Pratbubbla 27/2
Gomorron!
Mulet och bara -1,4….
Frukost och en promenad med lilla Signe, sen blir det packning av skoter och iväg upp till toppstugan - idag ska jag och sambon har fikaförsäljning däruppe….
Det här ser jag framemot, samtidigt som jag vet hur mycket stryk min hörsel tar av en sån här dag..
Jag hoppas ni alla får en härlig dag! kram
Tittar in och *vinkar* till dig shigne!
menar du oljudet från skotrarna..? jag håller med dig, för att inte säga avgaserna.
Sambon är skitsur på mig för att jag hellre vill åka skidor, men om vi åker ut på skotern så får ju alltid jag sitta bakom honom - och där drar man i sig avgaserna hela tiden. Så här mellan två ögon kan jag berätta att jag tycker att det är en pina att sitta där bak, för att inte nämna oljudet då.
Inga naturupplevelser där inte! Annars låter det kul att få stå för serveringen en sån här dag. Träffa mycket folk och få språke' lite.. 
Ha en jättefin dag idag shigne!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Hejsan. Här har vi mulet och tre-fyra minus. Jag funderar på att åka in till stan och delta i teosofernas Öppet Hus under eftermiddagen.
Tride.
Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling
"Livet är inte lätt men intressant" storafamnen
Morrn på Er alla här inne också………Gu va mysigt o åka skoter och fika sen Underbart!….jag är jätte avundsjuk på er Shigne!
Hörsel skydd????? 
#4 Självklart att sambon har hörselskydd/kåpor, han kan ju skada hörseln vet ja, men nu var det jag som sitter därbak, vet du..
Jag får dra ner mysse' över "parabolerna" istället. Huvudsaken är att chåför'n inte kommer till skada som har ansvaret.
Ha ha..
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Skaffa ny chaffis, Tuvan! 

Tride.
Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling
"Livet är inte lätt men intressant" storafamnen
#6 håller med!!!!