Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikett: healing
Läst 2320 ggr
attvaraellerintevara
0

Tänk den som kunde sova...

Har antagligen för mycket på G. nu har svårt för att gå ner i varv,samtidigt som en hel del måste bestämmas och sättas igång med NU::: för det ska bli av.. en konstutställning( den första egna just för mig och mina oljemålningar) som ska förberedas för..

en resa som har beställts till vintern då min make fyller jämna år..o.s.v.

Kan man få någon stöttning här tro?  Kram ifr. AstridBirgitta.

Ians
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej…ja ibland blir det bara för mycket o man kan inte gå ner i varv!

Vad tänker du dig för hjälp? Snack hjälp eller mer handfast hjälp? Isf har vi …just nu iaf….pröva på healing varannan vecka då kan du anmäla dig o vara med…men man får vara lite snabb när tråden läggs ut för jag tar bara 3 / gng.

Så är det den hjälpen du behöver för att kunna komma ner i varv så håll utkik nästa vecka då kör vi på onsdag!

Elpida
0

Ett litet tips, när du lägger dig och ska sova. Lyssna på dina andetag, hur du drar in djupa andetag och hur det låter när du släpper ut luften. Kommer tankarna så släpp förbi dem och fortsätt lyssna på andetagenGlad

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Tuva-Lena
0

Ja, lite mycket just nu verkar du ha, men samtidigt - en konstutställning! Tungan ute Det är inte ofta man har den pressen på sig då man "skall visa upp sig själv inför andra". Därför tror jag att din spänning hänger ihop just med det. En naturlig reaktion helt enkelt, en spänd förväntan över vad folk skall tycka om din konst. Lite utav "scenskräck" skulle nog en skådis säga..

Men för att kunna sova är nog meditation väldigt bra, för att kunna koppla bort det som väntar. Gör som Elpida föreslår, lyssna till andetagen, sedan kan du tetsa att tänka "Sat" när du andas in, och "Naaam" när du andas ut. Försök att koncentrera dig på dom orden, på det sättet hindrar du andra "ord" eller tankar att få plats i huvudet. Kommer ändå en tanke så småningom, så strunta i den och fortsätt med sat och nam.. Snart sover du utan att du har fattat det själv. Egentligen skall man inte somna när man mediterar, men det här ser jag som en nödlösning när jag själv har svårt att somna.Flört

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

[asamaria]
0

Jag kan skicka till dig om du villKyss

Kram

attvaraellerintevara
0

Tack jag tar emot den hjälp och råd o stöttning ni ger mig..och mer än gärna Asamaria! TACK!

[asamaria]
1

Skickar. Känner mycket oro och ängslan, du måste tillåta dig de förändringar som behöver ske hos dig för att komma ur din situation. Gå emot dina rädslor och släpp in kärleken i ditt liv min vän så kommer tusenfalt tillbaka till digKyss

Kram Åsa

attvaraellerintevara
0

Ska försöka Asamaria…Tack!Glad