Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 3865 ggr
shigne
0

Gomorron 21/12

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron alla goa!

Lite kallare idag, - 21 just nu och temp. brukar sjunka lite ytterligare precis vid soluppgången….

Julklapps-handel igår, så nu är det äntligen gjort. Idag åker vi in till stan igen, handla julmaten etc. Å sen tänker jag vara såååå lat som jag bara orkar!!

Nu ska här njutas av tidig morgonfika, tända ljus, lite hantverk, läsning - helt enkelt försöka komma ikapp mej själv Flört.

Önskar alla en fin dag! kram

(Bild på en av våra hund-promenad-vägar)

Tuva-Lena
0

Go'morron shigne! Din hund-promenadväg ser nästan ut som den jag brukar gå på morgonen. Dä ä Norrland dä! Skrattande

Inte lika kallt hos oss men det räcker, vi har 19 nu på morgonen och jag är på väg in till stada. Gruuuvsamt när det är kallt, man kan ju inte klä sig lika varmt när man ska vara "stadsfin", fin i kanten som man är. Flört Är i alla fall tacksam för jobben jag trots allt har.

Ha en finfin dag allihop! Kyss

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

abbis
0

Brrr och fy..jag förbannar mina förfäder som vandrade hit upp ,dom kunde ha stannat i Italien!

Kallt som tusan här..går med tröjor och fårskinnstofflor ..I verkstan drar jag på alla värmefläktar och tänder minst 20 ljus i butiken..3 dagar kvar på julhandeln och jag hoppas hoppas på Karlskoga åtminstonde..

ha en skön dag

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Elpida
0

God middag!

Tänk, till och med vi i småland hade -19 på morgonen. Nu är det strålande sol och fortfarande bra kyligt ute, en prommis på lunchen kanske….

Hemma ligger maken i magsjuka, det vore fanken om jag ska behöva ligga under julen. Mitt nya motto hädanefter är ; Tack att jag är friskt, tack för att jag är frisk, tack att jag är fri…. ni fattar!!!!

Inget julgodis gjort igår heller så vi får se vad jag hinner med ikväll. Ingen idé att sätta sig för något, det som hinns det hinns, annars är jag ledig på torsdag!

Härlig bild Shigne, jag kan nästan känna hur kallt ni har det i de blåa tonerna!

Ha en fortsatt skön dag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

mayolica
0

önskar alla en fin dag

~ mayolica ~

Toyan
0

God middag!Glad

Vackert shigne men hu så kallt det ser ut, kallt här med,20 i cemtrum i morse och 17 här.

#3 Inget vidare med magsjuka Elpida, hoppas du håller dig frisk.

#4 Vilken fin Tomte mayolica, ser nästan it som en riktig gråtomteGlad

Ha en fin kväll!

[Jeremina]
0

Go kväll allesammans och här är det samma promenadvy hos oss och kallt -27 Tungan ute

Inlägget är låst för nya kommentarer