Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 2278 ggr
shigne
0

Dagens bubblare 18/3

Gomorron!

Sitter hos äldsta sonen i Stockholm och väntar på kaffet….  Kom igår, åkte direkt ut till yngsta sonen och lilla barbarnet.

Oj, vad han hade vuxit Förvånad - kände ju inte igen lillkillen!

Idag ska jag på egen hand leta mej fram i affärsdjungeln här - se om jag kan hitta nått!

Önskar alla en härlig dag! kramar i massor

MaMaMade
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Morrn! Önskar dig en lugn o skön tid därnere med vackert väder o mkt gosa lite nacke! Mulet, -8 grader o det är *fredag - TGIF*! Sängkläderna rullar runt i tvättmaskinen o Guben har dammsugit under sängdynorna i sängen. Blir skönt att komma hem o slippa göra det, nu kan jag duscha, äta middag i lugn o ro o sedan är det bara att bädda kvar! Rejäl dammsugning o tork av golv väntar hos min dam men det är det enda förutom de vanliga morgonsysslorna. Guben hämtar upp oss efter att vi har ätit lunch, då blir det en sväng ut till COOP Forum för att handla. Hon ville följa med dit så vi tar det på arbetstid, snuskigt billig frukt…5 kr för en mango! Den brukar man aldrig ha råd med annars så en passar på. Sedan åker vi o lämpar av det hon handlat hemma hos henne o så skjutsar vi henne till mamsen när vi åker hem. Blir en bra dag det här! :) Önskar er en fin dag o lite extra styrka till ni vet själva vilka! PoK!

Toyan
0

God morgon!

Här har det snöat intensivt en stund, uppehåll just nu men det kommer väl mer.

Ska sätta fart och städa sen åka och handla.

Ha en riktigt fin fredag allihopaGlad

Kram på erKyss

szirius
0

#3 God morgon!

Fredag idag! Mkt på schemat, även över helgen, men det ska regna så då hinner jag kanske ikapp lite inne Flört.

Ha en härlig fredag och bra helg!

Elpida
0

God morgon!

Shigne, vad härligt med bebismys. Ta nu tiden till att koppla av och njuta - ta hand om dig själv och gör precis det som du själv vill!!!Kyss

MaMa - låter som en riktigt bra dag!Glad

Här är det full vinter igen, 10 cm snö har fallit under natten och det fortsätter att trilla nerRynkar på näsan Hela världen är vintervit igen, hrmpf! Fredag idag,  undrar vad jag ska hitta på i helgen för att fördriva tiden. Inga träningspass inbokade så jag får väl träna hemma. Det ska trots snöandet idag  bli sol och plusgrader imorgon - hoppas, hoppas, hoppas!!!!

Toyan o Szirirus - lycka till med städning och "innejobb"Flört.

Kram kram

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Tuva-Lena
0

Go'morron shigne och alla ni andra! :) Fredagsmys skulle man kunna säga shigne, låter underbart med barnbarn och omtänksamma söner. Hoppas att du får en härlig helg med familjen! *är du värd* Ni andra är så rationella så jag blir generad.. pirrar lite i maggen för idag bär det iväg med hästar, hund och katt in till stan - undrar om hästarna går att lasta på släpet eller om dom får för sig att förbli landsbygdsbor..? Man måste alltid ligga steget före då de gäller djur, för att inte tala om katten - vad kommer han att tycka om det nya stället, inte alls antagligen. Han kanske går direkt upp i sovrummet och lämnar sin "protest" i sängen - vad vet man med katter?*gulp* Jag hoppas bara att ajg får igång datorn till ikväll, finns inget ADSL i stan på den adressen - har ni hört?! - så jag håller tummarna för att det mobila funkar istället. Sedan vore det en lättnad om menyerna på den här sajten kunde visa sig igen också… Ha en underbar dag allihop! Städa måttligt, njut av barnbarnen och dra in den friska vårluften i lungorna; recept på ett långt liv med kärt innehåll.*Kram kram på er go'vänner* :)

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

abbis
0

Godmooooorgon

Ja här drar vi bara in snöflingor i lungorna..Det vräker ner .Har kommit 10-12 cm på några timmar..bläää

Tog en råtta i sopskåpet inatt..Sett spår(bajs) och igår hade han mumsat på en baquette så den såg ut som en avskalad majskolv..Skitäckligt ..

Här lyser barnbarn med sin frånvaro trots äldsta är 31år..Han ska inte ha några säger han så då får man vänta på den lilla men det hoppas jag han lugnar sig med ett tag..Mys på shigne.

Ugnen gick åt skogen igen..Har nog lindat tråden för lång..känsliga grejer..Så idag när vi har annonsen ska jag samtidigt försöket riva ur elementen och korta av dom med gasolbrännaren..

Får väl hoppas på så mycket folk att jag inte hinner med ugnenSkrattande

För varför ska jag tillverka mer grejer nu??????Rynkar på näsan

Ha de gott tjejer

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Ians
0

Godmorgon.

Har ifs varit vaken en bra stund o fixat lite m min blogg bland annat. Kollat in både Tuvas och Shignes bloggar o lämnat lite spår efter mig där Skrattande

Här har det SNÖAT i natt…så nu är det vinter igen…. suck!Obestämd

Kram på Er alla ha en bra fredag!

Tuva-Lena
0

Såg ni femdygnsprognosen tjejer? 5-15 grader varmt till veckan så tappa inte hoppet! Låt Kung Bore dra en sista suck, sen är det ajöken med honom! Här väntar vi fortfarande på snön - skulle komma i eftermiddag. Håller tummarna för rekord idag abbisan, o kram kram till dig Ians! :)

Tride
0

Hej, jag vaknar långsamt upp efter influensan eller vad det nu handlar om. Hoppas på solen!

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

szirius
0

# 9 krya på dig TrideKyss

Elpida
0

#Ja, krya på dig Tride - imorgon kommer solen!!!!Kyss

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Pagan
0

Jag tar tillbax vårfeelingen - det har vräkt ned snö sedan i går kväll. Fast SMHI lovar bättre väder i helgen. Hoppas hoppas.

Härligt Shigne, gosa och umgås med lillemannen.

Tride krya på dig vännen.

Idag är det premiär för "så ska det låta" mitt favvoprogram all time high. Hur ska jag då göra med sista danserna i let´s dance. Är det inte typiskt att de enda vettiga de sänder - ska sändas samtidigt.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tuva-Lena
0

Här sitter jag lyckliga sate på nya stället, och upptäcker att uppkopplingen fungerar utan mankemang! Och en textruta har jag fått också - vad månne bliva härnäst..? ;) Underbart att se dig igen Tride, du har varit saknad - hoppas att tillfrisknandet går snabbt så du kan vara med oss igen! Här vräker snön ner just nu, och eftersom vi inte fick med oss katten idag så måste vi åka ner en sväng ikväll och kolla efter den. La ut mat på bron för säkerhets skull men i det här vädret vill jag helst ha honom inne. Missar Let's dance ikväll, men kanske hinne rjag se upplösningen ialla fall.. Ha en fin kväll allihop! :)

MaMaMade
0

Hoppas att försäljning o flytt har gått bra för er, abbis o Tuvan! Kryakramar till Tride! En bra dag, testade min "dammsugarmopp" i hela lght förutom mattorna som jag dammsög. Ska se om det dyker upp lika mkt damm på ett par dagar som annars när jag använder dammsugaren. En del folk på COOP men inte så att man bidde tokig. Kom hem med en massa frukt, billgt sidfläsk…*namnam*…o en stor karta ägg bl a så nu känner jag mig rik igen! ;) Taco-middag, rena sängkläder (o sängbottnarna dammsugna - *hurrey*)…Sonen på bra humör, stannade kvar hos en kompis efter skolan o ska på UG ikväll. Kommer dock hem tidigt med bussen för han får kanske besök av 2 tjejer imorgon, mini-LAN…så han känner sig tvungen att städa sitt rum…tror det då jag ser det! :) Nu ska jag natta töserna o sedan ta plats i soffan för nu är jag pömsig. Önskar er en trevlig kväll!

Tuva-Lena
0

Jaa, vad månne komma härnäst? Joo, en meny också?!!Skrattande Titta på jag! Jag blir sååååå glad ju! CoolGladTungan uteSkrattandeFlörtMåste testa alla glaingar.. och sen hittade jga katten också, så nu är han  hos oss - lite vilsen men han känner igen soffan så där tog han plats direkt efter maten.

Ha en trevlig kväll du också MaMa! Kyss

Ians
0

#14 Som jag brukar säga….det bästa med gäster är att en får städat ordentligt! Flört

Tride
0

Inte har jag några smileys :-(. Annars mår jag bättre, tack, och solen lyser.

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

Inlägget är låst för nya kommentarer