Vill ni ha änglabesök?
Den 1 feb kan 3 personer få ta emot änglar i sitt hem. De som är intresserade kan PMa mig.
Hej.
Jag skulle jätte gärna vilja ha änglabesök.
Men vet inte riktigt hur de går till.
Hälsningar Angel/Margareta

# 1 jag har skickat PM
Vill gärna ha änglabesök!
Hur vet jag att de kommer? Vad vill de göra hemma hos mig?
Kan jag prata med dom?
Jag vill oxå ha ängla besök 

#3 och #4 jag PMar er senare
. Då har jag mina 3 personer klara
Detta blir spännande!
Behöver änglanärvaro som lyfter själen,mvh Liv

# 7 tyvärr har jag fullt nu, men fråga någon utav dem ovan, så kanske de kan sända vidare till dig 
#7 Jag skickar gärna vidare till dig sedan jag har ju ditt namn och vart du bor sedan innan 

#3 Dahlia, jag har PMat dig två ggr nu, jag behöver få svar, annars behöver jag välja någon annan att skicka till…
Hmm…
Szirius, vilka slags änglar är det som du skickar?

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

# 11 haha, sån som dig hoppas jag
, snälla, gröna och med vingar

# 11 jag tror ju att vi alla har änglar runt oss, men att vi kanske kan få dem att känna sig mer välkomna genom att aktivt bjuda in dem och fokusera på dem…
allt är energier som jag ser det….
#12 #13 Snälla certifierade änglar får du härtans gärna sicka. Jag skulle behöva en hel dröse. Är sjuk och lite allmänt okry.

(Gärna de gröna med vingar)
Kul att se att du är kvar på iFokus Szirius, du har väl redan vår hemma hos dig?
Hej Szirius jag hade beställt änglar tills imorgon men måste avboka detta…är tvungen att jobba kanske #14 kan få besök istället?
Änglarna är välkommna hit, jag är sjukskriven dessa dagar så de behövs nog.

Skicka ett pm till Szirius då…..med ditt fulla namn och vart du bor Och säg att jag överlåter min plats till dig 
Kram!!
OK
Man tackar

" allt är energier som jag ser det…."
Inte bara som du ser det. allt ÄR energier. Det antog redan kvantfysiken, och sen dess är det bevisat. Orgone (eller chi/prana/livsenergi/ljusenergi/VårHimmelskeFader) etc existerar verkligen, vad som är lite fånigt är att boken "Den Gudomliga Matrisen" gör en stor sensation av att det verkligen EXISTERAR ett osynligt energinät i universum. Det har ju många människor fatat i årtusenden - gloriorna runt heliga människors huvuden på målningar etc, är ju bara de auror som folk såg DÅ och folk ser NU.
Vi kan snart mäta änglaenergierna tror jag…även avlidna andar är ju 'energier'.
Därför är de onaturliga energierna från mobiltelefoner, elektriska växelströms magnetfält etc INTE bra för levande varelser. Tacka vet jag energierna från vattenfall, rosenqvarts, djur och änglar…