Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 2869 ggr
shigne
0

Dagens pratbubbla 5/3

Gomorron!

Ny dag, nya tag Glad….

Vet inte om jag gillar det nya utseendet här - man kan ju inte trycka på "senaste inlägget", eller vad det hette, för att komma längst ner i en tråd..

Steg upp tidigt (06.30) och klippte ut tyg till några stolar som ska få en ansiktslyftning…… Ska fixa o trixa hela dage idag, bara låta fantasin få utlopp!! Ja, ska tilläggas att jag passar på idag, för sambon ska vara borta hela dan Flört - idag har han inget att säga till om!!!

Men först en morgonprommis med mammas lilla tova…

Önskar alla en härlig dag!!! Jag delar gärna med mej av den energi jag känner just nu…..

Tusen kramar

Pagan
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Godmorgon

Ja det ser verkligen annorlunda ut. Känner mig lite vilse i iFokus djungeln just nu. Hoppas Ni får en underbar Lördag. Här skiner solen och det är riktigt vackert.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

MaMaMade
0

Godmorgon! Känns skumt med en textruta utan ram men man vänjer sig väl! Nollgradigt i skuggan i öster o blåser *rejält*! Blir det utgång blir det i em om solen fortsätter att vara framme. Har lovat Minstan att vi ska hjälpa dem att göra ett snöfort nämligen. Guben råkade styra bort alla snöklumpar som hon hade sparat för bygget. Fint upplagda mitt bakom bilen, inte direkt signerade men *alla* borde ju se att det var byggsnöklumpar ju´! ;) (*Lälp*! Inga "gubbar…hur ska jag klara mig i fortsättningen!?) Fnular över vad jag ska fylla middagens rullader med. Får bli lite av varje; lök o mango, gorgonzola o så några med…ngt annat. Önskar er en fin lördag! Pyss!

MaMaMade
0

Jahaja, dubbelt *igen*! Såg inte att det tog första ggn, ingen pilmarkerare. Nåja, man vänjer sig…

Tuva-Lena
0

Men kära nån, det finns ingen textruta heller! Och Rubrikbilden tar upp det mesta på sidan. Kanske små födslovåndor va vet jag, men jag håller med, jag gillar inte heller det nya upplägget som det ser ut nu.. Var är smileysarna då..? :o Morrn morrn på dig shigne och morrn på dig Pagan! ;) Jaha det är till att förändra shigne? Ingen dum idé alls, jag är också på hugget just nu men det är betydligt mer att göra här inser jag. Måla måla måla blir det och har jag tur så är jag färdig till jul.. Har varit inne på en massa sidor och fått inspiration till den lantliga stilen, ja den har jag väl redan egentligen, men färgerna stämmer inte i köket se. Boasering i hallen också vill jag ha, sen vardagsrummet.. ja ja, jag tar det lite pö om pö. :) Vårvädret fortsätter och det är så skönt att slippa filten om benen här inne! Ha ha, ni skulle bara se när jag sitte o kurar på vintararna med tjock filt virad runt magen som en lång "filtkjol". :) Hmm, här skulle det passa fint med en bild, men att infoga bild går inte just nu, däremot att infoga video.. Nä man känner sig allt lite bortkommen idag. Nu är det prommis som står på schemat. Ha det så fint allihop! :)

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

abbis
0

Godmorgon

Har varenda tråd man svarat i kommit upp som "uppdaterade inlägg"

Dom är inte ens uppdaterade.Kul och sitta och ta bort allt gammalt skit..

Dom får nog ta sig i kragen och lägga till knappen "första olästa" Blir ett jäkla scrollande på vissa trådar annars..

Nog med gnälleri..

Här skiner soooooolen..

Vi har haft några bra dagar i butikerna.Karlskoga vinner!

Jag ska ta mig en sooool prommis när jag stängt..

Jag har en hel ugn som är klar att plocka ur..så spännande!

Kram på er goooa cybervänner!

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Tuva-Lena
0

Morrn på dig också MaMa! Nej det är ingen ram på textrutan heller så det är svårt att se var man skall sätta ner markören. SEdan såg det ut som meddelandet inte gick iväg - inget hände - men vips så fanns det där ändå! :o Radbrytningen funkar ine heller så jag hoppas att det är sånt som man fixar allt eftersom. Kul ändå att v kunde träffas nu på morgonen så det får vi tacka garbbarna för! Kram kram till både er och Ifokusgrabbarna! :)

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

abbis
0

Vad är vitsen att se varenda sajts uppdatering? Rynkar på näsan

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Ians
0

Godmorgon på Er….

Satt o klagade igår här hemma…..- De har stängt ner mitt liv..sajten jag brukar surfa runt på Rynkar på näsan

Maken svarade….Du kan väll sticka en mössa eller något! Skrattande hehehehe

Gillar inte att man inte kan klicka på senaste inlägget …man får sitta och skrolla sig fram Obestämd Annars vänjer man sig vid det nya utseendet!

Kram på Er och kul att sajten är tillbaka iaf

Toyan
0

God morgon!

Trodde nog inte att det var klart med uppdat så jag blev glatt överraskad.Glad

Vi får väl ha tålamod så grabbarna hinner fixa till allt.

Solen lyser, några plus men kyligare än igår, ska sätta fart och ut på promenad.

Ha en fin lördag tjejer!

KramKyss

Elpida
0

God middag!

Tänk att det redan gick att komma in?? Nåja, vi har väl att välja mellan att åtminstone komma in på en halvfärdig sajt eller att de hade stängt den i ett par dagar till för att finslipa..Tyst.

I eftermiddag blir det kalas och ikväll ska jag åka och hälsa på en väninna i staden.

Härlig vårsol ute så jag ska genast kasta mig utanför dörren!

Lördagskram

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus