Matrix Energetics (ME)
Läste för första gången om denna healingmetod idag. Det är lite svårt att få grepp om hur de resonerar ang. energifälten. Den bygger på 3 principer som jag inte är bekant med riktigt. Man ska kunna få hjälp med det mesta, genom att få ett jämt energiflöde i kroppen och genom att lösa upp olika stopp ska man kunna bota det mesta, både kroppsligt och själsligt. Någon som kan förklara mer eller som rentav testat?
Känns lite som man gjort en ny metod med delar av healing, EFT, balansering, quantumtouch etc.. därmed inte sagt att det är fel, det kanske är precis hur bra som helst!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Eller så har de kommit på ett Nytt sätt att presentera en gammal sanning…och kan ta mer betalt!
Jag är urless på alla dessa Gurus inom allt….Man skall gå den ena kursen efter den andra…
Och det handlar om pengar…pengar ..pengar
för dessa kurser är inte gratis….
Så handlar det om att någon har funnit ett sätt att jobba på som passar dem….Kraften är den samma….oavsett vad man kallar healingen och om man får den gratis eller betalar enorma summor…
Och det spelar ingen roll hur många kurser jag går om jag inte kan vila i förvissningen om att det jag gör är på riktigt och kan hjälpa mig och dem omkring mig…
Så rusar vi vidare och söker efter nya sanningar och ultimata metoder i ett …när allt egentligen finns framför näsan på oss…
Men vi vill att det skall komma i en extra lyxig förpackning…som kanske kan sprätta lite glans över oss själva
och göra oss speciella i andras ögon….
Jag bugar mig naturligtvis för om jag har fel…men jag är trött på alla dessa penning "kåta" gurus som vill förvissa oss om att just Han/Hon har svaret på livets gåta…
Vi kan alla prata med änglar och känna energier…vad är det för fel på vår energi då? Ingen!
Lär känna den och hur den jobbar genom dig! Det finns inga trollkarlar…det har vi konstaterat gång på gång…
Kraften väljer själv vem den vill jobba genom och hur! och är inte till för att vi skall briljera och roa dem runt kring oss…utan för att läka och hela..

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
mmm, det var lite så jag kände oxå. Att man balanserar energierna i kroppen är ju liksom inget nytt. Var mest nyfiken på vad de här 3 principerna kom ifrån som man bygger hela healingen på…
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

Låter som Recconective healing….