Pratbubbla 30 juni
Gomorron alla!
Här skiner solen idag igen
och det ser ut att bli en lovande dag!
Ska strax ut med hunden på tidig morgonpromenad, sen blir det som igår - vi är några som kompisar som åker ut till en vän med enslig stuga invid vatten. Där ska vi sola och bada och prata en massa skit!!!
Gårdagen var ljuvlig - vilken lisa för själen!
Känner att jag verkligen behöver det här just nu - att bara vara!
Önskar alla en härlig dag! kram

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon Shigne - det låter helt underbart!!! Hoppas du får en riktigt skön dag - because u*r worth it- som mamsen skulle sagt
.
God morgon alla andra! I småland är det fortfarande sol, även om det pratas om regnskur till kvällen. Det ska vara för att vattna mitt jordgubbsland då,,, sen kan det gärna dra vidare!
Igår gjorde jag lite paj och sedan bakade jag biscotti (blev ljuvligt goda), lagom till jag skulle ta kväll kom det besök. Maken som skulle varit hemma till 21 blev en halvtimme försenad så den där kvällen med meditation och tidig sänggång blev sådär… Nåväl, ny dag och nya tag!
Hoppas ni får en riktigt skön torsdag och hittar stunder för vila under dagen, både för kropp och själ! (En sådan här hängmatta skulle jag vilja ha i en lugn vrå i trädgården..)
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

Godmorgon
Låter som du kommer ha en trevlig dag Shigne, bad, sol, goda vänner och en del ventilerande snack.
Ja en sådan hängmata går inte av för hackor Elpida, så skööön! Vill också ha. Fast det får vänta till nya huset då, ska kanske lägga den på önskelistan.
Här ska fortsättas med röjning och ett par turer till avfallstationen står först på agendan. Det ser ut att bli en varm solig dag.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Morrn!
Sovis idag då Guben äntligen är hemma igen! *HURREY*! Känns lite bättre i huvudet jämfört med föregående mornar men det sitter massor i bröstet, känns iaf inte "svullet o trångt" som förut, så det verkar gå åt rätt håll. Nu ligger dock Sonen däckad tyvärr, tråkigt för han tyckte nog att kursen är rätt så kul…trots att vår kommun inte betalar ut startbidraget som de andra får efter genomgången kurs. Tja, det är en liten kommun o de ska spara in ett stort antal miljoner.
Ska ta det lugnt idag så jag orkar åka in till stan o äta middag med några arbetskompisar, "gammtanterna" ska träffas, annars är det bara ungtissen som sopm jobbar där, som Kusin Bonden skulle ha sagt.
+27 grader, kanske en sväng till samhället med lite skräp till återvinningsstationen samt titta på en ny tvättmaskin. Får se vad orken tillåter.
Ha en fin dag! 
Godmorgon
Igår fick jag ont i halsen och i ena örat igen..Så nu ska vi ta en ny omgång med mediciner ..ska detta aldrig ta slut..
Vet inte om jag berättat att kisse är utekatt igen.Han går med i koppel till butiken och blir släppt där..Nu går han in och ut där . För det mesta ligger han på golvet i butiken och fläker ut sig och spanar ut fast dörren är öppen.På kvällen kopplar jag honom och går hem igen..Bra va!
Idag har jag en massa muggar och lyktor att ta reda på ..kommer bli segt med feber i kroppen..
Ha en underbar dag till kvällen kommer busvädret!
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Mama och Abbis, jag skickar lite till er under dagen
. Kul att kisse trivs på sitt nya ställe och inte ger sig av allt för långt från butiken
.
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

Här en det muller på himlen…men SISTA jobbdagen! Jippie! Vi har tjafsat om ledighet i en hel timme nu på morgonen, just nu känner jag att jag skiter i allt, jag orkar inte tjafsa, det får bli som det blir. Antagligen får jag väl jobba gratis sista månaden när jag kommer tillbaks, men får så vara då.
För jag hittar ett nytt, perfekt, roligt välbetalt jobb lätt som en plätt - tack universum! 
Ha en fin dag ute i solen, ni som har någon. Och ni andra får kura inne som mig med litegofika kanske?
Godmorgon på er!
Underbart Shigne…bara njut och ta hand om dig!…det är du värd!
Mama och Abbis.…era stackare….skall skicka till Er under dagen också ..lite helande krafter och energi boost!
Klart det ordnar sig med nytt jobb Szirius!…affirmera och tacka änglar och universum bara så ordnar det sig…
Idag skall jag försöka ta en tur till den lilla pärlan…barnbarnet…
hoppas hennes mamma orkar med oss
en stund iaf…
Varmt är det som i en bakugn redan nu kl 10.22…
Inne är det 25.9…ute 22.3 nu!
Hejsan svejsan. Vädret är härligt.Önskar alla en fin fortsättning på dagen!
Tride.
Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling
"Livet är inte lätt men intressant" storafamnen

God kväll!
Har varit full fart hela dagen, nu är det sååå skönt att få sitta här och läsa i trådarna.
Ha en fin fortsättning på kvällen allihopa
Snubig o matt som 17 fortfarande men det känns som om det är på tillbakagång! Tackar för boosten från Ians o universums härskaror! 
Vi fick iväg en full bil med skräp idag, plockade upp ett spännande pkt som kom med posten, handlade lite mat (tog en glass
) o åkte sedan hem. Lunchade o fräschade till oss innan vi satte oss i en rullande bastu för att åka ner till staden. Där fixade vi hela *2 par* glasögon till Minstan som om ett par v kommer att kunna välja o vraka mellan att pryda sina ögon med antingen rosa-lila eller röda glasögonbågar.
Jag mötte mina jobbarkompisar vid kajen där vi åt middag vid en gammal båt o pratade om jobb o privatliv. Guben o töserna gick upp till Max o tog en hamburgare samt åt mjukglass, innan de sedan kom ner o hämtade upp en matt mor.
Nu tänker jag dricka lite varmt, vattna i växthuset, hänga en tvätt o sedan gå på bädden. Suss på er!