Pratbubbla 18 juni
Godmorgon alla glada!
Lördag idag och våra söner kommer i eftermiddag för vi ska bjuda ut dom på mat(sen studentpresent)..Finns en mysig trestaurang efter vattnet som heter Masthugget och som är lite kustinsoirerad..Hoppas på god m,at där.
inatt har det varit hallabalu i K-H då dom hade studenten här..jisses va det skrek och hoades ..Man åkte traktor till 2 inatt finns nog inte många som gör så..I örebro och linde så va det 1 timme dom cirklade runt..
Inte nog med det ..Grannen har sex 1gång/månad och det hade dom kl 0400 i över en timme..inga unga personer så man undrar över tiden
Dom har sin sänggavel mot vår vägg förmodligen för det va ett jäkla juckande..
Man blir ju lite full i skratt när man ser dom sen…Funderade starkt på att banka i väggen..för då va det tröttsamt att höra dom efter allt annat skrikande..
Nu får ni fylla dagen med nått spännande
kram
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Go'morron shigne och abbis! 
Jag skrattar åt ditt inlägg abbi. Är det någon som har intressanta saker att berätta om, så är det du.
Jaa, det hör väl till vardagen det där, eller hur? Dessutom en liten fingervisning till dig kanske - all den stund det blir dags på din sida om väggen..
Ha ha.. Ibland är det skönt med egen kuppe, som han sa Martin Ljung..
Jaså, du har sol idag shigne..? Här är det grått och har regnat inatt en del, ändå tror jag att vi slipper undan det värsta hos oss. Åker ner till "nedre Ådalen" idag för att förbereda lite innan flytten: kolla stängsel bl a så att kusarna håller sig hemma. I grannstallet här i stan, har man fått in någon hosta bland hästarna, så det passar bra då att ta våra därifrån innan den sprids. Men först skall vi ta en åktur med blodingen så att han inte har för mycket energi innan vi flyttar dom - få in dom i släpet ni vet.. 
Och snart har vi midsommar.. 
Ha en fin dag allihop!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Hello alla goingar…..
Vaknar med världens huvudvärk och jag vet vad klockan är slagen….bihålorna är täta!
Inte skojsigt alls! Och det är inget som biter på den värken heller!
Så idag blir det att överleva bara!…några tips?
Ha det gott !

God middag!
Här kan inte vädret bestämma sig, sol eller regn men varmare än igår
Ha ha..kanske dom blivit inspirerade av att det kommit yngre grannar abbis

Vilka sötnosar Tuvan, oemotståndliga
Ha en fin dag allihopa.
Trist med bihålorna, Ians. Saltvatten kan vara bra. Att dra gm näsan, alltså.#1abbis, det var kanske dina grannar som la beslag på dina dildos? Och nu experimenterade de med dem. Därav tiden, menar jag.
Glad lördag!
Tride.
Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling
"Livet är inte lätt men intressant" storafamnen

#3 Hallå Ians!
Såg ett tips i vintras att man ska göra akupressur längst ner vid sidan av näsvingarna.
Ett recept kommer här.
En medelstor lök hackas fint och kokas upp i 1/2 L mjölk.
Sjud 4 minuter och drick vid lämplig temperatur.
Hoppas något hjälper, (= om du kan få i dig drycken
#6 har sett ett liknande recept med vitlök……tror jag blandar dem kan aldrig skada …..
Ians, hoppas på bättring!
Här har dagen varit innheållsrik. Katten har tagit en råtta, jag har haft en intressant diskussion med andra tanter vid busshållplatsen, samt fått ett "tummen upp" tecken från en förbipasserande bilist. Tror han menade att han tyckte jag tog mig bra ut där jag stod vid hpl i mina röda skor, "indiska" militärgröna brallor, jacka i samma färg, rosa tröja o "indisk" keps. Kanske han inte alls menade mig, men jag tog åt mig iaf. Man har inte roligare än man gör sig! 
God natt!
Tride.
Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling
"Livet är inte lätt men intressant" storafamnen