Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikett: övrigt
Läst 3659 ggr
shigne
0

Dagens pratbubbla 25 februari

Gomorron kära vänner!

Här är mulet, lätt snöfall och bara -8…. knappt man tror det är sant!

Idag åker vi in till stan, handla inför helgen och köper mera garn Skäms. Idag står städning på schemat, för igår blev det matlagning och bakning mest hela dagen..

Imorgon har jag hand om gamla grannen (92år), för husfolket ska upp till stugan i fjällen……bara så rädd att han ska ramla. Han är en stor gammal kraftkarl, som jag för mitt liv inte skulle orka lyfta ifall han drattar i golvet - vilket brukar hända!!!

Sen på söndag ska jag och sambo ha hand om Toppstugan i byn. En tradition under vinterhalvåret - kaffe och smörgåsservering varje söndag i en stuga som ligger utmed skoterleden högt uppe på ett berg, med härlig utsikt. Här samlas man o surrar bort en liten stund.

Ha det gott i dag!! kramar

Clary
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon Shigne och alla övriga

-6 och vass snö är det här, lockar inte till något uteliv än i alla fall.

Fortsatt städning passar bra idag, ska engagera gubben min i lite putsning av trägrejer så han också får nåt att göra.

En bild på hur födelsedagsfirandet såg ut när vi var i Goa, så gott var det.

Ha en bra fredag

Medarbetare på Feng Shui och Indien

Tride
0

god morgon! Varmt o mulet, dvs -4!Hoppas på sol längre fram på dagen.

Fint, Clary!

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

[GunillaF]
0

Ha en riktigt bra Fredag!

Tuva-Lena
0

Go'morron shigne! Och go'morron till er andra! Glad

Ja är det inte härligt så säg..? Tungan ute Här är det bara 5 under nollan just nu och blåsten har gett med sig. Nästan så man drar en lättnadens suck…. tänk att vi klarade den i år också, vintern alltså. Tungan ute

Det blir en stadsfärd för undertecknad också; handla som sagt sedan titta in till mor en sväng - som har ett "oljeläckage" på golvet i bilen.. Obestämd va nu det kan vara.. Nåja, så länge alla växlar går i och bilen står där den ska så är det ingen panik. Det är värre för den bilägare som jag läste om i tidningen; hans bil voltade i diket.. Undrar just var bilägaren befann sig? Hoppas att han inte satt i för guds skull.. Tyst Ett annat drama utspelade sig härom dagen. Då var det en bil som körde på en älg - varför kan inte bilägarna hålla reda på sina bilar? Dom får väl låsa in dom då, så att dom inte ger sig ut "på egen hand" på det där viset, och orsakar en massa skador! Ha ha.. SkrattandeFlört

Tjillevippen på er alla vintertrötta, nu drar tant Tuvan till stan!Glad

Den här bilen ville ta sig ett dopp, men dessvärre så var rampen för smal ..

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

abbis
0

Fredag igen…hur fort går veckorna egentligen..

Godmorgon allihopa..

Här står det packning av skröjugn och fix av temuggar med sil och lock idag..

mildväder men folket lyser med sin frånvaro..

Fick ett meddelande på Facebook idag..om VD:n… en som ville vi skulle gotta oss..ha ha ha ha

kram

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

szirius
0

God morgon alla!

#0 åh, det där lät ju ljuvligt, att stanna till längst en skoterled och få smörgås o kaffe med vacker utsikt!Glad

Jag har inte åkt skoter sedan jag var liten, då hade vi två st….ofta satt vi ungar i pulka bakom - oj som vi flögSkrattande

Men just nu föredrar jag att kunna CYKLA på picnic i ställetCool

Fredag igen - tjohooo!

Toyan
0

God middag!

Rena vårvädret idag, -0,9 men det blåser och snöar, har inte varit ute än men tror det är gråkallt.

Njuter av att vara ledig, tvättdag och inte förrän senare idag ska jag till köpcentret.

#1 En härlig bild från Goa ClaryGlad

Ha en riktigt fin fredag allihopaGlad

MaMaMade
0

Godkväll!

Bara -3 i stan imorse men det blåste snålkallt när vi var ute o gick. Storstäd men det gick på ett huj eftersom min dam drog iväg till sjukgymnasten ett tag. Då kan man bröta ihop allt löst, dra sladdar hur som helst o leva om lite mer…utan att vara rädd för att hon ska snava o ramla! Morgonsysslorna, dammsugning, golvtorkning, promenad, dusch, lunch storstäd av badrum…*puh*, känns i axlar o armar nu!

Guben kom o hämtade oss, gjorde en snabbis in på MAXI…inget vi gör om i första taget en fredag em, inte när "småhönsen" är med iaf. Sedan plockade vi upp vår dam o körde vägen förbi hennes släkt o lämpade av henne där. Ska köra över lånebilen imorgon, ska bara putsa upp den lite först.

Nu känns det riktigt bra efter en lång dusch, en välfylld tortilla samt avsmakning av nytt öl; Oppigårds Single Hop Ale. Rekommenderas…deras Oppigårds Golden Ale smakade jag för ett tag sedan o blev överförtjust! Har en Spring Ale som jag ska testa imorgon dessutom…OK, extravagant men jisses så bra jag mår just nu! Flört

Önskar er en trevlig *TGIF*! Kyss

Pagan
0

GO FREDAG!! så jäkla underbart att just fredagar finns. Skitväder, skitkallt, skiträkningar att betala - men det är ju fredag i alla fall och då får ju allt bara gå. Har klippt mig, bloderat 2ggr , känns som om svålen håller på att hoppa av. Brukar köra 3 behandlingar på ca 1 timma per gång, det säger folk är rent anstötligt länge. men vill man vara fin får man lida pin. Imon blir sista behandlingen, vill ju se på tv i horisiontellt läge.Skrattande lets dance blir det i kväll. ha det gott

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Ians
0

Hej alla goa tjejer!

Tittar in här när kvällen med  hast håller på att gå över till natt….har haft en trevlig dag…besökt en syster, varit o fikat med stora och lilla dottern och som grädde på moset ….

Cabaret och middag med jobbet….Nu är jag både trött och nöjd!

Sov gott!

Inlägget är låst för nya kommentarer