Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 3760 ggr
shigne
0

Dagens skidtur!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tog lite bilder under skidturen idag.

Här är första sträckan på våran lilla runda - jag säger våran, för mattes lilltik är ju alltid med Flört

shigne
0

Sen kommer vi ner till isen och skoterleden. Men där tyckte jag att det blåste och snöade rätt in i ögonen, så jag ville vända och åka mer i skogen - men det ville inte Signe….hon bara titta bort och verkade inte höra nånting!

shigne
0

Så det blev som hon ville - hon var ju så sprudlande glad, så jag hade inte hjärta att neka henne denna tur.

Här är bild som visar lite hur det snöar o blåser…..man ser knappt mellan "ruskorna" som står utefter skoterleden:

shigne
0

Å sista bilden…..skrattar när jag ser den…

Se hur bredbent jag åker Skrattande, man kan kanske tro att jag åker med blöjor på *s* Men pga min sjukdom o problem med balansen, så blir det såna spår efter mej!!

Tuva-Lena
0

Åhh vad jag blir avis shigne! Tungan ute Lääängtar så till skidturen jag också, men idag är det snöstorm ute.. Hur hittade du spåren? Snön är ju så mjuk i år så man sjunker ner om man inte har några spår att följa.

Ser så mysigt ut med ditt sällskap söta Signe också, visst är väl hundar underbara skidkamrater? Kyss Jag tog en prommis med mina två hundar idag, dels mitt eget svarmuskiga troll, men sen fick min bonushund följa med också. Hon vill inte gå hem efteråt.. blir så ledsen när vi lämnar henne. Önskar att jag fick överta henne, men samtidigt  är hon gubbens enda sällskap också. Gråter

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

shigne
0

#4 Vilken mysig hund!! Är det den som är bonushunden?

Sambon kör upp spåren med skotern, blir inte några riktiga skidspår, men helt klart mycket lättare än att åka i djupa snön!

Säkert närmare 20 år sedan jag åkte skidor…..så det är mycket fnitter och skratt när jag är ute Skrattande

szirius
0

Jag har inte lyckats se tjusningen med längdskidorTyst, jag tror att det förstördes när man var tvungen att åka på gympan på skolan och jag alltid frös sönder fötterna. Jag provade att ha två storlekar större skor för att få plats med många tjocksockar, men då blev det ju så vingligt att kunna hålla balansen på de där smala skidorna….

Men det är säkert enklare att komma ut i naturen, än att plumsa i snön förståssFlört. För naturen är jag GÄRNA i. Jättefina bilder.Glad

Tuva-Lena
0

Nä, det var ingen bra start Szirius. Fast frös om fötterna gjorde man alltid som barn också, när man var ute för länge på skidorna.. och snöklumparna hängde som tyngder på varntarna så att dom föll av händerna. Skrattande

Jag åker ofta där det är ospårat, just för att komma naturen närmare, men nu går det inte då snön är för mjuk. Skoterspåren har snöat igen shigne - så jag är helt förtvivlad ju! Tyst Fast det är inte dumt att promenera heller. GladTungan ute Snart börjar toppjakten då tjädrarna svischar förbi en genom granskogen. Otroligt att dom kan hitta i dom täta snåren! Förvånad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

[Jeremina]
0

Härliga bilder i en snöig värld Flört

Elpida
0

Ser underbart ut Shigne!

Jag har varit jättesugen på att skaffa längdåkningsskidor men det verkar vara slutsålt här nere…om man inte vill köpa snordyra..Tyst. Får se om det blir ngt billigare till våren så får jag hoppas på vinter ett år tillGlad

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

shigne
0

#9 Elpida - det finns helt okej alt. Själv har jag köpt mina skidor och stavar för 40 kr Förvånad

Hittade dessa på Pingskyrkans loppis!! Sen hade jag tur att syrran hade ett par avlagda pjäxor som passade perfekt till bindningen!

Med min stil på åkning, så har jag inte så stora krav på utrustningen!! Men de är hela o fina o rätt så modern bindning…

Elpida
0

Min förhoppning låg på Emmaus som är second hand-loppis till förmån för tredje världen  men det fanns inget där heller…

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus