fantastiska soluppgångar ni visar oss! Attans vad kallt ni har det, här är det +1 och blötsnö som trillar ner. Ungarna tycker nog det är lite roligt iaf =)

Idag blir en lugn dag (tror jag) med jobb och lite badrumstvätt (nej, det är inte färdigt ÄN..) och sedan ska jag mysa resten av kvällen!

Shigne - hoppas du får en riktigt skön dag med systeryster och egenvård! <3

Kram på er!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Clary
0

Go morgon på er

Här är det -2,5 blåser som bara den, får se hur länge det dröjer innan ovädret dyker upp. Tur att det finns saker att pyssla med inomhus en dag som denna.

Önskar er en fin dag trots busväder Skrattande

Medarbetare på Feng Shui och Indien

abbis
0

Mörn mörn

Fy fasicken va kallt ni har däruppe..aldrig funderat på att emigrera?

Här har dom lovat snö idag och det troliga är att det kommer ligga kvar för marken är frusen!Brrrrrrr

Får en praktikant idag som ska stanna 5 veckor .Det är en tjej som varit hos mig till och från i ett halvår tidigare och som trivdes hos mig trots att jag är som jag ärFlört Hon hade en klasskompis som hade svårt att hitta praktik och som behövde stöd och hjälp så jag tackade ja till henne oxå!

En pall varor är på väg och det är massor att fixa med inför jul så detta passar alldeles utmärkt..

Ha en skön tisdag

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

MaMaMade
0

Morrn!

En strålande dag…en strålande *kall* dag. Inatt hade vi -18 men nu är det "bara" -15, känns kylslaget när det inte finns ngn snö som isolerar.

Nej abbis, jag tänker *inte* emigrera. Skulle gå ut i de fuktiga vindarna söderut under vintern. Möjligen ha en stuga där jag kan odla under sommarhalvåret…det är så lite som går här uppe. Rynkar på näsan

Har dragit på det ett tag, lite nervös…men nu ska jag gå o sätta pastadegen. Håll tummarna o ha en fin dag! Kyss

Tride
0

Ruggigt. Kring nollan.Obestämd Bilden är från i går då solen lyste på rimfrosten. Just nu vräker det snöblandat regn från de högre sfärerna. Som ni ser har jag bytt Avatar. Hoppas i kan se vad den föreställer. Passande?

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

MaMaMade
0

Ångest! Känner helt plötsligt en spricka över en framtand…en porslinskrona från hårda barndomslekar… Jag som är så försiktig med att tugga o försöker dricka tempererat. Nu är frågan; vad ska man prioritera? Framtanden, kindtanden till höger som varit spräckt i 1½ år el kindtanden till vänster som varit halv i 1 år!? El ska jag betala huslånet…o God Jul på er alla!

F*n så less jag blir… Gråter

Tride
0

Oj ett så svårt val, mama.Obestämd Men nog är det väl viktigast att ha nånstans att bo? Du kan ju alltid be nån annan tugga maten åt dig, eller leva på soppa.Förvånad

Tride.

april4
0

Hej på  er. Här har vi fått snöoväder. Nu får man börja pälsa på sig. Snön bara yr omkring och minnena kommer fram från barndomens kalla vintrar. En tjusning med det oxå.  Alla årstider är fina på sitt sätt.

Ha en fin dag

Pagan
0

Hej alla sköna

Här vräker snön ner och mer ska det bli, får nog kolla på den norska vädersajten, brukar vara lite roligare.

#0 Vad skönt det låter Shigne att du njuter så av livet nu.

#9 en apa i en trapets??

#10 Förstår att du tappar alla sugarna, kramis

Här ska det fortsättas med skotteriet och inslagning av farsdagspresenter.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

szirius
0

god eftermiddag! Jag förstår aldrig den stora skillnaden i klimatet förrän just vid dessa årstidsskiftningar. Vi hade hela 20 grader varmt i lördags, det är ju inte så vanligt, men det kom en brittsommardagGlad.Och jag har myggbett! Annars har vi runt 12 grader nu. Och så läser jag minus 20 Förvånad.Huu, vi har inte ens tagit upp vinterjackorna än!

Men snö hoppas jag på.Lagom till lucia sådärTungan ute

Pagan
0

#14 göttegrisGlad

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tride
0

Skall snart ut i köld o mörker. Vad gör man inte för en svängom med tangonFlört?

Tride.

Trilobite
0

Veckohandlat i snöstormen, hurra för svärmor som väntade hemma med varm köttsoppa och blöjbytt son när vi kom hem \O/

MaMaMadde - ojoj, stackars dig! En spricka behöver inte vara farlig (porslinstand är ju dessutom inte levande), ta trasiga tänder först. Och de blir ju dyrare ju längre de får gå. Men huslånet är ju tokviktigt. Jag skulle kolla med tandläkaren om man kan få reparation på avbetalning faktiskt. Och ta den halva tanden först.

Inlägget är låst för nya kommentarer