Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikett: övrigt
Läst 922 ggr
Michaela-N
0

[OT] Särskrivning i bilden

Hej!
Snubblade in här av misstag, inte för att det är så viktigt men jag undrar varför det står Alternativ Behandlingar i Fokus för, när det inte är riktigt utan antingen så ska det stå Alternativa Behandlingar i Fokus eller Alternativbehandlingar i Fokus ;D

Det ser konstigt ut :s

Mona22
0

Har också funderat lite på det Tungan ute

Michaela-N
0

#1 Hahah :)

Ians
0

ObestämdJa du det kan man fråga sig…..vi över låter frågan till Tuva som kanske kan svara på det…

Tuva-Lena
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

…och eftersom Tuvan inte har någon möjlighet att påverka designen av sidan så överlåter hon åt Ifokus-ansvarigaFlört att svara på frågan. Efter fyra år kan kanske den vara berättigad, vad vet jag.. Foten i munnen

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Ians
0

Ja då hoppas jag att Frågeställaren fick svar på sin fråga Skrattande…ifokus är de som ansvarar för den Särskrivningen!

Michaela-N
0

Haha, kan fråga efter…meddelar svaret sen.

Ians
0

#6 Tusen tack! Skrattande

Michaela-N
0

Skrattande

Lite komiskt det här egentligen. Men jag har frågat efter, väntar på svar.

Tuva-Lena
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

…annars finns det mycket intressantare texter att fästa blicken på här på sajten - utifall du får alltför tråkigt eller väntan på svar drar ut på tiden.Flört Tror knappast att du lär få nåt svar..

Embarrassed 

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Michaela-N
0

Jag har faktiskt kollat runt lite, men det är ingen sajt som jag har någon som helst anknytning till.

Tror jag kom hit via en signatur, ville se vad det var mest. =)

Ians
0

#10 kul att du tittade in iaf…Flört…oavsett varför! Får du något problem med ngn av djuren kan du titta in igen o fråga efter en alternativbehandlig för dem…Du är alltid välkommen tillbaka./kram