Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 1649 ggr
shigne
0

Dagens vimsighet!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bjuder på en kul episod;

Igår var jag o syrran i stan för att handla, hade en hel del ärenden som skulle göras och klockan tickade iväg. Var lite stressad eftersom hundarna låg hemma hos oss och väntade på mattarna. Snabbt hem, plocka upp matvaror som åkte in i kyl och frys… Ut med hundarna som glatt busande sprang som yra höns.

När jag kom hem så tänkte jag skulle gå igenom kvitton - några kunde kastas, men några skulle in i pärm för huset etc. Men va tusan var min börs???? Letade och letade, fick nästan panik för att jag ev. kunde ha glömt den på nån affär Förvånad.

Sambon kom hem och hjälpte till å leta - men ingen börs!!!!

Imorse när jag skulle ta upp middagen från frysen för tining…..vad hittar jag i frysboxen!!!! Jo, min börs!!!

Snacka om vimsig!!! That´s me!!!

Ians
0

hehehehehe ingen risk att pengarna smälte bort i den iaf! Underbart att du inte hade blivit av med den på riktigt ..slutet gott allt gott!

Kram!

Tuva-Lena
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ha ha haa shigne! Så där kan det bli när de små liven pockar på - va gör man inte för dom? Stressar förstås, och köttet är med men anden kommer på efterkälken! Samma sak har hänt mig fast jag la den i kylskåpet.. :))

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Elpida
0

hahahaha, ja du Shigne. Det var ju skönt att den inte var glömd i affären iafSkrattande

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

szirius
0

Skönt att höra att man inte är ensam om att lägga saker på underliga ställen i brådskan. Ja har minnsann lagt in tandborsten i kylen en morgon, jag…för att inte tala om alla gånger jag letar efter solglasögonen - som sitter på huvudet! Cool

Denna kommentar har tagits bort.
Ians
0

ja eller nycklarna som man redan lagt i väskan/fickan den är en klassiker den också….Skrattande

MaMaMade
0

Hittade glasögonen i kylskåpet i yngre dagar, när jag inte var beroende av dem jämt o ibland gick omkring med dem i handen. Sedan har Guben fått sig några goda skratt när jag frågat honom om han sett mina glasögon o han har sagt åt mig att titta mig i spegeln, då de redan suttit på plats. Det är då det är dags att ta fram putsduken! ;)

Ians
0

Eller skaffa sig starkare glas! Skrattande

gummimamma
0

För några år sedan letade jag efter mina cykelnycklar. De var borta! Ingenstans kunde jag hitta dem fast jag vände hela huset upp och ner. Till slut tyckte min gubbe att han fick ta och montera bort låset på cykeln, och jag fick skaffa ett nytt lås. Men när han ska göra det, så vad ser han? Jo, mina nycklar hänger där i låset!!!

Bara någon vecka efter att nycklarna kommit till rätta, märkte jag att mitt körkort är borta. Jag brukar alltid ha den i plånboken och bara ta fram den när jag behöver identifiera mig, för att sedan snabbt stoppa ner den i plånboken igen. Men nu låg den inte i plånboken som den skulle. Jag letade överallt hemma och frågade inne på apoteket och andra ställen jag visste att jag hade varit. Men ingen körkort hittade jag. Till slut ringde jag och anmälde kortet försvunnet. Fick reda på att jag måste ha pass eller annan id med mig om jag ska köra bil, så jag stoppade passet i väskan. Redan nästa gång jag var ute och körde bil blev jag stoppad av polisen, bara ett par hundra meter hemmifrån, för kontroll av körkort och nykterhet. Polisen såg lite förvånad ut när jag sa att någon körkort kunde jag inte visa för henne, men hon fick titta i "den här" och så gav jag passet till henne och förklarade orsaken. Jag har aldrig, varken före eller efter detta, blivit stoppad av polisen. Att jag blev stoppad just då är ju otroligt. Det försvunna körkortet kom aldrig tillrätta, men jag fick ett nytt så jag slipper ha passet med mig. Men jag undrar fortfarande vart det gamla kortet tog vägen…

[grinda]
0

Ha ha ha frysna tillgångar.