Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 3605 ggr
shigne
0

Dagens Pratbubbla 25/1

Gomorron!

Uppe tidigt idag - ska åka till grannkommunen med syrran för frisörbesök och hälsa på mamma.

Alldeles mörkt ute, ska bli mysigt att få möta gryningen under bilkörningen…

Pilates igår - säger bara WOW!!! Njuter faktiskt i kroppen i dag.

En kram till er som behöver  - tänker på Er!!

Önskar alla en härlig dag - är rädd om den.

Clary
0

God morgon Shigne och alla övriga.

Faller nåt konstigt vitt ute, regnblandat känns det som och så blåst………..isch!

Idag blir det sjukhuset igen men med lille gubben, nya provsvar att gå igenom, vi tror ju att värdena ska ligga bra eftersom han piggnat på sig ganska så bra. Bara att hålla tummarna.

Önskar er alla en bra dag

Medarbetare på Feng Shui och Indien

MaMaMade
0

Morrn!

Håller tummarna Clary!

Nu mot Lycksele!

Ha en fin dag allahopa! Kyss

Elpida
0

God morgon!

Åh Shigne vad glad jag blir - Pilates är verkligen WOW för kroppen!!!

Clary, håller tummarna för provsvaren och skickar lite nya bubblor till dig idag!Kyss

MaMa - ha en skön dag med Guben idag!!Glad

Kan ni tänka er, igår körde jag igång Zumban hemma i lilla Norrhult efter juluppehållet och det kom 33 pers!!!!! Den lilla gymnastiksalen var proppfull och jag var jätteglad!!Glad  Ikväll ska jag på syjunta med tjejerna på jobbet. Det är bara en täckmantel för att träffas och äta god mat och prata hela kvällenGlad.

Ha en underbar dag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

szirius
0

God morgon alla.

Vi håller tummarna för provsvaren.

Jag körde också ett pilatespass igår - hon kör TUFFT med oss, man är helt slut efteråt, men det är skönt också.

#3 OJ, så kul att så många kom! Undrar om det kan bli lika poppis här….kan vara nåt att satsa på dåTungan ute

Har du gått nån ledarutbildning, eller har du bara lärt dig själv och sedan lär ut?

Verkar som att du fått ny, positiv energi, stämmer det ?Glad

Här går det trögt, känner mig åter småsjuk på mornarna,sådär trööög, kall och trött…. det blir bättre under dagen dock. Ikväll har jag en privatelev i magdans, sedan ska jag VILA, det blir nog tidig säng med bok.

Ha en bra dag - ta vara på stunderna!

[GunillaF]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon.

Ha det så bra ni bara kan idag.

Elpida
0

#4 Jag började med att lära mig själv efter DVD - och kallade det för aerobicdans till latinamerikanska rytmer… Zumba är ju TM-märkt! Jag har ju dansat rätt mycket salsa mm innan så det låg för mig om jag säger så. I höstas gick jag en intern utbildning på Medley  och nu i februari ska jag gå den TM-märkta utbildningen - då kommer en instruktör från USA och lär utSkrattande. Tror inte att den ger mig så mycket mer men anläggningen jag kör på i stan betalar och nu får jag kalla mig "riktig" Zumbainstruktör.Flört Det är ju rätt bra om jag skulle vilja köra någon annanstans i framtiden.

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

abbis
0

Vi ligger i startgroparna för att åka till Kristinehamn om en liten stund..

Båda butikerna har stängt idag!

Ha de gott allihopa

kram

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Clary
0

Då abbis håller jag alla tummar för att det blir en mycket bra dag för er Kyss

Medarbetare på Feng Shui och Indien

Tuva-Lena
0

Go'morron shigne, och alla ni andra pilates-och zumbautövare, eller bara vanliga promenadister!Skrattande

Nu blir jag riktigt imponerad shigne! Jättebra att du kom iväg i álla fall! Visst är det skönt? Du skall se att din onda rygg kommer att småmysa över den här träningen.

Apropå gryningen ja, tittade just ut genom fönstret och det var GULD i träden! Förvånad Otroligt vackert!

Clary, jag håller tummarna för att din gube är på bättringsvägen! Kyss Szirius, anmäl dig i healingtråden så kanske Ians kan ge dig en liten energikick! Flört men fortsätter du emd pilates så kommer den att ge dig mer energi också!

Gunilla, Tack för tulipanerna! Glad

Du abbi, är det idag ni skall få smörja kråset med kommunalfullmäktige i Kristinehamn..? Jo jag tackar jag! Tungan ute

Själv skall jag göra lotion, men först en tur ut till världen..

Ha det finfint idag alla goa vänner!

Titta, det är minsann guld i träden! Förvånad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Ians
0

Godmorgon på Er alla…..

Idag sover jag gott oxå…sedan skall jag leva dag liv i en vecka Det är rätt skönt det oxå trots att jag är en Uggla!

Ha en bra dag alla goingar och en värmande kram till alla som behöver en + en go kram tillbaka till shigne

Tride
0

Hej o god fm till alla! I går var det tango, så benen var lite stela på morgonen. I kväll blir det kompis-fika på stan.

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

MaMaMade
0

En liten hälsning innan det är dags för middag. Fin sväng till Lycksele, lite stickning o bladade i en Shabby Chic-bok på väg upp. Vägen hem innebar ett nickande huvud o en hjärna som flöt omkring ngnstans uppe i det blå. Powernappar så skönt i bil o buss, sover inte men drömmer ändå, hur härligt som helst!

Köpte en ayurvedatvål (45 kr så min dam får vara utan, el så delar jag på den), slösade 30 kr på 2 ljus på dollarstore samt en ny fotfil o 2 barntandkrämer. Bidde lite mat också så nu har vi en färdigkokt julskinka för 29.20 kr/kg i + en färsk kyckling för 19.90 kr/kg i kylen.

Ikväll ska Mellis åka till första danstillfället. Både jag o Guben hänger på för att även Minstan ska måste följa med o titta. Jag hoppas att hon vill vara med efter ikväll. Dyrt blir det; 250 kr för själva dansen (8 tillfällen) o 300 kr (för hela familjen) för medlemskapet i sportföreningen som anordnar det hela + resorna à 5 mil tur o retur…men det får lov att gå på ngt sätt. Det jobbiga blir väl om ngn av dem el båda börjar konstra o inte vilja åka dit…vi har sagt att de baske mig få stå ut för 800 kr i utgift.

Sonen fick sina 900 kr + påfyllnad av mobilen idag, får se hur länge de finns kvar. 3700 för växellådan o sedan ska en räcka utgifter betalas. Känner det dåliga samvetet komma krypande för ljusen o fotfilen…hmm, får reta upp mig på allt damm som syns nu i solljuset istället. Tänk om det kunde damma kronor o ören! Guld i mun

Kanske man skulle ta o plocka ner julgirlangen i vardagsrummet nu…tjing sålänge!

MaMaMade
0

Men shigne då…el var det syrran som körde? Blir det alltid såhär när du/ni är ute o kör? Skrattande

Flört

shigne
0

#13 hahaha….det var jag, det var jag!!!!!Skrattande

Ians
0

Har fått ont i halsen o snorar…damerna på jobbet är dyngförkylda nästan hela gänget….så de hostar o fräser baciller runt sig..

Det gör det inte bättre att kollegorna kommer förkylda oxå!

Så idag är det ingefärs och vitlöks vatten som gäller…..varmt ingefärsvatten med vitlöken var tom godare än min paradkur äpple och vitlök….

Just nu är jag inne på min andra mugg för dagen!..det river gott i halsen av både vitlöken och ingefäran!

Toyan
0

God middag!

Tittar in och önskar er alla en bra fortsättning på dagenKyss

#1 Håller tummarna Clary.

#4 #15 Krya på er szirius och Ians

Kram på erKyss

JILE
0

Godkväll alla vänner..

Lät kul med zumban elpida och lycka till :)

Jättefina bilder ni lagt in på blad, tulpaner och solar i naturen..härligt. Synd att man ej sett solen så mkt för då blir det ju så fint.

Idag har jag jobbat och stel i nacke och rygg, blev väl värrwe när jag åkte skidor i söndags med dotter.

Ska snart ta lite kaffe….

Kramar från Jile

abbis
0

Tillbaka……

Finns 2 potentiela lokaler i city den ena kan det dock bli lottdragning omRynkar på näsan och den är dessutom nr 1 för oss..den ligger bredvid   stadshotellet och har ån 5 meter ifrån sig..Den är inte uppsagd ännu men ska bli inom kort..

Den andra är en f.d smedja men kommer ligga i ett byggarbetsplats område en längre tid framöver..Obestämdär lite off men kommer bli granne med stadens nyaste och största hotell..

Har inte fått några hyror presenterade ännu..

Fanns en tom lokal i konstnärskvarteren/gamla staden oxå med övervåning..lågt i tak timrade väggar och 10 meter till ån..men den va för liten …TUVAN HO HOFlört

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Pagan
0

Här var det liv i luckan. Elpida som blivit så poppis. Clary hur gick det hos doktorn? Abbis oj oj oj, du vilar aldrig eller? Ians, krya på dig tjejen. Ja det är illa när folk går sjuka till jobbet - det blir ju en ond cirkel till slut. Hinner ju inte hälsa till alla - men hoppas Ni haft en bra dag och att allt Ni vill ha finns om hörnet. Ska slappa framför TV.n

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Inlägget är låst för nya kommentarer