Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 2005 ggr
shigne
0

Pratbubbla 20 juni

Gomorron!

Grått och regn i luften, bara +9 grader just nu.

Åker till grannkommunen, hem till mamma och hämtar lite kläder etc.. Antagligen ska blir hon utskriven till midsommarhelgen, och ska då turas om att bo hemma hos mej och syrran….

Önskar alla en fin dag! kramar

Elpida
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon!

Min reskamrat har nu tagit semester så jag kommer att köra själv till jobbet. Det blir lite dyrare denna månaden men å andra sidan kan jag börja lite tidigare och komma hem tidigare! I går ringde min mammas sambo. Han hade fått köra in mamma till lasarettet där de behöll henne. Tokhögt blodtryck och hade svaga känningar i höger kindben, systrarna hade visst pratat om en liten strokeTyst. Kanske hon äntligen kan trappa ner arbetslivet lite, hon jobbar som hon vore 30, fast hon är 63. Hon har varit egenföretagare och inte kunna lägga undan några pensionspengar förrän de senaste 10 åren, men som jag sa, jag vill gärna ha en mamma som överhuvudtaget kan njuta av sin pension, barna får ha en mormor ett bra tag till om hon trappar ner lite! Nu har hon ju en kärlek att ta hand om dessutom…

Igår var min dotter till salu, en trotsig, tjurig och uppkäftig 9-åring uthyres mot matkostnad!!! Herregud vilket temperament! Det måste vara hennes grekiska gener som slår igenom… Jag hoppas hon sover ut ordentligt idag när hon är hemma med storasyster!

Önskar er en fantastisk start på midsommarveckan!!!!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

abbis
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#1 Får jag ha henne i en bur dåFlört

Mörn mörn

Fick en planka över vaden igår och slog upp ett jack i benet som värker..Klämde tummen oxå i ett stativ till en drejspegel igår..Gasig i magen efter lördagen..(säkert psykiskt)..

annars så är det jämna plågor för övrigtFlört