Sonens drömmar
Nu ska ni få höra, sedan får vi se om ni tolkar den som jag gör…o han själv med för den delen. Han sitter bakbunden på en stol mitt i ett rum o runtomkring honom står han själv i flera upplagor. Han har känslan av ett förhörsrum. Fler detaljer vet jag inte men detta är "huvudhandlingen". Han har drömt samma dröm några ggr nu. Ska fråga honom om jag missat ngt när (om) han vaknar till ikväll.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Skulle vara till hjälp om han kan tyda vilka upplagor han ser..? Jag tolkar det lite försiktigt som att han har svårt att hitta sig själv, men att han just nu, som den person han är i vaket tillstånd, känner sig "bakbunden" och instängd. Han har alltså svårt att veta vem han egentligen är - kan ju också ha att göra med hans ursprung om du förstår? Att det fattas bitar för att han skall bli en "hel" människa, få en egen identitet.
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Intressant tolkning, Ians. Väntar med att berätta vad jag o Sonen själv tror så får fler chans att komma med sina åsikter.
Hur gammal är din son?
Han är 15-16 år, vet inte riktigt exakt.
Vet du inte exakt hur gammal din son är? Ursäkta, men det lät bara lite konstigt. :-)
MaMa's son är adopterad Tunridan, därför vet hon inte exakt. ;) men jag förstår att det lät väldigt flummigt. Ha ha.. ;)
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Haha, jaha okej då hänger jag med! Konstigt det kan bli. Tack Tuva-Lena. :-)
hehehehe…ålder är bara något som står på ett papper iaf

Det känns som att han möter sina samveten, sina olika delar av sig själv och han kan inte försvara sig. Han får inte fram sig själv, den han verkligen är och vill vara. Han är medveten om sina andra sidor men kan inte påverka dem, kontrollera dem (eller situationer han sätter sig i..) Känner en frustration av att inte kunna komma igenom, att känna sig hindrad och bakbunden från att göra det han vill, vara den han vill vara…
Så är min känsla
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Kuratorn o Sonen kom fram till att han försöker hjälpa sig själv men inte riktigt kan (bakbundenheten o förhören). Så tolkar jag det också…så ni har träffa väldigt rätt men ni har ju bakgrunden också, så då är det ju inte så svårt. ;) Måste säga att jag tycker det är en fantastisk dröm på så sätt att jag själv aldrig upplev ngt som varit så talande. Tror ni att det kan komma sig av att han är oerhört empatisk o känslosam? (O morsan är en kallblodig ödla…som Guben skulle ha sagt! :D)
Det är ju så med de "speciella " Barnen att de är just känsliga. Det är oftast där problemet ligger..att det inte finns så stor plats för det känslomässiga i skolan etc…
Fantastik reflektion som gjordes ang denna dröm..en talangfull kurator oxå 
Men den kallblodiga ödlan…vem e de?
kram på sig mamsen
Kuratorn är fantastisk!!! :) Jo, Sonen är o har alltid varit lite "speciell" när det kommer till känslor o empati. Han sa ju en gång (som tonåring) att han sett farfar hälsa på hos oss efter sin död. Då var väl pojken kring 10-11 år. Han är ganska öppen för det mesta, dömer inte på förhand.