Nedrans huvudvärk
Hej Hoppas allt ät bra med er denna vackra höstdag.
Ni brukar ge bra tips.
Jag har haft lättare huvudvärk i snart en och en halv månad. Den kommer o går under dagen.
Har Ni förslag på vad jag kan ha brist på. ( Kanske energi fniss)
Jag är inte stressad så det borde inte vara spänningshuvudvärk. Fast det påminner om det.
Känns lite larvigt att fråga. Men jag har inte lust att stoppa i mig huvudvärkstabletter.
Var rädda om varandra
Jag kan vara ute och cykla men jag känner det som det är en energi från andra sidan som vill ha kontakt med dig 
Kanske skulle börja vara lite aktiv i att meditera. Något jag verkligen borde skärpa mig med. Är det rätt väg?
Var rädda om varandra
Det skulle jag tro vore rätt väg för att huvudvärken ska släppa. du kan väl prova 
Har du varit i kontakt med sjukvården?
Onej. Inte för huvudvärk. Jag är kanske fånig. Men då får jag ha det ännu längre
Och det är ju inte migrän så jag behöver dra ner persienn och lägga mig.
Var rädda om varandra

Har du problem med någon kota eller axlar. Tänker bara så att det inte är något som ligger i kläm eller så. Inga spända käkar?
Du skulle kunna testa lite yoga eller pilates för att balansera upp kroppen.
Huvudvärk kan man väl dessutom få av för högt blodtryck, så ett besök hos sjuksyster kanske inte är helt fel…?
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Jag tycker att du ska ta kontakt med sjukvården,om man går med huvudvärk så pass länge bör den kollas upp. Hör gärna av dej här sen.
Lycka till.
~ mayolica ~
Tack för all fin omtanke. Det kommer och går. Antagligen är det som du skriver Elpida. För jag har något i en kota eller mellan två, Har krockar en gång. Sen har jag haft frusen skuldra och en inklämd axel eller vad det heter. och sen förslitningar. Har försökt att börja lite med mina axelrörelser som jag fick av sjukgymnasten.
Jag skall absolut inte klaga, detta är nog bara vanliga små ålderskrämpor som kommer och går.
Var rädda om varandra
Nix, det har jag inte. Men jag har en spikmatta. kanske skulle avsluta var kväll med att ligga en stund på den
Var rädda om varandra
Signemo! Frusen skuldra hade jag mycket stora besvär med för ungefär ett år sedan. Men sedan kontaktade jag en sjukgymnast och efter några träningsprogram återfick jag rörligheten i axeln. Efter en tid så blev jag helt besvärsfri. Nu har jag samma rörlighet i axeln som jag hade innan besvären!
Så kontakta en sjukgymnast snarast möjligt. Hon/han kan kanske hjälpa dig med huvudvärken också.
Tack GUnilla. Jo har har plockat fram en del av övningarna jag gjorde under åren och mina band. SÅ det är väl att få lite disiplin på sig igen :-).
Vad härligt att Du har samma rörlighet som innan.
Det har kanske inte jag, men det är inget jag tänker på och inget som syns.
Tänk att jag behöver sparkar i baken också för att sätta igång.
God Jul goa vänner
Var rädda om varandra

Pssst. har oxå haft frosen shoulder och körde med pilates och lite övningar. Kan fortfarande känna av den ibland men inte på långa vägar som förr! Det är som du säger Signemo att man måste vara snäll mot sig själv och göra övningar
.
Spikmattan hoppas jag du plockade fram ögonblickligen - bra blodgenomströmning för musklerna
.
Kram på dig!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Jajamen, igår så blev den spikvila. Jag kopplar av bra i vanliga fall och ännu bättre på denna. Inte klokt 
På tal om annat så börjar juldofterna sprida sig i huset. Skinkan står på spisen, risgrynsgröten kokas. Sen skall skinkan griljeras.
Blev sugen på att göra lite fler köttbullar, så det tänker jag också fixa. Av nån anledning så tycker jag att jag har gott om tid iår. Så jag ville ha lite köttbullsdoft också.
Ha det så gott alla fina vänner. och njut av helgen det tänker jag göra. Juldagsmorgon är speciell, julottan på Tv, jag i fåtöljen med en bok och lite rester o kaffe.
Kram på Er
Var rädda om varandra