Hjälp!!!
Jag har hostat sönder mig eller så har jag sträckt mig ..Det kör som knivar när jag lyfter armarna för att inte tala om när jag hostar då låser sig allt..Sambon törs inte massera om det är inflammerat..Har jobbat på ändå men går som en fällkniv ..Det går heller inte att djupandas..Sitter strax under högra skulderbladet!
Har ni några tips…
Får panik för att stå ensam i butiken på öppningsdagen..
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
Låter som en liten muskelbristning…det gör rejält ont…har man otur kan man hosta sönder revben…dvs få sprickor o det gör skit ont…när man andas o rör sig..
Men kanske skulle du gå till doktorn nu du har ju hostat på rätt länge…lite antibiotika kanske 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Låter som en lätt sträckning abbis. Stretcha armen kan du prova: för (den böjda) armen framåt och åt motsatt sida, ta hjälp av den andra armen som stöd och som du håller under armbågen, sträck sedan ut den onda armen genom att föra den åt sidan med hjälp av "stödarmen". Du kan också hitta en punkt på skulderbladet där man kommer åt muskeln, som man kan prova att massera, först lätt sedan kan man ta i lite hårdare allt eftersom smärtan ger med sig. Punkten hittar du mitt på skulderbladet och under de ytliga musklerna.
Fast, se opp så du inte har hostat sönder nåt revben som Ians säger..!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Har kört TNS .kylbalsam och värktabltter..bra ombination va..Tror inte det är ett revben för då skulle värken vara ihållande och det är den inte…
provar streching..

Hörrdu Abbis, ett besök hos läkaren skulle nog inte vara fel. Du måste ju kolla så att inte hostan kommer av något annat … lunginflammation kan te sig på flera sätt. Du behöver ju något med krut i!!!
Du är naturligtvis med ikväll i vår lilla stund
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Håller med Elpida…
Och gött om du inte har hostat sönder revbenen iaf!
Men var rädd om dig Abbis!
Det brukar vara svårt att dra åt sig andan om man har knäckt nåt revben också abbi, så testa det.
Jag har en känsla av att ditt onda kommer från armarna som du ju har använt flitigt de sista veckorna, dessutom hade du redan problem med dem innan. Tricepsmuskeln handlar det om, och den kan du sträcka genom att föra armen uppåt(framåt) och sedan en aning bakåt, med böjd armbåge. Ömmar det i muskeln., alltså på överarmens baksida, när du gör den rörelsen så är det garanterat den muskeln som är uttröttad. Då är den stretchen perfekt. 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Ja renoveringen har nog väckt liv i muskler Du inte trodde du hade!
kombinerat med en infektion i kroppen blir det kaos!
Så lite stretching är inte av ondo precis… men skulle nog allvarligt fundera på ett besök på vårdcentralen för lite krut medicin! Som tog udden av infektionen rejät!
Ger sig inte hostan snart så får det bli doktorn..Men nu hinns inte det