Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikett: övrigt
Läst 3341 ggr
shigne
0

Dagens pratbubbla 16 november

Gomorron!

Här är kallt och vackert, solen har inte är på väg upp och temp. visar på -15,8

Inga större planer för dagen, lite känningar efter resan igår - så det blir att ligga lågt! Men va gör väl det Glad, när pysseltarmen drar och sliter…

Önskar alla en härlig dag! kram

Elpida
0

God morgon Shigne!

Här har det oxå varit minusgrader inatt, iaf en eller två ;-). Skönt med hög frisk luft och kyla man kan klä sig för!

Idag händer inget särkskilt på jobbet, mycket ekonomi för tillfället. Hemma ska vi slänga ut badkaret i badrummet så vi kan börja måla. Ska bara tvätta en gång till med T-röd.

Igår köpte jag glögg och nötter. Det är lite tidigt för oss, vi brukar hålla oss till 1:a advent. Eftersom vi inte hade mandlar hemma så får flaskan vänta till ikväll. Det kan vara gott att smutta på när jag går och donar lite =)

Önskar er en fin tisdag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Brokenfether
0

Godmorgon!

Var längesen jag tittade in så idag fick jag ett infall :)

Hoppas det är bra med er alla. Kallt och trist i skåne…bara att klä sig varmt och snart blir det nytt år och varmare tider igen ;)

Önskar er alla en fin dag…Kram från Broken

Tuva-Lena
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nä men go'morron fröken Broken! Skrattande har du hittat tillbaka till dina gamla domäner? Härligt att se dig! Kyss

Morrn morrn shigne! Hu va kallt du har, här är det bara -7 än så länge, men det skall ju bli kallare.. Tyst 

Hade en konstig dröm inatt, men den får jag berätta sedan, har lite bråttom just nu.

Ha en fiiin dag allihop! Glad *pyss*

Undrar just vad den här dagen har för överraskningar.. Flört

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

[GunillaF]
0

God förmidda!

Jag hoppas ni får en mycket bra dag!Glad

Tride
0

Hej. Hyfsat bra väder här.GladMen jag är segObestämd

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

april4
0

Hej på er. Idag och ev resten av veckan får jag lov att stanna snällt hemma. Jag var ju så klantig och slog  foten i bordsbenet, så nu är foten tjock och gör vansinnigt ont. Hoppar runt på ett ben och det är rätt så jobbigt. Det värsta jag vet är ju att sitta stilla. Här  är det strålande sol och blå himmel, suckRynkar på näsan

Ha en fin dag hörni

[GunillaF]
0

#6 Aj aj…fy sjutton vad ont!!!

Har du ingen bok du kan läsa? Eller ett handarbete? För jag tror att det kan vara bra om du försöker sitta med foten i högläge.

Snar bättring!

Toyan
0

God kväll!

Inte så kallt som ni Shigne, bara 2,5 minus i morse och solen kom på besök.

#2 Hej Broken, kul att du tittar till ossGlad

#6 Ta det försiktigt och krya på fossingen april!

Ha det så fint allaKyss

abbis
0

Gokväller

Ingen bra dag idag Rynkar på näsan

Dom säger att man aldrig ska ångra det man gjort och vara tacksam för allt och ta allt som en prövning..Men jag ångrar vissa saker idag med facit i handen!

ha de gött

Lilla My

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Pagan
0

Hej alla goa. En snabb kvällsvisit i dag. Har haft fullt upp och jag hoppas alla haft en underbar tisdag. tuvan - the lotion kom idag. doftar underbart. Står på hedersplatsen i badrummet.

grattis till halltaket ShigneSkrattande kanonskönt.

Brokenfether - en ny bekantskap för mig, har ju inte hållt till på iFokus sååå himla länge jag, hej och trevligt att träffasSkrattande förstår att det var ett uppskattat besök.

Stackars dig Aprillan, sucks big time!!

Kram Abbis, du e människa vet du, vi är inte ofelbara. Extra kram

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tuva-Lena
0

Åh va roligt Pagan! Då gick det snabbt! Jag la den på lådan igår först eftersom jag oftast har huvet under armen när jag åker till stada. Skrattande Slit den med hälsan, den är dig väl unt! Kyss

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Inlägget är låst för nya kommentarer