Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 1619 ggr
Toyan
0

Lördagsbubbel 14 maj

God morgon på erGlad

Ska iväg och jobba om en stund men idag var det segt att gå upp, hade gärna sovit nån timme till.

Solen tittar fram och det är 10 grader, ökar väl framåt dagen.

Hoppas ni har en fin lördag vad ni än hittar påKyss

Elpida
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon Toyan och alla andra som poppar inGlad

Igår var jag helt sjukt trött, Kunde gått och lagt mig vad halvåtta om det bara vore så. Däckade i soffan några minuter när maken hämtade minstan från skoldiscot, klarade av att se Criminal minds sedan däckade jag igen… Idag hoppas jag att jag är utvilad.. fast jag började med att nysa så jag vet nog var tröttheten kommer ifrån.

Idag ska jag hålla ett Zumbapass med en tjej från simhallen utomhus. Det ska bli jättekul! Hoppas att molnen spricker upp ordentligt tills dess (klart de gör!!) så att vi får ett kanonpass!

Önskar er en riktigt skön lördag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Tuva-Lena
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Guten Morgen Toyan - och alla ni andra som droppar in allt eftersom!

Ja jag förstår att det känns segt att behöva gå och jobba när alla andra ligger och drar sig, Toyan. Du får trösta dig med att vädret bara är si sådär. Åtminstone här i Ångermanland. Nu har det regnat i tre dagar hos oss, fast just nu är det i alla fall uppehåll..

Lämplig dag att sitta vid datorn och plita på en hemsida, med avbrott för hundprommisar då förstås. Städningen får vänta tills det är nån idé. Sån är jag Tyst, dessutom måste man ju tänka på att använda sin energi ekonomiskt, eller hur?

Börjar längta ut på landet nu, grönt och fint som det börjar bli. Dessutom finns det hur mycket som helst att sätta händerna i där, medans i stan är ju allting färdigt mer eller mindre. Shit också att bilen inte vill gå..!

Önska er alla en fin lördag med allt ni hittar på!

Kram kram! Glad

Hästarna på grönbete…

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Tuva-Lena
0

#1 Kloka Pidan tänker väl på att inte ta ut sig bara, på Zumbapasset..?Tyst Att köra tunga konditionskrävande pass när man är förkyld, är som att trycka gasen i botten på en bil som redan är överhettad, fastän det är kylarvätska som fattas.

Ta't lugt bara tösen! Kyss

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Ians
0

Godmorgon vänner!

Önskar alla en bra dag….både de som redan tittat in och de som kommer in så småning om…..

Var rädd om dig Elpida! Ha en bra dag trots att du måste jobba Toyan, och lycka till med hemsidan Tuvan.

Jag skulle också vilja göra ett Zumba pass men knät vill nog inte vara med på det…Rynkar på näsan

Så jag får göra det jag brukar sitta o pilla m datorn som Tuvan…ha det gott där ute och var rädda om Er!

Tride
0

Hejsan, ja Elpida, var rädd om dig. Vila och lugna rörelser är nog vad du behöver jusst nu. Och vatten att dricka.

I går började tangofestivalen med besked, och i kväll fortsätter det hela till långt in på natten, för den som vill. Innan dess har jag en klient på em, som verkar trevlig. Hon är dotter till en av mina favvisar genom åren, så det blir säkert bra. I övrigt fortsätter jag att plita på min e-bok. Lite rädd o släppa iväg det hela, för tänk om jag ångrar mig och så är det för sent?

Vi har vita sommaroln o behaglig värme. vi börjar få gäster. Här surrar en vilsekommen geting. De, och humlorna, förirrar sig gärna hit.

Var rädd om knät, Ians. Klokt att du lyssnar på det! Tänk, vilka konsekvenser det kan få om man klivet upp på en häst.

Men dina hästar ser ju glada ut, Tuvan.

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

abbis
0

hej tjejer

sitter på lånad lap med mobilt bredband och tittar på melodifestivalen..kikade in här under omröstningen..

Flytten har varit en pärs..kermikugnar hade dom aldrig flyttat och trots att jag sa till 4 ggr så tog man ugnen på en palldragare,Då man skulle över trösklarna och en del trappor så knuffade man den över dessa med den följden att den slog hårt i golvet flera ggr och med den påföljd att hela dörrens känsliga stenar spruckit med sprickor på 5 mm som gör att ugnen inte kommer hålla värmen som den ska..En fullständig katastrof om inte försäkringen täcker detta,Härligt när dom skickar folk som behöver tolk för att förstå vad man säger--

Flytten tog 14 timmar dom fick skicka en stor bil till med en gubbe till då vi snabbt fyllde en stor o en liten bil..

Förkylningen har blivit värre då jag nu även tappat rösten..bra va!

Kram på er alla

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/