Pratbubba 27 augusti
Morrn-morrn alla ni goa!
Trist väder igen
, men rel. varmt för årstiden, +15 fast klockan inte är så mycket.
Sitter med kaffekoppen bredvid, läser ortsbladet och fantiserar mej bort lite. Ta-mej-tusan….ska jag inte hoppa på nån kurs etc. i höst, komma ut och träffa på nått nytt.
Igår gjorde jag undan en hel del, så idag tänker jag "slarva bort" mej själv lite extra tror….tänker nog inte hitta mej förrän ikväll kanske 
Jag hoppas ni får en helt fantastisk dag! Kramar

Go'morron på dig shigne och alla som kommer senare!
Slarva bort och skäm bort dig nånstans shigne, låt det bli din dag och njuut..Kram.
Solsken idag och blåser lite, 18 grader nu så det blir en varm dag.
Önskar er alla en härlig solig lördag
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Morn morn
#0Tänkte folk skulle tänka lite så i Kristinehamn och komma till mina kurser..
Här är det lite grått ute men varmt!
Noramarken i dagarna två drar nog folket härifrån..Det är den enda köphelgen jag saknar med Nora.DÅ det kommer folk utifrån he he he .
Kunde väl hyrt ett bord men orken har inte infunnit sig och sambon vägrar åka till Nora..Får se om några år 
Det är hantverksdagar i hembygdsgården här idag ..Köpdag med en massa erbjudande i butikerna hela helgen med söndagsöppet.Jag har 20% på fönsterlampor..
Ni får ha en alldeles underbar lördag..Ni har väl hört att man ska shoppa sig ur krisen*L*
kram
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Go morgon!
Solsken både ute och inne 
Pratat lite med mina vänner i Indien och det är alltid upplyftande.
Abbis, hoppas att du får fullt upp och att alla tänker på att shoppa sig ur krisen speciellt dina fina saker.
Ha en underbar lördag och gör det bästa av den.
Kramis
Medarbetare på Feng Shui och Indien
Godmorgon…
Här har ett åskoväder dragit fram över stad och landskap…som hette duga…enligt experterna kom det från Danmark….så Nu vet vi hur de har haft det!
Just nu ser himlen ganska säker ut liten bleknosad halv sol kikar försiktigt fram…den är väll rädder för allt pang och muller som var innan 
Önskar alla en underbar dag! Stor kram Till alla som behöver en…..
Tack för kramen, Ians, den behövs! Min elaka tå hindrar mig från att dansa, gör ont när jag har skor på fötterna och vägrar att återta sitt normala utseende. Hur kan en enda liten tå påverka tillvaron så radikalt? Tangon kör igång på måndag och jag hade hoppats vara bra till dess. Börjar tvivla. Jag har redan missat sommarens sista lektioner, varav en var gratis. Inga smilisar här heller. :-(Livet suger! Hur är knät, Ians? Just nu har jag fossingen i kallt vatten o kaffe på bordet. Sover mycket. Det skulle inte haft samma effekt om det inte varit för att det hindrar mig från att dansa. Som tur är kan jag ta igen alla missade lektioner. Undrar hur proffsen klarar såna här problem.
Tride.
Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling
"Livet är inte lätt men intressant" storafamnen
Di går nog till en ortoped o får ngn injektion i sin ömma tå!
Få amatör sportare förunnat…för oss är det vila som gäller …huuuur länge som helst 
Knät puttrar på som vanligt, och vilar sig fortfarande …..Jag är ju amatör sportare så jag får snällt vänta!
Hade jag hetat Zlatan hade jag nog fn varit uppe på banan igen i röaste rappet!
Äter numer stora doser omega3 och knät Ser ut som ett knä numer…med det och massage samt lite vitlök på toppen
som alltid med mig…….de flesta demoner går att driva ut med vitlök …heheheheh
Skämt åsido…att få igång cirkulationen har gjort susen…min syster som sett knät innan …..kuren…och undertiden är helt häpen!
Är sur på mig sj för jag inte lyssnade på den kloka kvinna här som förselog massage redan i ett tidigt skede!…DÅ kändes det som …ja eller hur!…när inte operation kan få styr på det …hur skall då massage fungera……Och så gjorde det de
skäms lite faktiskt!
Sent skall syndaren vakna
Ett bra tips faktiskt….hade nog besparat mig en del…..
Men inget att gråta över spilld mjölk…utan det är bara att fortsätta kuren o hoppas på den nye kliniken!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God eftermiddag!
Alltid lär man sig något nytt Ians, och du har ju dessutom tagit dig till det även om det blev lite senare…
.
Abbis, hoppas det blir lyckad försäljning!
Shigne, jag trodde vi kom överens om att du skulle ta det lugnt igår!!
Vaknade tidigt idag men vägrade stiga upp, sent omsider somnade jag om. När jag kom hem vid halv ett inatt (nykter) väntade ett gäng tjejer (mycket glada i korken) på att få dansa Zumba. Tja, det var bara att dra igång stereon och köra en låt med dem, till och med de killarna som var med hakade på! Maken är lite bakfull idag men det unnar jag honom så gärna. Det händer sådär en gång var 10 år…
Nu ska jag ta itu med diskmaskin och bilstädning, sedan blir det nog grillning för hela slanten! Hoppas ni får en fortsatt fin lördag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus