Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 1116 ggr
shigne
0

Pratbubbla 21 juni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron!

Först idag igen????

Regnet hänger i luften och det är fortfarande alldeles för kyligt för att kallas sommar!!!

Ska försöka få ut doggen på promenad, men hon till och med ligger och snarkar just nu….. Har aldrig varit med om maken till morgontrött hund!!

Idag ska jag ta mej i kragen och rensa potatislandet, så länge det nu är uppehåll - annars blir det källaren och stapla ved!!

Göralös?? No problemas!! Flört

Är rädda om er! kram

Elpida
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon Shigne!

Jag pratade just med en arbetskollega om vädret. Det är snart midsommar och dagstemperaturerna ligger på 13-16 grader, det känns inte som sommarväder precisObestämd. Det blir väl som förra året att när vi sticker till Kroatien så kommer värmen till Sverige..

Igår var jag på scanning hos "Herbalife-tjejen" och vi pratade i timmar. Hon är precis färdigutbildad inom healingmassage och jag ska dit med minstan och få massage om ett par veckor. Den lilla utan chakraöppning och balansering eftersom hon är så liten än, och jag med! Det ska bli hur spännande som helst. Glad

Min lilla mamma är hemma igen och kors i taket så har hon tagit ledigt en vecka för att sköta om sin hälsa - det finns förhoppningar!!!Flört

Ha det riktigt gott idag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Toyan
0

God morgon tjejerGlad

Vilka söta bilder, tack!

Vädret som igår ungefär, 15,8 grader och mulet.

Härlig hund shigne, min första tibbe drog timmerstockar så när hon sov hos mig fick jag ligga och putta lite då och då på henne för att jag själv skulle kunna somna, sen drog vi gemensamt iväg med stockarnaSkrattande

#1 Bra att din mamma ska ta det lugnt Elpida.

Ska göra mig klar för att gå till jobbet, hoppas det inte börjar ösregna,trevligare att promenera då tycker jag.

Ha en fin dag allihopaKyss

Tuva-Lena
0

Go'morron alla goa!

Regnet hänger här också men än så länge är det uppehåll.. *peppar peppar* Årets längsta dag idag, fast egenligen är den ju inte längre än dom andra - tänk om det vore så ändå.. att vi sov längre under den mörka årstiden och kunde vara vakna dygnet runt nu på sommaren.. Effektiv årstidsanpassning - allting ska ju vara så effektivt numera..Obestämd

Min dogge är en piggelin sak shigne. Jag är nästan rädd för att stiga upp för då vet jag att han far upp som en sprättbåge! Sen ska han ut på momangen. Därför är det skönt att han själv har bestämt att han skall ligga o sova i bilen på sommaren, mitt gamla bilvrak får agera hundkoja. Nu kutar han ut och in tills jag får ge med mig och gå ut med honom. Ibland önskar jag att han vore liiite mer lik mina tre golden, som var ena riktiga "braskuddar" allihop.. Tyst

Pidan, du får ta mamsen i kragen och ta ett allvarligt snack med henne, innan hon bränner ut sig. Det här var bara en första varningssignal som sagt. Det jäkliga vet ni, ni som är unga, är att då man går mot 60 så känner man sig inte annorlunda jämfört med då man var 30. Det är bara kroppsdelarna man inte ser som har fått fler årsringar.. och när man anstränger sig mer än vad som är nyttigt, då helt plötsligt protesterar "årsringarna".. Va då? tänker man, har jag nån infektion eller va då? Förvånad

Kram på er alla vänner! Glad

Som sagt, det är väl så här det borde se ut - och bättre med en tjock bak än att vara tjockskallig.. SkrattandeFlört

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

abbis
0

Hej på er

Här är det kallt för att vara juni..Midsommar lovas regnskurar så skulle inte förundra mig om det parkerar ett över mitt huvud  då jag ska var ledig..

Elpida..Jag har full förståelse för din mamma och jag tror säkert hon vet precis vad det handlar om..Man behöver pengarna helt enkelt och skiter i hälsanRynkar på näsanHoppas hon tar mer än en veckaFlört

Idag ska jag torka ur nya ugnen (inkörning)..Har väntat på det sista med elinstallationen..för dom behövde bryta ström och så och då kan inte ugnen gå!

Men nu är skyddspapprena nere för verkstan oxå så nu kan man se in där..

Ha en bra tisdag allihopa som kikar in senare oxå!

kram

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

szirius
0

God morgon! Igår drack jag liite för mkt unicum på kvällskvisten( kände för att fira, släppa lite, slappna av) och det får jag äta upp idag, hahaha, bäljer i mig vatten just nu.Oskyldig

Har träningsvärk i alla kroppsdelar tror jag , efter att ha ansat murgröna hela kvällen igår, som annars tar över hela huset. Oj, så det växer fort.

Sonen såg ut som en panda när han kom hem igår, vita ringar runt ögonen efter simglasögonen. Tungan uteFår se hur han ser ut på fredag.( simläger hela veckan)

Här lyser iaf solen.Glad

Hoppas att ni får finväder till midsommar. Jag ska göra en liten stång och en jordgubbstårta, så mkt mer blir det inte här nere.Vi jobbar ju dessutom som vanligt.

Ha en bra dag!

Ians
0

Hello allihop!

Elpida nu får väll mor din ta o ge sig….en hel vecka?! …Men det kanske är en bra början….sj hade jag drömmar om att sitta i sadeln igen efter 2 veckor….Nu ca 4 månader senare så inser jag att jag får vara glad om det någonsin händer igen!

Men jag har hunnit i kapp verkligheten med känslorna…så det är ok nu!…och det är väll det som skall till för din mor också…tänker jag.

Ang vädret kommer jag ihåg sommaren -94 då det var kallt så man fick ha jacka ända till Juli…sedan smällde de till och var tropiskvärme hela juli….vi höll på att försmäkta, och klädindustin höll på att gå i konkurs!….Så än finns det hopp!

Hoppas du fick ut den sovande Shigne!……..

önskar Alla en underbar dag!

Elpida
0

Utan sol försmäktar vi på denna ö! Sa Pippi (fast hon ville visst ha snus istället men det är ju inte så nyttigt Flört)

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Tride
0

Hejsan! På väg till tangon. Ha det gott hela dagen!Kyss

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

Ians
0

#8 Tride Tride….du dansar tango så det osar i klackarna…Sååå härligt!

Jag blir så glad av att höra om ditt dansande…… så det roar inte bara Dig!

Tride
0

Ians - får jag  lov! Det är faktiskt bra för knäna. Mina har blivit bättre sedan jag började med tangon. Vi hade ett par fina timmar i kväll, med dans, skratt o  välförtjänt fika.

Tride.

Ians
0

#10…absolut! Tride… Skrattande

Tride
0

Skall bli härligt!

Tride.

Tride
0

Förresten, Ians eller ngn annan - jag kan tyvärr inte lägga ut musik här på sajten, men kanske ngn annan kan? Hitta en tango-låt, tänkte jag, så kan vi ta en svängom tillsammans.

Tride.

Inlägget är låst för nya kommentarer