Pratbubbla 22 januari
Gomorron!
Ingen som vaknat än???
Knappast jag heller! Men försöker få igång kroppen, som känns som den gått igenom en ångvält eller nått!!
-5 grader ute just nu, solen skiner och det ser lovande ut. Åker in till stan med sambon och handlar. Hoppas att garnaffären är öppen - för nu är jag helt sålt på att sticka och tova i maskin.
Har gjort ett par tossor till barnbarnet….gú så roligt och gulliga de blev. Lägger upp en bild på dem senare idag!
Nä, en kopp kaffe till och sen iväg på promenad och hoppas att den här gamla sletna kroppen vill vakna!
Önskar alla en härlig dag - är rädd om den. Kramar
God morgon Shigne och alla ni som kommer hit senare.
Jag hoppas ni får den dag ni vill ha och behöver!
Tjillevippen shigne och Gunilla! Vi samarbetade idag shigne, men desto roligare är det ju! Hoppas att du hittar dina garner, och ha en fin dag du med Gunilla! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
God morgon!
Dagen ligger framför mig utan en endaste sak som jag planerat att göra. Jag brukar annars årminstone ha planerat vad vi ska äta under helgen, men inte ens det har jag funderat på. Dagen, och hela helgen, får bli som den blir.

Goddagens alla
lite nyfiken på tossorna Shigne.
Här är det just nu underbart att vara. Känner lite förväntan i magen. Vet ännu inte vad det kommer att innebära. Men det kittlar dödsskönt i kistan.
Ha en underbar o magisk lördag allihop. Ska själv på kalkonmiddag i kväll.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Tjingeling!
På språng…hade planerat en dag i pyjamas men Guben stötte på grannfrun som frågade om jag ville samåka till pysslet i grannbyn idag. *TOTALGLÖMT*! Självklart vill jag åka dit men hade inte förberett ngt…det är ju lätt…OK då; *STÖKIGT*…i mitt rum just nu så jag har virrat omkring i ca 1 h för att hitta ngt att göra, samtidigt som jag fräschat till mig o letat kläder.
Kläderna mest för att vi samtidigt fick veta att Gubens ingifta moster fyller 70 år idag! Ingen present, inga blommor men hon får ngt i efterskott. Hade tänkt scrappa ett tills jag kom ihåg att jag är utan alla "bassaker" som tejp, zot:ar o enfärgat papper…lusten försvann. Men vi far dit ändå o (med all säkerhet) storfikar, sedan får vi väl uppvakta med ngt senare i veckan. Det finns ingen officiell inbjudan utan de som kommer kommer…alltså inget krav på present egentligen.
Kommer nog att sova gott kommande natt…fram tills dess; ha en jättefin lördag! 

God middag!
Har tillbringat förmiddagen på ortens bibliotek där min dotter och hennes väninna sjöng och spelade gitarr. De har någon drive idag på de alla bibblor i länet! Har fixat nytt lånekort och gottat mig i alla böcker. Lånade en, fick en och lånade även en film. Vet ni, det kostar 20 kr att låna dvd-film på bibblan för tre dagar!!!!
Har inte planerat denna dagen och det känns lite så där just nu men … det blir nog bra till slut!
Önskar er en fin lördag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Goddagens på Er alla…
Var hos doktoren idag och gjorde både EKG och U-ljud på hjärtat….Och nu är jag glad som en lärka
inga förändringar på hjärt fronten förträngningen som jag dragits med hela livet är fortfarande inom gränsen för vad som räknas som en lätt förträngning….återbesök om 2 år om inget tillstöter.
Däremot höll min egenhändigt ihopsnickrade diagnos ang ämnes omsättningen att det är den som ställer till det i mitt liv…gör mig Fet, frusen och fnasig, trött som en gnu och det känns som livet gått i stå totalt…
Så jag åter vände hem i Triumf med en burk Levaxin i en påse istället för en hjärtoperation som nästa anhalt!
Ha en underbar dag alla goingar där ute !

Underbart Ians!!!!
Tror dock att du behöver öva på din självbild
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
#8+9…Tack! Jag är trött men glad!
Inte kul med en diagnos men som du säger kunde det ha varit värre. *Hurrey*! 
Åter från pysselträff o 70-årsuppvaktning, astrött men mkt go´fika o soffan finns där för mig!
Ha en trevlig lördagkväll nu…det är en order!

God kväll!
#7 Åh så bra Ians att du slipper hjärt-op, glad för din skull
När du får äta levaxin en tid så kommer du att bli så pigg igen!
Ha en fin kväll allihopa
Skönt o veta, Ians

Tride.
Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling
"Livet är inte lätt men intressant" storafamnen