Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 861 ggr
shigne
0

Pratbubbla 22 juni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron!! *tror jag*

För jag har inte vaknat än!! Är sååå irriterad på mej själv, jag har all tid i världen att sova på morgonen, men icket!!!

Regn i luften och kyligt på golvet - kaffe först, sen ner i källaren och börja elda.

Önskar alla en fin dag! kram

abbis
0

Mörn..

Shigne jag stjäl din bild till min blogg om det är OK..helt underbarFlört

Ska bli en kall och regnig midsommar .Vi tar ändå några lediga dagar..Vi ska ta en tur till min väninna och sen förbi opperud som är ett stort hantverkscentrum som vi sneglat på tidigare innan Kristinehamn.

Vi behöver koppla bort lite jobb just nu..

Efter midsommar jobbar sambon i K-H och vi sommarstänger K-A.Ska bli sååå skönt för då kan jag dra igång på riktigt i verkstan..

Blir inte av med min hosta och jag är inte förvånad..Brukar gå länge med irritation i halsen efter förkylningar!

kram till alla som kikar in!

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Tuva-Lena
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Go'morrn shigne och abbis!Glad

Verkar som du har blivit vår nya "trådöppnare" shigne Kyss - men synd att du inte kan sova ut riktigt. Hoppas att det är tillfälligt. Kanske en titt i låsta delen min vän..?

Jag håller med dig abbi, bilden är hääärlig! Så där skulle vi också kunna göra av o till, bara slappa och skita i måstena.. Cool Bara brillorna som fattas på katten. Glad Hoppas att ni får en skön och välförtjänt semester abbi, sedan nya tag och nya utmaningar till hösten. Kyss

Idag är det dags: Vi flyttar hästarna på förmiddan, sedan blir jag landsbygdsbo igen några månader. Skall bli skönt, även om jag kommer att sakna dom fina promenadvägarna vi har här.. men det är ju inte långt härifrån.. Flört Jag hoppas bara att bredbandet funkar där ute, har varit lite si och så med det de sista gångerna vi har varit nere. Det mobila är en katastrof, främst här i stan konstigt nog, men även där ut på landet är det långsamt. Oftast ligger det på mellan 50-100 Kbit. Va?! när jag har beställt 7,2 Mbit!?

Ha en härlig dag allihop! Tungan ute

Den här bilden är till dig shigne - så uppfattar jag dig.. Kyss

Kram kram till alla!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

szirius
0

God morgon. Halva veckan snart gjort, hurraaaaa. Jobbar dock midsommar som vanligt, men det känns ändå som att det kommer bli en lugn dag. Just nu står ute- tempen på 28, det lär stiga några grader till under eftermiddagen. Men nu har jag vant mig och tycker det är skönt. I söndags hade vi mulet och 19 grader - då drog jag på mig jeans, långtröja och strumpor - och frös! Förvånad

Jag smörjer sonen vit med faktor 50 på mornarna innan han sticker på simläger. I går kom han hem helt slut och somnade i soffan och snarkade i högan sky, haha, gulligt!

Mkt är det som snurrar kring framtiden, försöker leva en stund i taget. Nu…nu…och nu. Då går det lättare.

Ljuvlig bild på kissen…aaaah, vad jag älskar kattungar alltså!

Ha en fin dag idag!

Ians
0

Abbis..har du funderat på Allergi?

Godmorgon på Er alla goingar!

Inte skoj att vakna tidigt när man kan sova gott en bra stund till……Shigne.

Här sovs det minsann vill jag lova! Röjde i mitt hushåll igår så katterna satt med förvånade ögon o stirrade på mig…..sen har jag sovit som en bebis efter det…eller stock då!

Vaknar och känner hur skönt det är att vakna med ordning runt sig!…jag har slutat att tycka synd om mig och Vara ett ont knä….ett dike jag fallit pladask i…nu är jag en energisk dam Med ett ont knä istället…en välldig skillnad måste jag säga!

Här är en bild av en katt som kunde varit en av mina igår när jag skurade loss!!!!!! Skrattande Ha det gott allihop så ses vi ikväll för lite babbel…

Elpida
0

God eftermiddag!

Har sovit uruselt inatt och vaknat av och an. Jag var på jobbet redan 07.15 idag och ska jobba in lite tid till imorgon då jag går hem några timmar tidigare.

Zumbapasset på lunchen var fullsatt, en kille kom faktiskt tillbaka (han har kört någon gång förut) Jag körde ganska hårt med dem och vi såg ut som röda mosiga tomater hela högen - men gud så kul vi har!!Skrattande Efter jobbet kommer maken in med några flickor, minstan ska ha bowlingkalas med några tjejer istället för barnkalas. De börjar bli stora nu minsann, och i ärlighetens namn är det rätt skönt att det är slut med de stora barnkalasenOskyldig.

Shigen - jag fullständigt äääälskar din lille kisse och snor honom ogenerat!!!

Tuvis, äntligen får du komma ut på landet igen. Kan tänka mig att pållarna oxå kommer bli glada. Kanske de har saknat småfolket som brukar pyssla om dem Glad.

Ians - det är rätt inställning, din lilla krutgumma!!!Flört

Ha det så gött idag så ses några av oss senare ikväll!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Toyan
0

Hej!

Tittar bara in och önskar er alla en fin fortsättning på dagenGlad

Tuva-Lena
0

Så, nu är hästarna i hamn! Det gick jättebra att lasta dem, det kan annars vara ganska jobbigt att klura in dem i transporten, men nu tog vi dom direkt från boxarna och då går det lättare. Dom blev jätteglada över att se sina gamla hemtrakter! Glad

Resten av dagen får jag ägna åt att packa, inte minst datorn! Tyst TV:n får vi klara oss utan idag men det går nog bra det med. Jag hoppas bara att uppkopplingen fungerar där nere. Ser ni inte till mig ikväll, eller imorgon förmiddag så vet ni vad som är på tapeten - uppkopplingsproblemas.Tyst

Ta hand om er alla goa så syns vi snart! Kyss

Nu åker lådan ner i lådan! Tyst

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Pagan
0

Goderafton alla goa

Full fart på er. Abbis krya på dig tjejen. Drick ingefära i massor.

Måste ju bara få lov att gotta mig lite i dag. har semester nu - lite väl oväntat att det blev redan i dag - men den varar till augusti och jösses va gött jag kommer ha. Sovmornar, kaffe på altanen, fågelkvitter…..nu bara måste ju sommaren återkomma !!

Hoppas allt gått bra tuvan och då återstår att se om du får kontakt med omvärlden i kväll då.

Ha en bra eftermiddag/kväll på er.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

szirius
0

# 8 grattis till semestern!

…jag räknar ner dagarna…nästa fredag är min sista dag….sitter o längtar till stranden kan jag säga…vi har 31 grader idag.

abbis
0

#8 Guuu va skönt det låter Pagan !

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

MaMaMade
0

Godafton!

Lååång dag idag, skjutsade Guben till jobbet först så vi åkte redan kl halv 8 imorse o jag var hemma till kl 18. Nåja, det känns bra att ha jobbat igen min sjukdag. Imorgon blir det dubbelarbete, först 4 h med min dam o sedan 4 h hos min tjej. Vi behöver positiva vibbar dit kl 13 för då kommer det kommunfolk, det skall språkas ang hennes hjälp.

Trött så in i baljan (o rejält less på jobbet = jätteavis på vissa damer som gått på semester idag Flört), har somnat på soffan 3 kvällar i rad nu. Ikväll ska jag isäng så snart jagt hämtat Sonen o hans tjejkompis inne i storbyn strax efter 21. Men när morgondagen är gjord har jag ledigt i dagarna 3! Dessutom kommer Guben hem o äter midsommarmiddag med oss, har vi tur kan han sova hemma också innan han drar tillbaka till jobbet! Glad

Nu ska jag slänga isäng töserna o sedan får det bli soffan tillsammans med Tassen o kisse-Findus. Ha en fin kväll alla godingar! Kyss

Tride
0

#0 En sån uuuunderbar misse! KyssFlört

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

Inlägget är låst för nya kommentarer