Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etiketthealing
Läst 3236 ggr
Searchingmoonwolf
0

Reiki+öroninflammation

Hejsan.

Lägger in mina frågor i olika inlägg…

Har under hösten och även ännu haft problem med öroninflammationer som har sköts med läkarordinerad medicin (två antibiotikakurer och sen många örondroppar har prövats).

Vill nu veta om det finns nåt sätt med hjälpa av reiki att få inflammationerna under kontroll? Eller iaf bättre…

Tack på förhand! Cool

Ians
0

Kupa händerna och lägg dem på öronen…..när du är klar där låter du händerna glida ner en våning….och lägg händerna strax under öronen på halsen….även ovanför öronen där når man  lymfsystemet….

Börja med att lägga händerna på var sida av näsan så de täcker ungefär från kindbenet och upp mot hårfästet….sen tar du positionen ovan för öronen…..öronen och under öronen….

Så skall du se att de blir fart på cirkulationen i det områdena..

Searchingmoonwolf
0

#1 Tackar för svaret. Ska pröva på det här.

Varför ska man göra både kinder, ovanför och nedanför öronen (halsen)? Kan jag även på nåt sätt ta näsan och halsen med samtidigt? Är inte förkyld, men näsan är lite täppt och ibland känns det som om halsen är sjuk och/eller en klump i halsen (kanske mer psykiskt/depression-fråga).

Hur noga är det var händerna är placerade, med tanke på "ovanför" och "nedanför" öronen?

Noggranna jag är i farten igen… Tungan ute