Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 2317 ggr
Toyan
0

God morgon 14/12

God morgon på er!

Mildare idag, 7 minus, gör mig redo att gå ut och möta den nya dagenGlad

Önskar er en dag full av glädje och nya upplevelserKyss

[GunillaF]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon.

Åter en dag med Sibirienkyla. -27 grader. Det är så himla kallt att gå till jobbet. Men  det sägs att det ska bli mildare i morgo.

Ha en bra dag.

Ians
0

Godmorgon….

Vaknat efter att ha nästan sovit runt……trött efter en natt med mkt jobb och efter tandläkarbesöket igår morse.

fortfarande är jag öm i munnen och lever på gröt samt lite välkokta bönor som maken fixade ihop till mig. Men som sagt hela gårdagen gick som i en dimma…

Idag skall jag försöka få ihop storarummet….maken har gjort ngr taffliga försök att dekorera inför den stundande julen….hm

skall försöka rätta till det utan att såra honom allt för mycket Flört ha en bra dag allihop!

szirius
0

God morgon!

Ni är otroligt tappra, tycker jag.Här var det -5 i morse och det kändes som att näsan skulle frysa bort! Jag har verkligen vant mig vid det milda vädret här. Just nu varnar dem på radion att göra sig redo för en FRUKTANSVÄRD kallfront som ska svepa in över landet.Som kallast kan det bli -15 Flört.Jag tror att vi överleverTungan ute. Den största nackdelen är att vi måste höja värmen, och det märks ganska så rejält på räkningarna sedan…Tyst

Ikväll ska jag få massage, det längtar jag efter, mmmm.

Ha en bra tisdag!

Elpida
0

God morgon!

Sitter här framför brasan med en thékopp och en magsjuk liten tjej i soffan. Vi har varit vakna större delen av natten men nu verkar det ha lugnat ner sig.  Minus sex grader ute och alldeles lugnt och stilla. Ska ägna dagen åt lite meditation om jag får lite tid för mig själv, förhoppningsvis sover hon väl lite under dagen.

Ha det gott!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

abbis
0

Godermorgen

Här står ugnen stilla och jag är tjutfärdig för jag hittar inget fel och hyresvärden säger att dom minsann levererar all ström dom ska..Får ta hit en elektriker som ger ett annat utlåtande så vi kan trycka på..Men hur lång tid tar det? Julafton nästa fredag Gråter

Fungerar inte ugnen kan jag inte producera heller för det blir snabbt fullt i hyllorna i min lila verkstad..ett moment 22!

Har ju folk som går och väntar på beställda grejer..usch och fy!

Gammal ugn som behövts bytas ut i flera år..Men vem lånar ut pengar till en krukmakare inte min bank i alla fall..150 000:- snyter man sig inte ur näsan direkt!!!!

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Elpida
0

Nä men vad f…sen abbis, jag hoppas verkligen att det löser sig för dig. Nu när ni verkligen behöver  till julhandeln!!!

"Du har alltid två val"

shigne
0

Hejhej! Här är det inte lika kyligt som igår (-32), bara -21 idag!

Nä fy vad trist Abbis! Verkligen moment 22 - håller tummarna för dej!

Har inte kommit ifatt vardagen igen efter resan, syrran och hennes man var här i helgen - så det blev lite sena kvällar…

Lägger in en bild på mej o Vilgot, härlig morgonmys med älskade barnbarnet!

Å nån bebislukt på burk gick inte!!!

Önskar alla en härlig dag! kram

[GunillaF]
0

#7 Åh vad ljuvligt!Kyss

Tuva-Lena
0

Tuttenutta va gulligt shigne! Kyss Så fiiin han är den lille plutten!

Go'morron på er frusna själar! Här sitter en till, tror jag sitter med rekordet idag då för här har vi -29. Braskaminen i full gång och täckbyxor inne är ett måste såna här dagar. Hoppas att värmen ifrån Lappland drar sig nedåt Ångermanland under dagen shigne..Flört

Nä nu är det dags för prommis lika fullt, och faktiskt så går det bättre att vara ute för då rör man sig ordentligt. Verkar som flytten fryser inne för min del.. Obestämd

Ha en fin dag allihop! Glad

Här skulle man sitta..Tungan ute

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

szirius
0

men fy Abbis, håller tummarna för dig. %¤&#"U)¤Y - nu när det är jul och allt! Skrikandes

Och bebisen - åååååååååååååååååååååååååååååååå.

Är dem inte allra mysigast när de är sådär små? Jag minns att folk tyckte jag var knäpp, men de första månaderna kunde jag dra ur telefonjacket och bara ligga och titta på och njuta av min lillbebis hela dagarna utan att vilja bli störd.Bebisen är nu 9 år! Tiden flyger iväg.

Tride
0

Hejsan. Här har vi "lagom" kallt, ca minus 8 eller nåt. Låter inte kul det där med ugnen abbis. Hoppas det löser sig. Å, vilken fin bebis, shigne.Kyss

Så det är där du bor, Tuvan? CoolMen då kan du väl inte klaga på kylan???Obestämd

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

abbis
0

Underbart med bebisarFlört

Rapport..Elektrikern var här..Det är 3 av 12 element som är ur funktion(går att mäta med rätt verktyg) Så idag river jag ur dessa .Har 2 färdiglindade och ett får jag tillverka ikväll med hjälp..med lite flyt kanske ugnen går imorgon*L*.Det har blitt trångt mellan väggen och ugnens baksida där alla kopplingar sitter  antingen har den flyttat på sig (väger500kg) eller så har jag blitt fet*L*..

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Elpida
0

#7 Underbart Shigne, så där kan man ligga länge och bara titta och njutaKyss

Abbis, då håller vi tummarna för att ugnen går igång imorgon!

"Du har alltid två val"

MaMaMade
0

Godkväll!

-28 imorse, så vi låg dig tätt i hälarna, Tuvan! Nu är det bara -20 så det finns hopp om liv!

Kram till liten ömmagad tös, Elpida! Hoppas att hon kryat på sig nu…o tur att det inte bidde till nästa helg!

Abbis; vad kan man säga…det går i ett, i ett, i ett…håller tummarna för start imorgon!

Shigne; *goseligen*! Lätt avis…ska försöka hitta tid att njuta av Minstan fram till den 29:e…då fyller min sista bebbe 6 år o blir stora damen. Obestämd

Har haft en rätt så bra dag. Vik ass idag, saffransbullar på fm + lunch, snabb duschning (hon hade glömt bort att jag skulle på ett möte mitt på dagen men det fixade sig). Möte, handla, bakade bullar o dammsög samt packade bilen full med återvinning. Inte så stressig dag men jag känner mig rätt så knäckt ändå.

Fick byta dag så jag ska jobba lördag istället för fredag fm. Måste komma till stan o handla julklappar. Får lov att ta med Minstan så vi får "bytas av", om inte min systerdotter är hemma o kan bjuda på fm-fika medan vi åker o handlar. Blir tungt jobbarmässigt men jag kan göra full tid = mer löning! Guld i mun (Kan behövas efter både julklappar + 2 födelsedagar!)

Dr ringde imorse, har fått ett annat piller utskrivet. Det ska jag ta när jag vaknar på morgonkvisten, för att bryta vanan att vakna på fel tid. Ska hålla på i 14 dagar i sträck, hoppas att det hjälper, börjar känna mig desperat!

Sonen ska på bal ikväll; middag, underhållning o så dans på det. Slutar kl 1 inatt så han får sova över hos en kompis o så tar han bussen hem imorgon (de är lediga imorgon). Hoppas verkligen att de får kul!

Vet ngn var Jeremina håller hus? Behöver byta några ord men har inte fått tag på henne, vare sig via PM el vanlig mail. Hoppas att hon mår bra! Ha en skön kväll, vi hörs!

Tuva-Lena
0

Underbart abbi! Hoppas nu att det fixar sig med ugnen! Förstår att det är minst sagt frustrerande nu i julrushen att inte ha en fungerande ugn! *Håller tummen* Kyss

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Inlägget är låst för nya kommentarer