Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 719 ggr
shigne
0

Pratbubbla 31 maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron alla!

Sista dagen i maj idag…. En gråmulen och kall morgon, undrar när värmen ska komma hit?

Om det är uppehåll idag, så blir det till å fixa jordgubbslandet - några plantor för mycket, så de ska slängas! Annars inga större planer.

Önskar alla en härlig dag! kram

Elpida
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon Shigne!

Du är välkommen att hälsa på mig idag, här är det faktiskt strålande sol OCH varmt!Cool Jag njuter i fulla drag, även om jag sitter inne på kontoret!

Äldsta dottern blev mycket nöjd med frisyr och smink igår, de var så fina, hon och tjejkompisen, när de åkte in till stan. Vi var och tittade på dem när de gick in till festen. Alla står på lång rad i par och så blir de fotograferade innan de går in. Minstan och hennes kompis tyckte det var jättekul att se alla vackra klänningar!

Ikväll har 16-åringen avslutningsshow med 9:orna, men först ska jag köra henne till frissan när jag kommer hem. Det blir lite stressigt men jag får ta med mig något att stoppa i magen hos frisören eftersom vi kör direkt till showen.

Sa jag förresten att det är soligt och varmt idag….Skrattande

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Tuva-Lena
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Go'morron shigne och Elpida!Glad

Jadå du sa det Pidan. Tyst Här regnar det, fina väderleksutsikter till trots. Maj brukar annars vara en fin månad men den här kan vi bara glömma - bra för växterna i alla fall. Hoppas att det blir en härlig kväll för er och dottern! Tungan ute

Synd att jag inte bor i närheten shigne, annars har jag kunnat ta reda på plantorna - jag behöver utöka mitt land se. Just nu har jag en gammal sort med ljusa gubbar som blir väldigt söta och goda, men dom är dåliga på att skjuta nya skott. Köpte en blåbärsplanta till mor igår, ni vet dom där jätteblåbären som växer i trädgården..? Hon var upptagen på morsdag så jag åkte in en sväng igår istället. Tänk det hade redan blivit bär på den! Skillnaden mot vanliga blåbär är att den här plantan vill stå soligt, annars vill den också ha sur jord.

Får väl fortsätta med hemsida idag, återstår en hel del att göra och sedan har jag kursen som skall läsas in innan de praktiska övningarna.

Ha en fin dag allihop! Kyss

Snart blommar syrenerna bara värmen kommer..

(Bilden lånad av bernerson.com)

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Ians
0

Hejsan på Er…

Här har vi sommar värme…underbart efter allt regn som gett oss en rejäl rotblöta…

Idag har jag varit och tränat redan…på s-gymnastiken….och träffat en betydligt trevligare S-gymnast!Flört

Det känns som ljuset syns där långt borta i tunneln…detta blir bra!

Önskar shigne, elpida och tuva en underbar dag…och det samma till Er som tassar in senare!

Allt väl MaMa och Clary?

kram

abbis
0

Här är det sommar idag..folk travar runt i shorts o linne..

Har fått avlopp i badrummet för tvättmaskinen ..bara de att vi får stå på avloppsröret när vi duschar..ha ha ha ..suttit ett badkar där förut och så "glömde" man avloppet när man kaklade hela skiten..

har knäppt energi bolaget på näsan ..dom trodde dom kunde skrämma mig..he he

Fick veta att det är långhelg ..det har jag helt missat..

Idag ringde dom från DHL..Min nya ugn står i Karlstad..Nu ska bara all logistik klaffa..får hit den till tisdag då det ska plockas ur glaset iskyltfönster hyras traktor och gubbar som kan lyfta!

kram kram

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Toyan
0

God eftermiddag!Glad

Så blev det sommarvärme idag här också, ska visst bli regn igen i morgon..återstår att seObestämd

#2 Kul att blåbärsplantan artar sig bra TuvanGlad

#3 Har du bytt sj-gymnast Ians, eller är det samma person som plötsligt ändrat sinnelag? Bra för dig vilket som.

#4 Vi får hålla tummarna att allt ska funka bra abbis.

Ha en fin kväll allihopaKyss

Ians
0

#5 samma men hon bytte kostym totalt efter att läkarn sagt sitt! Flört Kompisar blir vi aldrig men hon är ok S-gymnast nu!