Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 709 ggr
shigne
0

Pratbubbla 23 juni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron!

Dagen före midsommar… Helt plötsligt vaknar jag till en strålande sol och en klarblå himmel! Härligt!!! Känns som vi nu haft nog av kyla och regn etc.

Aldrig blir man riktigt nöjd - eller? Man ska nog vara tacksam att vi överhuvudtaget har nått väder Flört

Mamma utskriven från las. igår - just nu bor hon hos oss, vet inte hur länge. Sambon hemma, så nu känns det gott igen…. Nu finns även en bil på gården!

Sitter med en kopp kaffe, ska strax iväg för att hämta syrrans hund som ska vara hos oss idag. Med andra ord - FULLT HUS!

Önskar er alla en fin dag! kram

Elpida
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon Shigne!

Fullt upp och fullt hus låter det som! Skönt att mamma är hemma från lasarettet iaf!

Idag ska jag gå lite tidigare, ska hämta jordgubbstårtorna till eftermiddagsfikat först och smaska en bit innan jag åker hemTungan ute. Vi åker till Öland i kväll, svärfar har hyrt en stuga där och vill ha vårat sällskap. Det kan vara skönt att komma hemifrån lite och se något annat!

Regn, regn, regn! Vad gör man då? Jo, man drar på stereon i bilen på högsta volym, spelar luftgitarr i bilen medan man kör och rockar loss - det var en jäkligt rolig morgon!!! Tur att jag inte vet vad andra bilister tänkteTungan ute.

Ha det riktigt gott idag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

abbis
0

Mörn

Här regnar det men det hade dom lovat..he he så det är ingen överrasking..

Ska jobba klart det jag gjorde i verkstan i går..Se bilder i bloggenFlört

Hoppas hoppas på lite mer kunder..Vet i katten var micke tagit vägen pratar med honom med jämna mellanrum!

Här är det klart för ledighet..kl 18 går startskottet för 3 dagar utan jobb!

Ha de så bra allihopa!

kram

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

szirius
0

God morgon. Kl 8 var det 25 grader och inte ett moln på himlen - ännu en junidag hos oss med andra ord. Kan verkligen inte klaga, får nästan dåligt samvete över att solen skiner hos oss jämt.Oskyldig

Sighne - låter härligt med huset fullt med voffsingar!

Elpida - rocka loss du, och ha en skön tid i stugan!

På jobbet är det galet mkt, som vanligt veckorna innan semestern.Jobbtankarna snurrar både dagar, kvällar och nätter. Inte minst pga situationen jag är i….

Men nästa lördag - då sticker vi till Malta! DET NICool

Och i morgon kväll ser jag fram emot att klä en stång med sonen och hans tjejkompis som kommer hit och ska få lite svensk tradition -små grodorna och jordgubbstårta. Sillen tror jag att hon hoppar över, hahahaFlört

Jag önskar alla en fin dag!

Ians
0

Godmorgon på Er….

Jag vaknade för en bra stund sedan men fastnade i några andra trådar innan denna…..

Shigne gott att mor din är hemma från sjukhuset iaf…..roligt med hundarna runt dig…du får väll gå låååånga promenader med dem om sjuklingen tär allt för mycket Flört….

Ja nu är det midsommar i morgon…och ingen sommar har vi hatt…som gubben sa!

Men det kommer det kommer….vi får göra som loppan leva på hoppet Skrattande

Önskar alla en underbar midsommar…skall själv baka en kaka med vit choklad i som skall avnjutas med grädde och jordgubbar!….mmmmmm

Sillen hoppar vi här…ingen äter den iaf…..men lite lax står nog på bordet! färsk potatis med lax och en god kall sås…sedan jordgubbar och kaka med grädde…..

Bättre kan man inte ha det!

Tride
0

Hejsan. Ja, här regnar det. Ser ut som det tänker regna i morgon oxå. Obestämd

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

Pagan
0

skitväder här också. lite ärenden och inköp under dagen, annars ska jag bara slappa - hoppas ni får en fin dag med väder eller oväder.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Ians
0

Oväder på midsommar är bra…det håller ungdomarna inne Oskyldig

Tride
0

##7 Mig medOskyldig

Tride.

Toyan
0

God middag!

Här har regnat och regnat, nu blåser det så jag hoppas regnmolnen försvinner.

Har jobbat och handlat, är bjuden till äldste sonen i morgon.hoppas vi kan sitta ute och äta.Glad

Önskar er alla en riktigt trevlig midsommarhelg oavsett väder

Ska ni ut på vägarna så ta det lugnt och var rädda om er.Kyss

Clary
0

Regnat här sedan i morse men det är ju bra för svampen och potatisen Skrattande

En lugn och fin midsommar kommer det att bli hur än vädret är, go mat och mys.

Säger som Toyan, ska ni ut på vägarna så ta det lugnt det här är ju tyvärr den mest olyckdrabbade helgen med många berusade och bakfulla förare Skrikandes

Medarbetare på Feng Shui och Indien

szirius
0

# 10 vad kul att se dig! Puss i knävecket på dig, som vi börjat säga här inneFlört

Tja, och jag sitter här och pustar…32 grader nu.Det blir en stor skål med glass efter jobbet, i skuggan, i hammocken.Cool

Kanske ni ska stuva in er i en minibuss och komma ner över midsommar? Flört

Tride
0

Jössus vad det blåser! Regnet har upphört iaf, och blir det fint i morgon går jag in i skogen o möter älvorna vid sjön.

Tride.

MaMaMade
0

Godafton!

Mår inget vidare så jag säger bara hej här!

Tride
0

Kyss

Tride.

Inlägget är låst för nya kommentarer