Pratbubbla 17 juli
Gomorron alla!
Tänk att jag o MaMa är i stora stan samtidigt!!! Vilken härlig känsla!
Kom till son nr 2 igår, blir här till imorgon.
Å vad jag älskar mina söner, barnbarn, o svärdöttrar!! Det riktigt sjunger i hjärtat!!
Vet ni vad som står på lut idag??? Ev en luftballongtur
Nått jag har på min önskelista "Att göra innan jag dör"….. Vi får se vad väder etc. tillåter.
Fast när jag ringde hem till sambon o berättade igår (som ett litet barn på julafton) så sa han blankt NEJ! Det fick jag absolut inte göra, jag skulle komma hem hel och välbehållen *s*
Så då kände jag genast hornen i pannan växte lite……NU MÅSTE jag bara upp i luftballongen!! Tror jag aldrig blir vuxen riktigt!!
Önskar alla en alldeles speciell dag! kramar i massor

Förstår dig precis Shigne. Att trotset aldrig går ur kroppen
vi har tydligen ständigt en känsla av att frigöra oss från motståndet.
Ja, chanserna att du stöter ihop med MaMa kanske är små, men det är lite lustigt ändå.
Härligt att höra hur du trivs med svärdöttrarna, så då lär du aldrig bli den där bitchiga ilskna bittra svärmodern då, gott hopp för framtiden.
Är vädrets makter med dig kanske du svävar vid molnen under dagen, jösses vad häftigt. Det är något jag kanske inte skulle våga ta mig för - svindel du vet, men känslan måste ju vara underbar. Vet när jag bodde på nionde våningen för 100 år sedan, vågade knappt ut på balkongen. Än mindre titta ner.
Här ska köras mer ved, packas, röjas och sorteras. Legat lite lågt ett par dagar, men nu är det full fart igen. Time is flying
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Lycka till bland molnen, shigne! Nåja, så högt kommer du väl knappast, men en bit på väg iaf!
Tride.
Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling
"Livet är inte lätt men intressant" storafamnen

God morgon flickor
Hoppas Stockholm bjuder på ballongväder shigne så du får sväva runt där uppe nära molnen en stund, måste vara en härlig känsla, lycka till!!
Här är det soligt och 19 grader, blir lite diverse pyssel och så en promenad till äldste sonen.
Ha en fin dag allihopa
Hello…
Hoppas verkligen S-holms vädret håller för en ballong tur…Shigne!
Här regnar det idag…men det gör inte så mkt jag skall jobba en natt till så det blir bra med lite slöande idag!
Känner att jag måste ha en diskussion med doktorn…ang att jag inte kan räta på benet och att det gör mig "låghalt"..
Det måste de fixa snart annars kommer jag att få mega problem med min rygg..
Så börja jobba regelbundet heltid är inte att tänka på…..kanske 25% eller nått..iväntan på böj o sträckmaskinen på ortopeden..
Vi får se…
Önskar alla en bra dag med vad ni nu företar er…Kör ved , pysslar, promenerar etc etc
Jag hoppas på besök nästa vecka av mitt barnbarn …hon växer så snabbt..slänger in en skrytbild 
Hej hopp
Katten kom till rätta sent igår kväll..utan halsband så man undrar vad han gjort!
Idag blev det inköpsresa till Karlstad o IKEA.Köpte 4 barstolar i rejält trä och stål som man kan fälla ihop till kursarna och mig då jag behöver även sitta o jobba.Dom hade en skylt att dom va nedsatta till 149:- men tydligen så va den skylten gammal.Men pga av att dom glömt att ta bort skylten fick vi dom för 149:- skulle kostat 279:- annars..Sen blev det arbetsbelysning till glasyravd och lite annat som fattats oss i lgh.Inget är som det brukar..
Tittade på en arbetsbänk/matplats för vårt pyttelilla kök som inte har några arbetsytor.Men för att få plats med en sån får vi kasta ut köksbordet he he ..Vi äter allt utom frukosten ändå i vardagsrummet
2800:- är lite mycket just nu att lägga ut.
Karlstad centrum är rätt tråkigt men har nog ett större utbud än Örebro med uteserveringar o annat..en kollega som driver inredning har sin butik i staden men den va stängd..
Shigne vilken tuffing du är..skulle aldrig våga ge mig upp i en ballong med mitt l katastroftänkande..
Ians va söt hon är..
ha en skön söndag..kväll
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
Hon är ju supergullig, Ians!
Tride.
Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling
"Livet är inte lätt men intressant" storafamnen
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Se till att ta hand om dig, Ians!
Vilken liten jordgubbe! Man vill bara nafsa o äta upp!

# 4 

Tänkte bara titta in och säga att nu far vi snart till Svedala rike.Har packat tjocksockar så att jag överlever kvällarna i norrland
.17 grader var det idag hos pappa….det var det nog senast i april här…
Efter en vecka med nära 40 grader blir det ju över 20 graders skillnad….
Men jag åker inte för värmen, utan för att träffa nära och kära - jag längtar såååå efter att få träffa syskon o vänner igen! 
Jag kanske tittar in nån gång om jag får tag på en dator, annars önskar jag er alla två härliga veckor tills vi ses igen! KRAAAAAM