Dagens bubbel 13/5
God morgon
Solsken,lätt vind och nästan 15 plus.
Ha en fantastisk dag allihopa

God morgon Toyan och ni som dyker upp senare.
Ska bara peta i mig lite frukost innan jag sätter mig på tåget och drar till Stockholm. Många jobbiga timmar blir det men som tur är kommer mina barn också att vara med. Ni som vill och orkar får väldigt gärna skicka lite kraft till mig. Ska skapa en stor stark bubbla runt mig men är tacksam för förstärkning.
Önskar er alla en bra dag
Medarbetare på Feng Shui och Indien
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Morrn morrn!
Nu har regnet nått oss, blev vattnade inatt o himlen är fortfarande blygrå. Nåja, lite fukt behövs.
Fruktansvärd mardröm inatt. Sonen blev mördad. Förstår ju att alla senaste händelser måste manifestera sig på ngt sätt. Har inte tillåtit mig att "sörja" - oroa mig - allt måste ju klaffa med familj o jobb samtidigt. Vaknade med kramp över bröstet o hela kroppens muskler protesterade, tur att jag fattade vad det var för annars tror jag att det hade blivit ambulansfärd. Nu har det gått en h o jag har slutat att gråta o det värsta har släppt. Lite ont i bröstet, gråtont…o känslan av träningsvärk i kroppen. Hoppas att det är lugnt när jag börjar att jobba för min brukare (som är högempatisk o lättstressad) får inte märka ngt.
Iaf bra att få ur sig lite!
Affirmerar en bra dag till oss alla! Pyss på er! 
Gomorron alla fina!
Här är gråmulet och regnet hänger i luften.
Tänker på dej i dag Clary! Är med dej i tanken!
Go'morron Toyan och Clary och mamsen och shigne och alla ni andra!
Öhhh, va sa du Toyan..? Spöregn, plus 8 och ostlig vind är vad som finns här.. Nåja det behövs, det är jättetorrt i backen. 
Självklart tänker jag på dig idag Clary! Tur att du har barnen med dig som kan ge dig lite extrakraft också. Skönt när det är över och du sitter på tåget hemöver igen..
Hade skitont i magen inatt när jag la mig. Har ömmat i den sen i måndags..Tänkte, hur fasiken skall jag kunna somna nu, men då körde jag reiki på mig själv under en tio minuter en kvart ungefär, sen var ontet som bortblåst! Tänkte att, vågar jag vända på mig nu..? Tänk om det kommer tillbaka..?
men det gjorde det inte och idag är jag fit as a fiddle! 
Så dagen går i städtecknet till att börja med, sen skall jag sitta vid datorn och vara kreativ med en hemsida. Alltid lika roligt med nya såna!
Ha finaste dagen allihop och kram kram till er alla!
Först åska, sedan kommer regnet..
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Hejsan. Vi har fint väder, fast ingen sol just nu.
Tänker på dig, Clary, "Indien-syster"!
Och på dig, mama. Hoppas din dag utvecklar sig bra.
Härligt att läsa. tuvan, om din självhealing. Du "har nåt", dvs en inre kraft.
Skönt med lite mulet väder. I dag händer en del. Klient på em, inledning på tango-helg i kväll. Det är tangofestival i tre dagar nu, med gästlärare och sk milongor,dvs dans till sent på natten. Jag avstår nog de senare o håller mig till lektionspassen, eftersom jag håller på att avsluta min bok och vill koncentrera mig på den. Lusläser just nu så att inga förargliga fel skall slinka igenom.
Tride.
Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling
"Livet är inte lätt men intressant" storafamnen

God förmiddag!
Har tänkt lägga ut en artikel om law of attraction på deras sida, jag har ju en del böcker i detta ämna också, tänker främst på Mama nu, jag tror att TOTAL fokus på det goda behövs nu, och det är en ren övningssak, att lära sig lägga fokus på det som är bra och på det man önskar, i stället för oron. Men det låter ju så självklart och lätt , men är ju så in i bomben svårt när man står mitt inne i tornadon.
Som du skrev där inne - på vilket sätt är du rik? Jo på Kärlek! Och det är inte illa det! Faktiskt det viktigaste i livet.
Extra kramar till alla som behöver.
Tycker mig märka att ännu en sån här " period" är här då det är tufft och tungt för de allra flesta…universums energier, då man rensar ut gammalt skräp - märker det själv på en underliggande molande oro, som inte riktigt kan fingersättas….
MEN TÄNK PÅ ATT VI KOMMER ATT KOMMA UR VÅRA PUPPOR SOM NYA VACKRA FJÄRILAR
Acceptera, flyt med, le åt din granne och behåll fokus på kärleken i ditt hjärta, så går det liiite enklare.
När för mkt saker händer , hänger jag mig åt livet och säger " allt som sker är för det högre bästa, även om jag inte kan se det nu". Det ger mig tröst, att våga lita på det.
- MEN TÄNK PÅ ATT VI KOMMER ATT KOMMA UR VÅRA PUPPOR SOM NYA VACKRA FJÄRILAR

Underbart!……
Trodde jag skrivit idenna tråden redan idag…men icke!
God eftermiddag på Er önskar jag då…..
Just nu är det lite tufft så man får väll hänvisa till det…blir som dement när det är mycket annat att tänka på….glömmer och har mig….
Det bästa är att det går över….när utrensningen är över…..
Det var en bra liknelse Szirius gjorde "utrensning"…
just nu har jag så ont i knät så jag vet inte vad jag skall göra av mig…..naturligtvis är det psyket som spökar…läs gärna i någon av mina bloggar om tankar runt det ..Läkning….
Ha en fortsatt trevlig kväll och helg…och var rädda om er där ute!
Kram!
#6 Övar, övar o övar igen! Affirmera är svårt, afformera lite lättare o däremellan ber jag men bara om stöd, vägledning samt en vakande hand över vår säkerhet.
Känns som om en ångvält kört över mig men annars relativt "uppåt" igen, drömmen har jag motat bort o den känns ganska så avlägsen. Sonen stannade hos kompisar ikväll, förståeligt då hans datorskärm har gett upp…men mamsen hade gärna haft honom hemma ikväll. Hoppas han inte stannar över men det är nog att önska för mkt! 
Hoppas på uppehåll i helgen för jag o Guben ska plocka en omgång nässlor enligt planeringen. Sedan fick jag en otrolig längtar ut i skogen så kanske det blir en sväng, antingen till jaktkojan el den gamla kojan.
Ingen har kontaktat Guben ang jobb men…det har ju bara gått en dag än! De som ringde o sedan aldrig hörde av sig mer har ny annons ute, han har ringt dit idag. Ska bli intressant att höra vad de säger denna ggn.
Nu dusch, sedan *soffa* med benen i högläge! Kram! 
Här har det varit omväxlande väder, med både sol och regn om vartannat. Regnet är mycket välkommet, då det är så torrt så vi har eldningsförbud. Naturen längtar verkligen efter en rejäl regnskur! Men skurarna som kommer är bara korta skvättar, som snart torkar upp igen.