Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 2253 ggr
szirius
0

fredag 5 aug

Kan jag verkligen vara först? Så här sent? Gissar att många har semesterFlört

Här strålar solen, det är fredag och jag hoppas att jobbdagen ska rusa fram.Barnledig helg betyder mys med make och en hel del småplock.Och mkt dans behöver det bli, nästa uppträdande är den 20:e och jag behöver 3! nya koreografier.Men det känns bra.Har fixat danssalen så att den är såå fin nuGlad

En tur till svärfar blir det också, hans bil har pajat och en get har brutit benet, så han behöver lite uppmuntran.Ska nog baka en paj och ta med.Glad

Ha en fin fredag och helg!Kyss

abbis
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Godmöra

Ja du va först …dom ä litt sega vaTungan ute..förståligt i vämeböljan vi fått!

Party Party i Kristinehamn i helgen IGEN …fred-lörd kör dom torgfest med en massa band och kräftskiva för ALLA..det är inte klokt va dom fixar..

Håller på att glasera mellan kunderna..stänger inte för lunch utan tar med mig lite käk ..får se hur det funkar..Månd-tisd ska sambon vara i K-H och ha stängt i KGA..Nytt försök får se hur det funkar..

Tagit kontakt med en annan advokat idag hoppas inte alla är på semesterFlörtoch hoppas han vill ta i det!

Ha en underbar fredag!

kram

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Elpida
0

God morgon Sziriusan och Abbis!

Party i Kristinehamn och marknadskväll i VirserumGlad. Det är det traditionella marknadsbesöket ikväll, vi köper aldrig något men barnen ska åka några karuseller och man träffar många bekanta att prata lite med. I helgen är det dessutom party i Växjö. Det är Karl-Oskardagarna med stadsfest, tivoli, Rix-fm festival mm. Det blir ett besök dit imorgon kväll efter kalaset vi ska på!

Har inte sovit något vidare inatt, legat vaken och inte kunnat somna. Har ingen aning varför för jag har inte grunnat på något särskiltObestämd. Magkatarren har därmed slagit bo och nu ska jag slänga  mig i soffan efter lite medikamenter och se om det släpper lite.

Hoppas ni får en härlig fredag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Tuva-Lena
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go'morron ni morgonpigga! Skrattande Jag har allt varit uppe ett bra tag men det tar tid att få ordning på hjärnan se.. Hästarna ville inte gå ut i regnet heller så jag kom in lite tidigare. Ja just det, med stugfärden blev intet! Vid halv tre igår började det mullra, sedan har det regnat ihållande. Såg att vi fått 20 mm hittills… Människan spår men Gud rår, som man säger. Glad Trodde jag skulle få hjärtat i halsgropen när det fräste till i vardagsrummet och small ovanför skallen i samma sekund. Man blir liten och snäll när åskan går här i Ådalen… Oskyldig

Sambon har nog fått värmeslag. Han åkte upp mot "Västra" för att röja skog i förrgår men blev tvärdålig i värmen. Nu ligger han med 39 i feber och är yr och illamående. Pass upp för att vara i solen alltför länge i hettan!

Vad gör man av en sån här dag då? Ja det blir väl till att åka in till stada, om inte annat så för att vattna mors blommor. Att fortsätta måla hade annars varit lämpligt. Obestämd

Magkatarren Pidan: testa med pepparmyntste om du har nåt hemma. Morötter är också bra eller sockerfria kex och mineralvatten. Lider med dig, för det drabbar hela humöret. Annars tycker jag att IBS-medicinen funkar bra också. Jga tar en Omeprazol jag om det inte vill ge med sig efter ett tag.. Flört

Låter roligt Szirius med dina uppträdanden! Tungan ute Själv skickade jag efter en Zumba DVD igår - (det du Pidan!) Känner med den stackars geten.. går den att rädda..?

Party igen abbis?! ja då är det bara att köra hårt hela vägen! Skrattande

Ha det jättegott idag allihop!

Pyss på näsan!

Här lär man sig zumba i Leipojärvi - vore väl sjutton om man inte skulle kunna lära sig det i Ådalen också då..!Cool

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Toyan
0

God förmiddag!

Stackars geten szirius och svärfar, hur har det gått?

#1 Hoppas många partydeltagare hittar in till affären abbis, hur är det med lille kissen och såret då, bättre hoppas jag.

#2 Krya på dig Elpida och ha en trevg helg.

#3 Inte har jag solsting men illa mår jag och fryser i värmen och har ränt på toanRynkar på näsan

Blir så här av migränen, har fått i mig värktabletter nu så det är bara att vänta ut eländet.

Önskar er alla en fin dagKyss

Ians
0

Hejsan..rapport från ett mulet Göteborg…

17.7 grader har termometern sjunkit till och som sagt inte en glimt sol på en moln grå/vit himmel…

Hoppas alla som är lite sjuka kryar på sig..Tuvans sambo, Elpida, Abbis….

Och stackars den lille Geten …Sz

själv har jag ont av mina bihålor igen …har sovit med vitlöks skivor i näsan och intar vitlök så det osar om mig….Säkert gör det nått gott…o alltid stör det någon Skrattande kul ser jag ut iaf med mina tussar i näsan….

Fru Kattz var o inspekterade mig noga och grundligt och såg ut som hon …funderade länge på hur jag är funtad!

här bjuder jag på en bild från natten innan då Fru Kattz tyckte att det räcker med läsandet nu…-Jag vill sova…släck lampan!

visst klockan var 3-4 på natten så hon hade en viss poäng i det…Men det är faktiskt Min säng! trots att hon uppför sig som Jag försöker knö ut henne från hennes plats!

Ha det gott!

Tride
0

Hej på er. Jag har givit mig själv utegångsförbud. Dvs förbud mot att åka in till stora stökiga staden med Pride o allt. Var där i förrgår o deltog i tango i ett tält. Ångrar ingenting, men det var tufft, varmt, stökigt och allmänt högljutt. Tom Babsan lär ha ogillat det hela, eftersom hon hon blivit dåligt behandlad av några vakter.

Funderar på ett zumba-pass på grönan sö kväll. Om det inte är för varmt.

Ja, stackars geten, som brutit sitt smala ben.

Låter klädsamt, det där Ians, med tussarna i näsan.  vad har du annars för klädsel att matcha detta?

Jag brukar sätta mig på min katt så hon skall förstå vems stol det handlar om. Hon förstår i alla fall inte. Så långt har det alltså gått.

Sköt om er i värmen och var snälla mot er så att ni får tillbaka kondisen o hälsan!

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

Ians
0

Så här läcker var jag igår kväll….inte undra på att fru Kattz blev fundersam….-Jag skulle ju ligga i hennes säng!

Och inte bara Luktade jag konstigt jag såg ju riktigt Tossig ut dessutom!

En kan inte vara Nog försiktig i katt världen..med vad man släpper in i sitt revir heheheheh

Tride
0

Snyggt! Senaste på cat-walken, hihiSkrattande

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

Elpida
0

Ians - I löööööv u - du är underbar!!!

Tuvan - härligt med Zumba-dvd, du kommer bli så glad så glad. Man kan inte bli annat av den musiken. Magkatarren lugnad med esomeprazol och AndapsinGlad.

Nu grillar maken biffar ute som ska intas med lite kroketter, sallad och vitlöksås  - mums!

Tjingeling!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

MaMaMade
0

Halloj!

Stackars liten get…hoppas att det går att fixa till! Kul att ha dig tillbaka hos oss szirius!

Ians; du är ju för snygg ju! Tungan ute

Tuvan; same, same…fast ingen Tor-Åskar här…men regn o lite svalare.

Lycka till abbis…må många köpgalna kunder med feta pluskor genomströmma din butik!

Tride; tror att du gör klokt i att stanna hemma!

Humöret har dalat allteftersom jag kom hem från jobbet. Var inställd på en lugn o mysig helg men…dessutom har det slättregnat hela dagen o kommer enligt SMHI att fortsätta hela helgen o förmodligen även nästa v. +12 grader o även om det är ganska så skönt ute känns det inte aktuellt att fylla frysen med svamp o blåbär, betydligt trevligare göra när det är torrt. O så lite annat…

Har med mig *massor* av gammpären hem, har gjort en stor laddning palt åt mina damer idag o skall även så göra här hemma. Tror dock att jag inväntar Gubens hemkomst…om jag inte kan lura över syrran på paltmiddag. En rullar o en kokar, då går det som en dans!

Glömde min Allers-tidning hos damerna…den med alla korsord som nästan var lösta o som skulle läggas på brevlådan imorgon. Än värre; glömde min älskade tetermos! Hittade dock en OK uppe i skåpet, (som inbiten tedrickare kan jag *icke* bruka termosar som det varit kaffe el choklad i…då smakar teet *blättanbläää*,) som nu står på rengöring med lite bikarbonat.

Får semester på torsdag (förutom att jag ska hjälpa min systerdotter m deras flytt städ då men det räknas inte) o löningen kommer på måndag såklart…o Guben ska gå på på onsdag em. 676 kr på kontot tills dess…o det måste gå till bensin så jag tar mig till o från jobbet. Förutom det har jag 150 kr i pluskan o de tänker jag hålla hårt på!

Hoppas att det finns ngn bra (läs rolig o positiv) film på TV senare ikväll! Pyss på er! Kyss

abbis
0

Ha ha ha  Ians dom där va ena riktiga erotiokdödare..Kanske ska sätta i sånna  istället för att skylla på huvudvärk..Flört..

Kissens sår är så gott som läkt ..men han river upp skorpan hel tiden..

Har vädrat snabeldraken…Vilken skillnad att dammsuga 60kvm istället för 125kvm..känns lite lyxigt!

kram

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Ians
0

#11 jag lovar sambon kommer att sova i verkstan om du pluggar in dessa vitlöks bollar…men de funkar!…även mot nästäppa! Skrattande

Härligt att katten läker bra…o det kliar väll på skulten på han eftersom han river av skorpan helatiden…

Hoppas han minns vart han fick de där klösen någonstans så han håller sig väck från det reviret..inte lätt o va ny i kvarteret ens för en katt!

Eller så vann han o har ett toppen revir nu Flört

Inlägget är låst för nya kommentarer