Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 2094 ggr
shigne
0

Pratbubbla 2 juli

Gomorron alla!

Regn idag…..jättetrött, sovit lite dåligt.

Hade tänkt åka till Storuman på marknad, men de vette tusan när det vräker ner som det gör.

Annars så blir det pysselbordet idag, har lite smycken som ska sys klara..

Önskar alla en fin dag - i hjärtat finns det sol! Skrattande

kram

Pagan
0

Godmorgon Shigne Nä det låter inte som marknadsväder hos dig.

Lite dystert på väderhimlen här. Ska nog bli mer regn under dagen.

Fortsatt röj och packning står på min agenda. Då spelar ju vädret inte så stor roll.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

abbis
0

Godmorgon allihopa

Gråväder i här..

Febrig och jävligt ont i halsen..Tagit alvedon och gurglat i jodopax sugit på en Zyx (får bara ta 3 om dan)som bedövar halsen ,SÅ nu fit for work..Har en del att ta reda på som jag drejat och det kan inte stå och sambon kan inte göra det..JAG är oumbärlug ha ha ha .

Blir annars en kortdag då vi stänger 14..Ska sen inta soffläge..

kram på er

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Tride
0

God fm. Här är det ordentligt varmt. Som i Indien, sådär. Sömnen blev lite si o så efter tangon i går, trots att jag var ordentligt trött. Ki-kraften hade kommit på topp både efter dansen och efter trängseln och alla (o)ljuden på Grönan.

Värst vad det tycks regna hos er.

Jag skall ta in kläder som jag glömt kvar på balkongen, ser jag. Då har de blivit ordentligt vädrade! Glad

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

Clary
0

Go förmiddag

Grått men inte någon Indienvärme, det hade vi igår fuktigt och hett var det men inte fick vi något regn.

Rensar papper idag, fy vad det samlas fort Skrikandes men perfekt väder för att få nåt gjort.

Krya på dig Abbis och önskar er alla en bra dag

Medarbetare på Feng Shui och Indien

Tride
0

Undrar om det blir åska senare i dag.Obestämd

Tride.

Ians
0

Här känns det definitivt som det blir Åska senare!

Blåser och är mulet….men 21 grader varmt!

En sover som sagt inte så bra när det varmt på nätterna….men jag har inget att passa så jag kan ju ta en lur när jag vill!

Ev är det min nya diet som får mig att bli varmare dessutom…men kul då händer det saker!

Abbis…..tänker på dig o din hals….Strepsil är också bra för halsen…dem kan man köra emellan Zyxen om det behövs!

Önskar alla en bra dag oavsett vad det blir av den….smycken, röj eller vila…

Kram!

Tride
0

Gurgla med saltvatten! Det gjorde jag, eftersom jag hostade i natt. Nu verkar det bra.

Tride.

Ians
0

Salt vatten är en underskattad behandlings metod…fungerar toppen för hals o näsa!

Tride
0

Jag återupptäckte det för en tid sedan. Min far brukade passa på att rensa sig med saltvatten ur havet om somrarna.

Tride.

Toyan
0

God middagGlad

Varmt är det men nu har det börjat blåsa en del, tack för det.

Har varit till centrum och bytt en fläkt som jag köpte för 1 mån sedan och där var det Indienvärme minsann.

Det har varnats för kraftig åska här så vi får väl se framåt kvällen.

Här blir en lugn dag, för varmt att dammsuga som jag hade tänkt men dammråttorna blir nog kvar tills jag får orkSkrattande

#2 Krya på dig abbis.

Ha en fin lörag allihopa vad ni än hittar på att göraKyss

Ians
0

#10 själv har jag funderat på råttfällor bara…vem orkar dammsuga när det är nästan 27 grader inomhus!Obestämd

MaMaMade
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Godafton!

Vi gjorde oss en sväng till Lycksele idag. SMHI hade utlovat en skur men i övrigt hyfsat väder…nåja, vi var ju mest inomhus. Gammplatsen (http://www.gammplatsen.com/?page=26) är en favorit hos töserna. Mor var matt (o blev än mer under dagens gång) men vi hade en trevlig dag med lunch på Ruselegården o titt o lek på museerna. Ett besök på Dollarstore var utlovat efteråt, Lördagsgodis o så hade töserna med sig sina sparpengar för inköp av ngn liten grej…tyvärr åt o lekte vi så länge att Dollarstore hann stänga! Förvånad Men affären finns ju kvar…

Kvalmigt o fuktigt så in i bomben. Snor o rossel men är på väg uppåt…hoppas att du äntligen blir kvitt eländet abbis! Det är ju så hmhm jobbigt att gå omkring såhär! Känner mig bara neg inför att jobba i sommar o känner stor lycka inför att ha några lediga veckor insprängda här o där. Synd bara att det som ska jobbas igen ligger o tär, hoppas kunna schwiii å´et snabbt!

Nu sängläge med en tidning tills vi får överta TV:n…o en massa tvätt som ska vikas! OK kisse, käk först… Ha en trevlig kväll! Kyss

abbis
0

Jag ska prova salt..här ska olle motas i grind..

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

MaMaMade
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Kan inte gurgla…sväljer jämt eländet! Tungan ute

Tride
0

drick svagt saltat vatten, mama.

Tride.

Pagan
0

Idag har det varit himla fuktigt och hett. Svårt att andas. Sedan började det lätta lite och en svag bris kom. Då passade jag på att greja ute med grillmaten och DÅ kom störtfloden och åskan. Jäklar vilket dunder o brak. Blev genomblöt på en minut. Lagonm kul att grilla för öppen ridå i ösregn o åska. Nåväl det blev himla gott iallafall.har fortsatt resa och sortera och packa. Tar sin tid om det ska bli bra. Nu sitter jag och scannar in foton, tar också en himla tid. Men jösses va kul o se sig själv och ungarna i olika skeden, tiden går så fort och allt känns som om det var igår.

Hoppas ni är på bättringsvägen. Själv får jag aldrig några sjukdomar. Allt som går - småspringer förbi mig. Så lyckligt lottad är jagCool

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Inlägget är låst för nya kommentarer