Dagens pratbubbla 7/3
Gomorron!
Mulet, stilla och -5,6 grader ute…..det är verkligen vårvinter nu.
Igår var en dag full av skidåkning (tv:n) = sambon okontaktabar! Så jag och lilla Signe gjorde en matte-hund-dag och var ute mest hela dagen, putsade pälsen, klippte klor och bara myste…..
Idag ska vi försöka fixa med vattnet, brunnen börjar sina vid den här tiden på året - men nu äntligen kanske han får tummen ur och det blir nått gjort
, pumpa ur och gräva lite djupare.
Ha en underbar dag - för det är precis vad jag ska ha idag 
kramar

God morgon Shigne och alla andra.
Här faller det lite snö, det har jag inte beställt så jag hoppas att det inte blir långvarigt. Halt som sjutton är det så jag är glad att jag inte behöver ge mig ut på några längre sträckor, broddarna ligger kvar i sonens bil.
Ska fortsätta stöka lite inne och kolla in vad jag ska beställa för blommmor till våren.
Ha en fin dag
Medarbetare på Feng Shui och Indien
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Godmorgon! Frukostdags o iväg till bussen om 70 minuter, blir nog en skön v på bussen nu när det är sportlov. I vanliga fall är den knökfull både ner o hem från stan men nu kanske jag får breda ut mig lite mer. -8 grader ute, verkar ha lämnat både mössa o handskar på bussen, för hemma är de då inte. Det innebär att jag måste ta mig till busscentralen som ligger ute på ett verkstadsområde…tur att jag hittade Sonens julklappsmössa…o så har jag ett gäng loovikka som får jobba ett tag nu då. Önskar er en finfin dag! PoK!
Godmorgon
Soplen skiner ..Ligger nog på nollan kanske t.om några plusgrader
Blir en lång seg dag är jag rädd för..
Magen krånglar och jag vill bara sova just nu!
ha de bäst!
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
Go'morron shigne och alla ni andra! Visst var det en underbar dag igår! Men åka skidor är svårt när skaren är så hård så jag tog en långprommis utefter skoterspåren istället. Sen var jag ute på gården och fixade lite medan solen fortfarande var kvar - den förvsvinner bakom skogen ganska snabbt den här årstiden… TV:n ja, tänk att man skall anpassa sig efter skidåkningen för att sambon skall kunna hänga med ut!? Sååå viktigt är det väl ändå inte? Igårkväll satt jag med en hemsida, Det är lika roligt varje gång bara jag kommer på hur jag vill utforma den, lite tankeverksamhet kräver det minsann och att måtten stämmer exakt på pixlarna. Då försvinner världen omkring mig och jag får sitta där i min egen bubbla tills jag är klar. Underbart! ;) In till stada idag för en behandling, sen iväg till färgaffären. Här skall målas! Hoppas att du får tillbaka dina "accessoarer" MaMa! Än är det kallt om både händer och huvud! Skickar helande tankar till lilla maggen abbi - ligg kvar i sängen du om du känner dig krasslig! Jag borde också se om blommorna Clary. Jag har börjat sätta om en del men inte är det det roligaste man vet direkt.. :s Puss o kram till er alla och ha en fin dag! :)
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Nä det går inte att bifoga bild för mig! Hur bär du dig åt shigne? SEdan har ajg gjort flera radbrytningar för att inte texten skall bli så komprimerad, men det funkar inte heller. Jag vill alltså mer än vad som är möjligt - ifall ni undrar.. ;)
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
#5 hittade knappen "Välj fil" - sen vips så var bilden där
. Alltid har sin tid - det kommer nog att fungera med tiden…

God förmiddag!
Imorse var det -11 när jag steg upp, inte riktigt vad jag hade förväntat mig. Hade ju tänkt det skulle gå mot mildväder nu, särskilt som tydligen växtligheten är på full gång i skåne…
Inga större planer mer än Zumba och pilates ikväll, ska fotas på lunchen till mitt nya jobb-id. Hatar att vara på bild så vi får väl se hur det blir, det går ju aldrig ljuga för kameran…
Önskar er en härlig måndag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Hejsan o glad måndag!
Nyss gjorde jag ett allvarligt försök att lägga ut en bild, men det misslyckades. Vissa får och vissa andra får inte.
Jag hittade minsann också knappen med "välj fil" men det hakade bara upp sig, så jag blev tvungen att starta om datorn. Här är det gråmulet o gammal snö. Prognosen utlovar bättring under dagen.
Det verkar intressant med din hemsida. Tuvan. Jag blir nyfiken. Skall bli kul att kolla när du är klar!
Tride.
Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling
"Livet är inte lätt men intressant" storafamnen

Hejsan på er
Kan ju knappt läsa i trådarna, texten är ju pytte pytte liten. Hoppas helgen varit bra. Underbart väder har vi haft iallafall. Abbis puss på maggen.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot

God middag!
I morse var det 4,3 minus och solen har gjort några tappra försök att komma igenom men inte lyckats.
Nu är det plusgrader men blåser friskt, ha..ha blev visst rena väderrapporten
Har jobbat och nu är det mat på gång.
Puss och kram på dig också Tuvan
Ha det gott resten av dagen
Godkväll! Fick lov att ta den tidigare bussen hem från jobbet idag o tur var det. Värk i varenda jäkla muskelfäste o vissa leder kör med massiva protestdemonstrationer. Ländryggen låt fanders o nacken öm så in i bomben; illamående o yrsel på kuppen. Efter en het dusch o 2 h i sängen i nedsläckt rum har jag fått i mig lite kycklingpaj men jag kommer nog att återvända till bädden. Det känns som om mitt huvud är ett hårdkokt ägg som ngn håller på att spräcka skalet på, framme på pannbenet. Minstan rosslig o varm, Mellis har ont i halsen. Önskar er andra en trevlig kväll!

Nämen vad fanken MaMa, så där kan du inte gå!!!! Du, jag skickar dig gärna lite healing när du har tid att ligga ner lite. PM:a mig om du vill!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus