Dagens pratbubbla 10/11
Gomorron goa vänner!
Här dalar snö så sakta - vackert! Sovit som en sten i natt, o det var sååååå skönt!
Till frissan idag, fortsätter med förberedelserna inför marknaden, städa lite, mysa lite och bara må så där oförskämt gott!
Önskar alla en härlig dag! kram
Good morning på dig shigne-tösen! 
Det snöar hos mig också, men här blåser det samtidigt så det blir som små nålstick när man tittar ut - kornsnö som vi säger här. Hoppas att det inte blir så mycket av den här varan bara.. inte än!
Ha en "oförskämt" finfin dag! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
God morgon!
Dubbelt av allt idag. Alltså dubbelt så bra dag mot i vanliga fall! Det ni!
Ha det bäst!

Åååh vad skönt det lät Shigne. Tänk att få krypa upp i en soffa med lite thé, ngt gott (och nyttigt..) att tugga på och bara sitta o tjöta och pyssla lite =). Mys lite för mig oxå Shigne! =)
Här är det ruggigt som fanken ute och jag har slängt på mig ponchon och fyllt thémugen. Idag blir det träning på lunchen och möte i eftermiddag. Det ska bjudas på ngt ätbart till mötet, hoppas det blir något riktigt gott!! Är så där sugen som man kan bli i pms-tider…
Må så gott!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
god fm! Hoppsan - kissen hoppade upp på bordet o stal min ost
tjusig skall du bli, shigne! Här har vi slask och grått.Detta klimat är inte för människor utan för övermänniskor - sådana som vi
I går var det snudd på att man måste ta fram roddbåten. Hoppas du får nåt smaskigt att tugga på, Elpida. Jag mår bra i dag efter gårdgens tango på stan. Det ger hälsa, livsglädje och många glada skratt. 
Tride.
Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling
"Livet är inte lätt men intressant" storafamnen
Hej på er och go kväll
Har fått en praktikant på 5 veckor..Guld värt
Hon har varit hos mig för 1,5 år sedan så hon har dessutom kassavana..
Ska hinna dreja undan va det tänkt men armen är skit ff !
Men det kommer pallvis med varor så det är skönt att slippa bära allt tungt själv..Så det kommer bli en avlastning åt mig vilket som!
Idag kom det en pall X 2 meter med bara änglar och tomtar i medeltida stil..Att slippa hålla på och riva och slita med dessa stora kartonger är guld värt
hej hopp
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/