Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 3682 ggr
april4
0

Varning: Personlighetstest

Jag gjorde ett personlighetstest på nätet oc h ingenstans på den sidan stod det att det skulle kosta.

Nu fick jag en faktura på 399:- och med hänvisning till denna sida för resultat. Bara det att det går inte att komma in på den sidan. http://www.mypersonlitytest.info/resultat. Rena röveriet.

Avsändare står som på fakturan

Pitacassi s.r.o. P:O:Box 64

93401 levice i

Slovakien

Vill varna alla att inte gå in på sidan och göra testet.

szirius
0

Tack för varningenGlad

Tride
0

#0 Instämmer! Jag gjorde testet och fick fakturan i gårGuld i mun.Jag hörde oxå på radion att många vänt sig till Konsumentverket, tror jag det var, och fått rådet att bestrida fakturan.Tungan ute

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

[asamaria]
0

Låter precis likadant som ett test där man skulle kolla vilken diktator man var mest lik. Det ät bara att polisanmäla.

Tride
0

Det står, finstilt, vad det kostar. Men svårt att läsa. Jobbigast är det ju för studenter och andra som har snäv ekonomi och som också hotas med inkasso och fogden på ett synnerligen oseriöst sätt.

Tride.

marysiam
0

jag med, men detta bolag gör sig pengar på att skicka sådant..kolla konsumentverket

Tride
0

Menar du att konsumentverket gör sig pengar? jag hittade i så fall inget om det på deras hemsida. Eller menar du att Pitacassi gör sig pengar? Jag fann konsumentverkets sida bra och informativ.

Tride.

abbis
0

Det är bara att bestridaFlört

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Ians
0

Exempelvis om man gör tester på Fb….så skall man vara noga med att det inte öppnas i något nytt fönster……för då kostar det oftast!

utan den skall hålla sig i Fb sfären!

Har man det som ett rätte snöre klarar man sig ….jag har sj gjort den missen nämligen Obestämd

Tride
0

Jag funderar på om jag faktiskt skall betala fakturan o stå för mitt misstag, eller bestrida, delvis av solidaritet med andra.Obestämd

Tride.

Ians
0
marysiam
0

#6 inte konsumentverket;)) Pitacassi såklart Skrattande

Tride
0

okejGlad

Tride.