Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 941 ggr
shigne
0

Pratbubblan 1 JUNI

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron alla AB:are!

Här lyser solen med sin frånvaro….är nog det enda som lyser just nu också iofs.

Grått och lite blåst, 7,6 grader ute.

Vaknade alldeles för tidigt med ont i ena vaden. Där får jag för att jag traskat på kalhyggen i flera timmar två dagar i sträck nu……med gummistövlar! Hade tänkt fortsätta murkelplockningen idag, men det är bara att inse sina begränsningar Skrattande.

Önskar alla en fin dag!

kram

Ians
0

Godmorgon! Shigne,

……den delikata svampen ser inte mkt ut för världen! Beundrar alla som plockar svamp..sj är jag paniskt rädd för orm! Så det blir ingen svamp för min del och inga vilda bär!

Godmorgon!till resten av er som tittar in sedan också.

Strax bär det av till sjukgymnastiken…sedan tar jag det lungt resten av dagen. Bara att ta sig dit kräver sin kvinna rent fysiskt…har jag upptäckt…fy vad jag är i dålig kondition nu!

Ha det gott alla där ute så ses vi senare!

Elpida
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon!

Jag är verkligen ingen svampletare heller, men det beror på att Kung svamp och jag inte är så kontanta med varandra, eller har jag inte hittat svampglasögonen än…. Hittar aldrig några när jag är på jakt. Men äter dem gör jag gärnaTungan ute.

Så du ska dejta din "nya" sjukgymnast idag Ians, vi får hoppas att hennes bättre sidor stannar kvar! Du är en riktigt kämpare och jag tar med ditt knä ikväll - bara så du vetFlört.

Här lyser åter solen efter en regnmulen morgon. Tur att det regnat i natt så jag slipper ut och vattna! Zumba på lunchen och när jag kommer hem ska jag rensa lite i jordgubbs- och kryddlandet.

"Be careful out there!" som de säger i Spanarna på Hill StreetSkrattande

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Tuva-Lena
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go'morrn på er alle! Glad

Jag säger som du shigne, solen lyser för det mesta med sin frånvaro numera.. igårkväll hade vi världens störtskurar, efter dagens duggregn. För lite o för mycket skämmer allt som man säger. Tyst

Men det borde vara gott om murklor ute i skogen du shigne!Tungan ute Jag plockar svamp så fort jag kommer åt och murklor är nog dom som är mest tacksamma - korgen blir full på ett nafs! Bara man hittar ett lagom gammalt hygge så.. Vilken fin bild.. Flört

Hoppas att den nya sjukgymnasten är en pärla Ians, lite omtanke och förståelse är kanske vad du behöver..? Det brukar kunna påverka läkningen åt rätt håll. Kyss

Idag har jag ett jobb mitt på dagen, sedan bär det kankse iväg ut på landet, får se hur mycket tid det blir över..

"Tur att det regnat inatt så jag sipper vattna", skriver du Pidan. Här i norr får vi säga, tur att solen sken en stund imorse så att jag slipper länspumpa. Skrattande

Annars körar den fyrbente ute på gården som vanligt, och vete sjutton om inte regnet drar vidare..Tungan ute

Pyss på näsan till alla som behöver det!Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Ians
0

För er som inte hängt med i svängarna ordentligt Flörtså är min Nya sjukgymnast….samma person som hon som var från H-vetet!

Hon har bara fått en knäpp på näsan av doktorns uttalande så hon har taggat ner ordentligt….Nu ler hon faktiskt lite nu o då…samt Uppmuntrar mitt strävande!

Så nu går det finemang med träningen! Dock är resultaten mediokra men det skall doktorn fixa till med mekanisk böjning av knät i narkos och maskin…

Mottager Jätte gärna energi boost till knä och knopp i kväll…Elpida!

Kram till Er alla!

abbis
0

#4 Eller så har hon läst din blogg  ha ha ha

Åskoväder igår idag strålar solen här…närheten till Karlsta ni vet!

Inte mycket promenader för min del inte..För mycket att fixa med helt enkelt..

Ny artikel i en annan värmlandstidning..jättekul..

http://www.vf.se/nyheter/kristinehamn/efter-25-ar-i-nora-gor-drejmastaren-ann-britt-som-picasso

Har varit segt med bloggandet men ska försöka hitta tiden..

Hoppas få hit en tvättmaskin idag inte tvättat sen vi flyttade in..

Fick pengar för kristallkronan som ramlade ner i golvet efter ett dygn..tur jag hade drulle i hemförsäkringen..för det va drulligt gjort!

Ha en gooo lill lördag

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Ians
0

#5…hehehehe jag tänkte faktiskt så också Abbis!

Vilken trevlig artikel om dig och din verksamhet…samt sambon och hans kaffe och Thé vurm!

Heja på där i Kr-hamn!

Toyan
0

God middag!

Solsken har vi haft större delen av dagen i alla fall, nu är det mulet och ser ut att bli regn igen.

Kan inte mycket om svampar så jag ger mig inte ut ensam och plockar, endast med svampkännare.

#4 Skadar inte med knäpp på näsan i bland på människor som din sjukgymnast Ians.

#5 Bra artikel abbis, fin reklam tycker jag.{#emotions_dlg.smile}

Idag har det gjort ont i mina knän, speciellt när jag gått i trappan på jobbet, vet inte varför, har jag aldrig känt av förut. Antar att det är tillfälligt.

Har inte anmält mig till kvällen för jag vet inte om jag hinner hem,ska ev vara chaufför.

Ha en fin kväll allihopa, tänker på er{#emotions_dlg.kiss}

Ians
0

#7 jag kan skicka till dina knän iaf…..kraften når dig när du har tid sedan!

Tride
0

Gokväll. Dessa outgrundliga Vädrets Makter! Här har vi haft medelhavsvärme under dagen, men nu är det svalare. Skicka gärna hit regnet, vi kan behöva några stänk.

Jag plockar svamp i Konsum, jag.{#emotions_dlg.embarassed}

I dag har jag lycktats fixa en kattstege till missen, så hon kan kan komma upp o ned på balkongen med värdighet o stil Den gamla stegen börjar bli rutten. {#emotions_dlg.tongue_out}

Fin artikel, abbis, och så snyggt det ser ut i lokalen! 

Så din sjukgymnast har tvingats till charmkurs av doktorn, Ians,så hon rentav blivit en ny människa? Skulle tro att hon rentav kan må bättre av det själv.

Önskar er alla en fridfull natt.

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

Ians
0

#9 Absolut Tride! {#emotions_dlg.kiss}

MaMaMade
0

*Yiiiihaaa* abbis! Fin artikel o affären ser *sååå* mysig ut!

Murklor…affirmerar fint väder till helgen o ska då försöka få Guben att åka på utflykt till ett hygge han jobbade på för några dagar sedan, där *kryllade* det är murklor! OK för att det är diskussioner ang giftigheten men det är så sällan vi äter just murklor…o kanske man kan sälja lite… {#emotions_dlg.wink}

Inlägget är låst för nya kommentarer