Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 4213 ggr
shigne
0

Dagens bubblare 17/11

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorrona alla mysiga personer!

Hu vad tiden rinner på!! Känner att jag inte alls hänger med… Här är kallt på morgonen -23,7 , så det är eld i pannan, kaffet klart och de andra sover! Precis som vanligt Glad

Sonen och hans flickvän ska ha barn, hade tiden ute i måndags. Det är en konstig känsla att sitta här och vänta på att bli farmor, lite koncentrationssvårigheter så att säga….

Naturligtvis är jag en stolt farmor….men lite orolig hur det ska gå. Åååh, hönsmamman vaknar Förvånad

Önskar alla en härlig dag - är rädd om den! kram

[GunillaF]
0

God morgon Shigne och alla ni som kommer under dagen.

Farmor! Oj vad härligt. Jaa, man är nästan mer orolig när barnen ska bli föräldrar än när man skulle bli det själv. Men det kommer att gå bra ska du se!

Jag hade äran att vara med när mitt första barnbarn föddes. Min son var långt borta på en utbildning när sonhustrun fick värkar. Så då fick farmor följa istället. Det var en fin upplevelse. Men nervöst!

april4
0

Gomorron på er. Känns konstigt att sova så länge på mornarna, men visst, skönt är det.

Foten känns bättre idag, kan stå och gå lite på den, men att få en sko på är omöjligt. Så det blir nog att va hemma resten av veckan.

Kallt ser det ut att va ute, alldeles frostigt. Såg ett spindelnät som var frostigt, vilket snyggt konstverk.

Ha en fin dag alla

szirius
0

God morgon i hus, stugor, lägenheter o på jobb.

Huu, så kallt ni har det uppe i norr, här har vi ännu inte haft en enda minusgrad och det är jag såå tacksam för. Dem behövs inte förrän det kommer snö, som jag beställt lagom till luciaTungan ute.

Jag håller med om att tiden rusar iväg, jag tror inte att det är sant när jag kollar på datumen.Det var ju nyss september!

Tride
0

Frostigt här också. Ha en bra tisdagGlad

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

Tuva-Lena
0

Idag fyller brorsan år! GRATTIS på dig bror min! Kyss

Morrn morrn på er alla! Åh shigne, förstår att det är uppbrottskänslor i kroppen på dig! Va spännande! kanske en "lill-shigne" på gång..?Glad

Här är det också kallt, men inte som i Lappland förstås, bara 13 grader hade vi nu på morgonen - fast det räcker..

Bilen står på OK inne i stan. Rynkar på näsan Igår när jag skulle ombesikta den så dog den fullständigt när vi var på OK för att tina handbromsen. Det var väl chocken av att komma in i värmen antar jag. Förvånad NU har jag en hyrbil på gården så vi får se om "gamla Bettan" har lust att starta idag, annars får hon gå till den eviga vilan tror jag. Det här problemet har funnits ett par år av o till nu, och på verkstan har hon varit också. Kanske är hon utsliten, har ju rullat 40 000 mil.. *Bless her soul*. Oskyldig

Full fart in mot stan alltså - jobb mitt på dagen så det är i alla fall nåt som är positivt i den här röran. Glad

Ha en fin dag allihop!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Tuva-Lena
0

..jo just ja, bilden har spanaren tagit i fjol på förvintern. Fin inte sant? Flört

abbis
0

morn morn

nu ut i butiken

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Tride
0

Härliga kottar! Glad Jag har alltid gillat dessa barrträdens blommor.

Tride.

Tuva-Lena
0

#8 Jag också Tride, dom är livet självt på nåt sätt för mig… Kolla dom här kottarna då, som inte har hunnit bli färdiga kottar. Är dom inte vackert fulländade?! Kyss

Tride
0

Vacker!

Tride.

Elpida
0

God eftermiddag!

Dagarna svischar förbi, precis som ni säger.  Började tänka på all julstädning jag skulle behöva hinna med på kvällar och helger, tina frysen, torka ur skåpen…då fick jag en plötslig längtan efter att bara åka runt till vänner och fika på kvällarna istället..Oskyldig. Fast det är klart, det är väl ingen som ska glo i mina skåp, och gör de nu det så får de val ta en och annan fläckTungan ute

Har precis varit med alla tjejkollegor på lunch och firat en 30-åring. Passade på att få mig en riktigt gosomgång med hennes son, 7 månader och världens charmtrollGlad.

Shigne, förstår att du väntar, och längtar!!!!!Skrattande

Ha en fortsatt bra dag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Ians
0

Jag får sälla mig till dem som önskar god eftermiddag! Skrattande

Här har vi kallt och sol en oslagbar kombination…..håller väder prognosen vad den lovar så blir det snö till helgen….mmmmm

Kan det bli bättre denna årstiden? kallt, snö och sol!

Grattis till den blivande farmodern! önskar stort lycka till inför landningen!

Håller med #11 oxå…

är någon så fräck så de glor i lådor o skåp så kan de gott ha det…fika med vännerna istället…lådor o skåp är döda ting som alltid finns kvar….. Men goda vänner måste vårdas!

Elpida
0

#12 Hej Ians, har nog inte sett dig härinne innan så jag önskar dig hjärtligt välkommen hit till denna sköna oasSkrattande

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

MaMaMade
0

Godkväll!

Har varit så trött, så trött i några dagar men nu hägrar helgen. Dessutom har jag haft tur o fått slöjobb på jobbet, idag har jag som "huvudarbete" diskat finporslin o torkat ur 2 hyllor i ett vitrinskåp, sedan tog vi en långprommis ner på stan. Sämre dagar kan man ha!

Säg åt sonhustrun att sluta knipa nu, shigne! Flört Tills "Lill-shigne" ploppar ut kan ni få titta på en annan liten sötnos…den lilla alltså…inte den tunnhårige mannen. Glad

Nu ska töserna nannas o sedan tänker jag tillbringa kvällen i soffan med en bit Italiensk Kaka + en balja te! Ha en fin kväll godingar!Kyss

Pagan
0

Gokvälle på er alla goa

Måste ju börja med grattis till Shigne, jag skulle nog få stora skälvan över att bli farmor/mormor, stort ansvar det där.

Låter trist med "gamla bettan" Tuvan, skulle sakna min pärla nåt fruktansvärt om hon skulle….ja du vet. Vågar inte säga det högt, hon hör allt.

Hej Ians, ny bekantskap för mig, kul att ses och välkommen till denna sköna och mysiga sajt.

Hoppas alla haft en skön - fast något kylig dag - det har jag haft. hoppasattallamårbra! Kram på er

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Toyan
0

God kväll!

Så fint att bli farmor shigne, kan tro att du är nyfiken på om det är pojke eller flickaGlad

#5 Trist med bilen Tuvan, blir som en gammal kompis ju.

Vilka vackra kottar du hittat.

#11 Jag slutade för många år sedan att hålla på att gno och städa från tak till golv, liite extra blir det men några skåp städas inte bara för att det blir Jul, bara när det behövs.

Vill inte vara helt slut på Julen utan njuta av helgen och samvaron med nära och kära.

Ha en bra kväll allaGlad

Tuva-Lena
0

Gamla Bettan fick ett ryck idag och gick ända till…. bron över älven. Där stannade hon till, antagligen för att beundra utsikten, men sedan kom hon av sig helt. Gissa vem som kände sig utlämnad när alla pigga bilar passerade förbi mig? Tyst En snäll joggare stannade till och föreslog att jag skulle hälla T-sprit i tanken - ja visst, om det hade varit en ispropp så, men nu är det hjärtat som har stannat på bilen. Fick ringa sambon som bogserade mig till nya huset. Så nu står Bettan där helt ensam inne i stan - stackars liten! KyssGråter

Inlägget är låst för nya kommentarer