Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettandligt-shamanism
Läst 2710 ggr
[asamaria]
0

Helt underbar läsning

Pagan
0

ja, jag blev mycket glad och upplyft. Tack AsamariaSkrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Toyan
0

Tack asamaria. Fantastiskt och underbart att läsaGlad

Tuva-Lena
0

Underbar läsning som sagt asamaria! Men jag får nog läsa om det en gång till innan allting har gått in. Tack så mycket! Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Urkraft
0

Har bara hunnit läsa halva (sparar för att läsa klart senare) och kan bara instämma - underbart, härligt, vackert och inspirerande!

Jag vill uppnå/landa i samma tillstånd av upplysning och jag önskar att en viss grupp människor som ifrågasätter allt som inte går in i deras inlärda tankevärld (det okända stora som skrämmer dem utanför den trygga trånga boxen), nä alla, ska få uppleva detta. :)

Unthinking respect for authority is the greatest enemy of truth. //Albert Einstein

~ Se med öppet sinne ~

https://urenergi.wordpress.com/

MaMaMade
0

Den atikeln kändes otroligt positiv men måste läsa om den några ggr. Har lite svårt för att ta in så mkt just nu. Tack för den asamaria!

[asamaria]
0

Roligt att ni tycker om artikeln lika mycket som jagGlad

Kram

Urkraft
0

Kram! :)

Unthinking respect for authority is the greatest enemy of truth. //Albert Einstein

~ Se med öppet sinne ~

https://urenergi.wordpress.com/

HarryPotter
0

Fantastiskt att hon blev frisk mot alla odds! Det känns dock lite obehagligt att läsa resonemanget kring varför hon blev frisk, nästan som att de som dör av cancer inte har varit tillräckligt "duktiga". Förstår ni hur jag menar? Det är såklart bra att sträva efter att vara kärleksfull och så, men det känns som ett lite väl hårt "straff" att man ska dö om man inte är det, och dessutom vet jag flera fina, kärleksfulla människor som dött av sjukdom fastän de kämpade och hade en jättebra inställning. Bara en tanke.

MaMaMade
0

Jag förstår hur du tänker men det är inte alla som ser det som ett "straff" att dö. Tror man att själen lever vidare oroar man sig inte för själva tillståndet efter döden. Kanske man däremot är rädd för *hur* man dör, ingen vill ju plågas. Man kanske också är rädd för att måsta lämna sina nära o kära för tidigt, för man bringar ju sorg åt dem. Man vill inte heller se sina barn gå före en…för även om man vet att de har det bra där de är så lider man själv…man är ju bara människa.

Jag tolkar inte texten som att man inte är "duktig" om man inte ser det hon ser. Jag tolkar det som om att man *kan* se det hon ser om man nått en viss insikt och att vi alla en gång kommer dit…men kanske inte i detta livet. Lite av buddhismens nirvana…