Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikett: övrigt
Läst 5383 ggr
shigne
0

Dagens pratbubbla 13 november

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron!

Vintervitt, vackert, mulet och -8…..

Idag ska vi äntligen sätta upp taket i hallen Förvånad, har ju bara väntat sen i augusti!! Å hur det ska gå vette sjutton, för i mitt hörande öra sitter en jädrans propp - så nu känns det som jag är helt döv!!

Jag undrar hur sjuklingen har det? *Krya-på-dej-kram*

Önskar alla en magisk dag! kram

Elpida
0

God morgon Shigne!

Vad skönt  om ni blir färdiga med hallen, du som kämpat med väggarna! Du får köra en propplösare i örat, om du inte tycker det är bekvämt att välja vad du vill höra idag TystTungan ute.

Frukosten är avklarad, vovven är ute och nu kommer minstan och är hungrig. Ska snart väcka resten av familjen så vi kommer iväg till stan i tid. Vi ska kolla gymnasieskolor med Media-programmet med 15-åringen. Hon fick faktiskt en ny systemkamera i går av maken på villkoret att hon sköter skolan resten av terminen och håller ordning på sitt rum. Hon blev själaglad!!!!

Jag sällar mig till Shigne och önskar er en alldeles fantastiskt magisk dag!

(appropå magisk så har Harry Potter-filmen premiär när som helst, vi har gått på alla på bio…)

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

abbis
0

Godmorgon

Shigne …köp öronljus gör underverk med proppar och bihålor!

löööööördag helt underbart ..Bara 4 timmar jobb.Jobbade till 20,00 igår kväll för att slippa att sitta längre idag..och 19årige sonen tog hand om snabeldraken så jag slapp det!

Gått änglaleverans från Filipinierna och smides leverans från talinn som ska packas upp..

ha de gött

Cool

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

shigne
0

Tack Abbis för tipset! Jag vet att det är kanonbra, men det tar lång tid att få hem dem….

Tride
0

God lördag- fm. Här är grått där uppe och grått där nere. Dvs mulet o snöfritt. I dag planerar jag att köpa chokladkakor så jag kan skämma bort min barnbarn ordentllgt när jag träffar dem i morgon. Och frukost-bullar, så jag kan skämma bort mig själv.Glad Allt gott till alla!Kyss

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

Tuva-Lena
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God lördag eftermiddag, får jag säga då Tride! Glad

Morgonen har jag ägnat åt laserbehandling, "dörrpostmassage" och promenad så nu känns ryggen relativt bra trots allt. Foten i munnen Fick ett hugg där bak när jag klev ur bilen vid jobbet igår eftermiddag se. Ostkroken fick en ny betydelse när jag såg mig själv hankandes fram igår kväll, men nu har den rätat upp sig i alla fall.  SEdan va ajg "däpp i näsad" inatt så jag misstänker att det är en förkylning som har gått inåt istället för den vanliga vägen ut s a s..

Gråväder här också men behagligt i luften istället. Får se vad jag hittar på idag.. det får ju ryggen bestämma - och det är jag inte van vid kan jag säga! Skrikandes Nyttigt kanske med nya perspektiv..?

Ta hand om er där ute och ha en fin lördag!

Tavla från min praktik - som bomull för själen eller hur? Kyss

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Tride
0

Underbar tavla, Tuvan! Jag har gått mina ärenden, och nu tittar solen fram!SkrattandeKyss

Tride.

mayolica
0

God eftermiddag

Här är det regnigt grått och trist idag.

Ga en bra Lördag.

~ mayolica ~

Pagan
0

Goddagens. Trodde jag redan varit här och hälsat denna nya dagen, men så var inte fallet. Lite alzhimers light måhända. Tungan ute

Sitter just nu med en liten stjärna och kliar mig i huvudet över tolkningen. Vissa kort i kombination med andra kort kan ju ge stressrelateradesvårbedömligaanalyssvåriheter så att sägaObestämd

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tride
0

ObestämdFörvånadTungan ute

Tride.

Pagan
0

ungefär så där känner jag mig jaSkrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Toyan
0

God middag!

Rena vårvädret här,  det töar och är disigt, har jobbat och nu ska jag lägga mig och vila en stund för ryggen värker som bara den.

Ha en fin lördag kväll allihopa!

MaMaMade
0

Hej, hej!

Sov till kl 10 på fm! Förvånad Iofs med hjälp av en ½ lite vit men himmel så skönt det var! 3 muggar te till frukost o sedan körde vi ner älgkött till en släktingkock i grannsamhället. Som tack för leveransen fick töserna, Guben o jag lunch på hamburgerhaket som de driver bredvid hotellet o restaurangen där.

Lite av pengarna gick till lite inköp men det mesta måste jag ha kvar till bussbiljetter o bensin. Iaf fick jag hem såpass att jag kunnat baka en kolakladdkaka med tryffelglasyr. Vi ringde o bjöd över vårt äldre grannpar. De ska få "Swedish Coffe" till kakbiten, hade jag tänkt. Har aldrig smakat det men vi har ingen whisky hemma, bara en flaska punsch från länsmans dagar…man taga vad man hava… Det ska bli trevligt o så brukar de inte stanna så sent, ganska skönt när man inte är så piggelin på kvällarna nuförtiden.

Vi har ätit wokad älgkalvfilé (kocken tyckte att vi skulle behålla den för den går ändå inte att använda för dem annat än till grytbitar el färs), stekt potatis till familjen o själv (+ Minstan o Guben) laddade jag in gräddkokt brysselkål. Köttet fick ligga o dra i en blandning bestående av lite rapsolja, soya, färsk ingefära o en skvätt honung. Nu ser jag fram emot en söt avslutning!

Önskar er en skön lördagkväll! Kyss

Elpida
0

#5 Kan tänka mig att det känns konstigt att inte kunna fara omkring som vanligt Tuvan, det är tur du har din laser! Skönt att du är piggareKyss.

#12 Det lät smarrig (som vanligt) MaMa, här blev det en vanlig pannkaksrulle med köttfärsfyllningGlad.

Har en kropp och ett huvud som är lite motsträviga idag så det blir nog en dejt med värmedynan ikväll - men först ska jag gå och försöka meditera lite. Lördagskramar!!!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Tuva-Lena
0

#8 Du får prova med #fyrkant istället Pagan, istället för *stjärna. Glad Kul med tarot! #9 Tride, du skulle väl kunna fylla i med lite lördagsunderhållning nån gång, och köra lite tarot med oss?

#11 Fler som har ryggvärk.. ja det är inte roligt det vill jag lova, men nu ikväll är jag rätt knak om jag får säga't. Tog en sväng till med laserna på eftermiddan också och det gjorde susen. Bor du långt borta Toyan?

#12 Vår mattant har lagat middag igen! och gud så gott det låter MaMa! Gissa vad jag har till kvällskaffet idag? Jo en schwarzwaldtårta! Tungan ute

Nä idag fick jag nöja mig med vanlig lördagsstädning. Skrattande

Låter härligt med en lördagsmeditation Elpida, det skulle nog fler kosta på sig..Flört Kram tillbaka på dig!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

MaMaMade
0

En schwartsis är inte fy dumt det, Tuvan! Hoppas att jag får laga mat till er alla ngn ggn!

Ryggont kan man vara utan…hoppas att ni kryar på er! Har haft lite "spök" i ländryggstrakten men än håller det ihop. Vet inte varför men det är väl lätt att åka dit när man en gång haft ryggskott. Tur att jag inte behöver lyfta så mkt på jobbet! Roligare kan man ju ha sas.

Nä, natti!

Inlägget är låst för nya kommentarer