Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 2201 ggr
shigne
0

Pratbubbla 2 JUNI

Gomorron!

Bättre väder här och varmare - skönt! 

Idag ska mamma op., det bypass för hjärtat - men som jag förstår är det inte nån fara med den op. utan det är tiden efter, att man håller sej ordentligt i skinnet!

Sen får vi besök av syrran och svåger från Karlstad, som ska tillbringa helgen tillsammans med oss. Så då blir vi tre systrar i samma by {#emotions_dlg.laughing}

Tuva-Lena
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Go'morron shigne! {#emotions_dlg.smile}

Jag får säga samma sak, idag regnar det i alla fall inte och solen sken en stund på morgonen så jag hoppas att vi slipper regnet idag. Varmt o skänt ute är det också.

Oj skall din mamma göra en bypass ändå? En omfattande operation är det och väldigt utmattad efteråt brukar man bli - man "stänger ju av" allting under tiden så att hjärtat inte skall vara upptaget med att pumpa blod under tiden.. åtminstone gjorde man det när min mamma gjorde samma op på 90-talet. Tänker på dig och din mamma idag! {#emotions_dlg.kiss}

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Tuva-Lena
0

Jag förstår inte… varför försvinner en del av inlägget? Så där avslutade jag inte! Idag blir det hästadag för mig skrev jag bl a, därav bilden.

Sedan önskade jag givetvis alla en härlig dag! Varför blir det inte rätt..?

Ha det gott allihop!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Pagan
0

Morron alla

Här är det skumt ljus och det ser inte ut att bli den där strålande soliga dagen som SMHI lovat.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Ians
0

Goddag får jag väll säga…

Har börjat att ta en värktablett av de grövre kaliberna till natten….har haft dålig sömn ett bra tag nu. Men av rädsla för att bli beroende har jag inte tagit någon värkmedicin till natten utan……härdat ut

Hur vist det nu har varit…för resultatet har varit att jag inte orkar något.

Men nu sover jag som en prinsessa med några vändningar bara under natten som väcker mig.

Vaknar till en mulen dag….troligen kommer det lite regn under dagen….skall virka klart en katt idag och montera den….

Väntar på det där smset/samtalet att Vi har fått en bebis till i familjen…men det verkar dröja!….imorgon är det en vecka sedan utsatt datum…så vi är mycket nyfikna nu!

Och denne bebisen har en hel hord med katter snart att välja på!….kläder har de så de kan lagra…så det är leksaker som gäller!

speciell hälsning till er som redan varit inne …Pagan, Tuva och Shigne 

en stor kram till dem …och er som kommer tassandes senare!

Toyan
0

God middag tjejer!

Här har sovits minsann..ända till kl 10, inte så ofta det händer så jag antar att jag behövde det.{#emotions_dlg.smile}

Kram och varma tankar till både dig och din mamma shigne.

#1 Fin fartig bild Tuvan.

Det var trögt att komma in här en stund men nu har det tagit fart

#4 Skönt att du fått sova Ians, förstår din tvekan att ta starka tabletter men i bland kan man behöva det, utan riktig sömn blir man ju helt upp och ner.

Du får en stor kram tillbaka Ians och tack, mina knän värker inte idag{#emotions_dlg.kiss}

abbis
0

God eftermiddag ..

Shigne..Din mamma kommer få ett nytt liv dom är så skickliga på bypas..

Här har sovits till 9,30..får alltid dåligt samvete av sånt..

Sen satte jag en jäkla fart i lgh ..Nu är alla lådor väck ..Det är dammsuget och torkat överallt t,om balkongen som nu ståtar med hängstol och utemöbler..

Gått bet på tavlorna för det är betonghus .Vissa gick utom dom bärande väggarna som är betoooong..ska köpa betongskruv.

Fått packa ner en massa saker  som inte får plats och en del tavlor får jag arkivera…

Sambon håller på och bygga torkhylla på verkstan ..murstock där{#emotions_dlg.frown} men bra blir det..

Nu ska vi ta kväller

kram

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

MaMaMade
0

Godafton!

*Äääntligen* med datorskärm igen! Guben hämtades hem igår o ska nu vara ledig i 1 v…*hurrey*! {#emotions_dlg.laughing}

Intensivt på jobbet idag…o min yngre br har nu skolat in en vik, tack o lov för det känns som om jag kommer att "braka" snart. Imorgon ska vi skola in en till. Fick på skallen för att jag råkade säga att de brukar åka på semester en gång/år…men gav faktiskt svar på tal. Ligger det en spansk tidning framme o man får en fråga så är det lätt att "säga fel"…dessutom är det ju ingen större faibless, åtminstone i mina ögon. Det var betydligt lättare när jag skolade in ngn på sjukhemmet…el i hemtjänsten! {#emotions_dlg.undecided}

Nåja…ska härda ut i ett år till…har sedan Guben fortfarande fast jobb så kanske jag kan nöja mig med mina 3 dagar/v i stan. Fast min "dam" går ju mot de 70 o det kan fort hända saker… Nä, undrar just var man hittar ett trevligt jobb 3 dagar/v á ca 5-6 h/dag, helst "bussvänligt"…el kräver jag för mkt nu!? {#emotions_dlg.wink}

Ians
0

#7….nej MaMa absolut inte!

Vi håller tummarna för att Guben får behålla sitt jobb läääänge!

Inlägget är låst för nya kommentarer