Dagens bubbla 29/3
Gomorron alla!!
Tänk vad tiden går fort ändå…..redan i slutet av mars.
Vaknade tidigt då lilla Signe härjade och tyckte att det var dags för matte att stiga upp. Hon som alltid sover längst på morgonen 
Ute är det just nu -22,4, men solen är redan på väg upp och det blir nog en fin dag igen. Gårdagen bjöd inte på nått fiske, det strulade till sej här hemma - men maggot hann jag då köpa.
Oavsett vad ni befinner er i livet, idag, så önskar jag alla det bästa!
Kramar i massor
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Godmorgon shigne o allahopa!
-20 här tidigt imorse men nu är det bara -17…våren är här; *HURREY*! 
Sov riktigt bra inatt, vaknade såklart som vanligt imorse men var ganska pömsig o slumrade om ganska snabbt. Konstig dröm igen, låg o slumrade där med. Helt nya omgivningar men jag tror att Guben var med på ett hörn…nåja, det var ingen obehaglig dröm iaf.
Känns bättre i axlar o nacke även idag, sov återigen med enbart riskudden. Tänker sätta mig o virka lite på min påbörjade trädgårdsmus. Har redan virkat färdigt 3 st Filurer men hittar inte fyllningen så de får ligga ett tag. Sedan får vi se vad dagen ger, Guben ska jobba vid datorn under fm iaf.
Kanske vi åker en sväng till Kusin Bonden om de är hemma. Fixa in Sonens affischer från Colombia o en Norgesemester i några tavelramar jag ramlade över här hemma. Kanske få upp gardiner, el åtminstone Minstans klädhängare o födelsedagsaffisch inne i flickornas rum.
Önskar allahopa en finfin dag!
Godmorgon….
Idag smyger ljuset över trädtopparna…blir kanske inte en så fin dag som igår tyvärr…men det får vi leva med!
Gårdagen bjöd på kvalitets tid med den Bruna och sjukgymnasten….verkar som det inte framskrider som det skall m knät…han började prata om sövning och tvångs böjning av knäan….
Och jag som tyckte han var trevlig
nej skämt åsido …vad som! som får knät att böja sig nu känns det som….jag vill upp i sadeln och det är frustrerande att gå så här haltandes i livet! Är ju inne på min andra månad som halt så ……. nu är det bara frustrerande!
Ha en bra dag allihop…det skall jag ha!

God morgon!
Här har vi sol igen, härliga dagar.
Idag efter jobbet väntar både doktor o tandläkare…inte mina favoritsysslor direkt men det behöver ju göras.
Det är tredje natten nu som jag inte kan komma till ro och somna förrän vid 3-4, så ikväll blir det sömnkur
:
Lavendelbad och en valeriana (hälsokost) och lägga mig på spikmattan- brukar funka! 
Jag önskar alla en fin dag!
Go'morron på er allihop!
Det är inte bara månen som kan ställa till det med sömnen, våren har ofta samma inverkan. Ingen gång under året genomgår kroppen en sån stor förändring som efter vinteridet och det kan ta lite tid att hinna ikapp ljuset s a s..
Jag får alltid magkatarr i mars, vet inte om katterna får det också, men sen går det alltid över i slutet av månaden. Är nästan säker på att det är omställningen från vintervila som stressar upp kroppen en aning. (Nu börjas det igen.. ni vet.) 
Har ni tittat i tråden ang er pesonliga stil? Vågar ni leva ut den, eller gömmer ni er bakom draperier av klädlager för att dölja er fina personlighet? Jag fascinerades av ett program på 4 plus igår kväll, som kan verka "Ytligt" vid första anblicken, men när jag väl satt där och såg den förvandling en del personer genomgick genom styling, så insåg jag hur viktigt det är att framhäva sig själv i vardagen - inte gömma sig för att man tror att man inte duger. De fullkomligt lyyyste om dessa personer som gick omkring i grå lump vanligtvis.
Tänkte vi kunde ta upp mer ang det, som ett tema möjligtvis.. 
Stor kram å puss på kinden till er alla idag!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Hej hopp
Tillbaka från Kristinehamn..Får förslag på lokalkontrakt pronto..
Nu butiken!!
kram
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
Hej, ni har fortfarande en massa minus ser jag. Här har vi en enivs nolla, men snön är nästan borta utom några otäcka smutsiga drivor som ligger kvar här o var. Våren får liksom ingen fart. Inga blommor på den smutsiga barmarken. Jag är oxå fortfarande seg efter influensan, dvs dåligt med kondis. Alldeles utanför huset har vi dock en massa krokusar i olika färger. Mars är seeeeeegt!
Tride.
Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling
"Livet är inte lätt men intressant" storafamnen

God eftermiddag!
Här var det snö igen imorse men nu är det några plusgrader och regn istället, inget vidare skönt väder… MEN, till helgen ska det bli upp till +15 - jubel, jubel
.
Har varit på möte i Halmstad större delen av dagen och nu ska jag snart packa ihop mig och åka hem. Längtar efter att få krypa upp i soffan och bara ta det lugnt!
Ha det gott!!!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

God kväll!
Här har vi haft omväxlande regn och snö hela dagen men ganska milt, våren är här på allvar har jobbat em idag och nu är jag jättetrött efter ännu en natt när jag plötsligt bara vaknade
Svårt att somna om igen, vrida och vända och så börja tänka på jobbet
Sover äntligen gott när klockskrället kör igång, seeegt att kliva ur sängen
Ha en fin kväll allihopa

Tittade i reklambladet från Blomsterlandet, blev extremt sugen på att åka till Plantagen och köpa blommor
.
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Spännande abbis!
Samma här Toyan, skulle gärna slippa jobbet ett tag. Särskilt som om jag verkar måsta jobba järnet hela sommaren för att få det att gå ihop. Hade sett fram emot iaf ett par v semester.
Plantagen firar, såg jag i reklambladet. Orkidéer för 50 kr o en massa annat kul. *SUCK*!
Asch, är på dåligt humör. Hoppas att det lättar till imorgon. Nu ska jag rösta på Tuvans matramsa o sedan göra mig en KaffeLatteCappucino á la Toblerone, because I´m worth it!
Ha en fin kväll allahopa!