Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 4063 ggr
shigne
0

Dagens bubblare 24/11

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron alla!!

Har en kelsjuk kisse i famnen, så det är inte lätt att skriva…

-18,2 , fortfarande mörkt ute….bara jag o kisse vaken.

Vaknade med gråten i halsen, förmodligen nått jag drömt! Önskar jag kom ihåg vad jag drömmer, men det är länge sen jag gjorde.

Önskar er alla en alldeles speciell dag! kram

MaMaMade
0

Morrn!

Bara -9 här hos oss o det singlar snö. Hoppas på snöstorm idag…vill ha mer snö o så kanske min brukare tar färdtjänst till mötet idag. Ser inte fram emot att kuta 4 ggr fram o tillbaka, finns annat att göra.

Urtrött, har inte sovit ngnting trots ett ½ piller…benen värker. Måste rusa!

Ha en fin dag! Kyss

Ians
0

God morgon önskar jag alla!

Jipphi! Här har vi -5.0!

Det betyder att snön kommer att ligga kvar! Flört

Igår var jag ute och fixade mark service för 6 hästar inkl min egen. När man mockat 6 boxar, och packat hö påsar 6x3st + ordnat mat hinkar 6x 3st också, så är man ganska så trött och behöver absolut inte gå till något gym. För naturligtvis var korn krosset slut så det fick jag bära ner en ny säck från logen.

Sedan har jag en promenad väg på ca 34 minuter från bussen till stallet och tillbaka igen……så det blir både konditions träning Och styrke träning!

Och snön piskade mig gott i ansiktet under promenaden så jag var härligt rosig på kinderna efteråt…

Pigg och glad hämtade jag lilla dottern och sen bar det hemåt, och vi kokte riktig risgrynsgröt….inspirerade av julstämningen i både naturen och i stan! Glad

[GunillaF]
0

God morgon, god morgon!

Ha en riktigt bra dag!

Elpida
0

God morgon!

Oj Ians, vilket muskelknippe du måste vara!!! SkrattandeKommer ihåg från stalltjänsten hur det var….Tungan ute. Visst är riktig hemmakokt risgrynsgröt underbart gott!!! Dessutom är ju kanel nyttigt för oss Glad.

Lilltjejen var en superfin Madicken igår och de var jätteduktiga. Hon var lite nervös för hon hade fått en liten presentation av en sång då den andra tjejen blivit sjuk, men hon fixade det galantKyss. Mamma stolt!!!!

Jag tjurade lite över att snön försvann igår…. den kom tillbaka - big time!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Clary
0

Go morgon.

Snön yr för fullt, blåser som bara den och nej, jag tycker inte det är mysigt. Har varit många avåkningar redan och med tanke på att jag har barn som använder sig av fordon i jobbet blir det hjärtat i halsgropen när varje nytt meddelande om avåkning/krock kommer på radion..

Själv måste jag också ut i busvädret och fylla på kyl och frys om nu tåget går som det ska.

Önskar er alla en bra dag

Medarbetare på Feng Shui och Indien

szirius
0

Här har vi åter strålande sol, efetr några dagars gråregn - underbart med andra ord.Känner att energin och lusten kommer tillbaks direkt.Nu vill jag fixa o greja i eftermiddag.

Ha en bra onsdag!

Tuva-Lena
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ooops, det stormade ute när jag slog upp dom ljusblå. Alltid lite nervöst att ta ut hästarna då när presenningen smäller bredvid och vad som helst kan få hästarna att få ett spel - Jag borstar dem ute se. Och den som är coolast är varmblodet medan islänningen står och steppar hela tiden - borde vara tvärt om..Obestämd Klar nere i stallet för idag, tills vidare, och det känns skönt. Nu skall jag hänga upp nya köksgardiner idag - går i vinrött som jag älskar, sedan blir det väl adventstake och annat pyssel också. Åhh, måste komma ihåg att köpa en hyacint att ställa bordet! Det ingår liksom i ritualen. Glad

Nu bär det iväg ut igen, här skall plockas tallris!

Ha en finfin dag allihop! Kyss

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Pagan
0

hej alla goa

Måste ju vara himla mycket jobb med havremopparna, men Ni behöver ju aldrig gå på gym. Har inte ridit eller skött om hästar sedan…länge, och då var det så romantiskt i mitt hjärta alltihop. minns inte själva slitet.

har oxå fullt av snö så långt ögat når.Plogbilarna har fullt upp i civilisationen så vi får nog vänta ett par dagar innan de hinner till oss. Det är oxå ett jäkla slit. Hitta bilen o brevlådan och skotta vägen ut på mornarna. Nu ska jag kolla på glamorös make up och dregla en stundSkrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tride
0

Här va de snö minsann. Tungan uteKänns allmänt insnöat. CoolGlömde köpa äggObestämd

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

abbis
0

Gokväller

Har haft en intensiv dag i butiken..men inte med kunder utan annat*L* Nu är julavdelning klar i all fall..

Ikväll är det upplösningen på en serie som är nog det bästa jag sett på länge "brottet" så nu går jag och räknar ner..

kram

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Tride
0

Jaha, "Brottet". Den har jag också följt. Skall kolla ikväll.

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

Pagan
0

jaha, brottet låter ju spännande. Sista avsnittet oxå. jag missar jämt det bra på tv. Vi kanske skulle skapa en tv-tråd

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Toyan
0

God kväll!

Här snöar det och blåser men inte riktigt så hårt som igår och i natt, temperaturen 2,5 minus men den isande vinden gör det ju mycket kallareRynkar på näsan

Trött efter dagens jobb så det blir att sova tidigt.

Ha en fin kvällGlad

Clary
0

Tuff resa hem blev det för snön yrde så vi såg knapp nåt men som tur är, är sonen en bra bilförare. Nu är kyl och frys laddade, morgondagen räddad, tre och ett halvt kilo köttfärs ska göras i ordning och lite annat. Fortsätter det att snöa som de sagt, blir vi nog insnöade, värre än vanligt alltså Flört

Ha en trevlig kväll

Medarbetare på Feng Shui och Indien

Inlägget är låst för nya kommentarer