Pratbubbla 12 september
Morrnmorrn!
Här hänger regnet i luften igen!! Fy så trist med detta väder. Sambon åkte bort på jobb igen - så nu är jag åter gräsänka!
En timme kvar innan jag åker och hämtar dagmatte-hundarna, sen blir det promenad för hela slanten! Tur att älgjägarna har annat för sej idag, så slipper man stöta på dom i skogarna…
Önskar alla en fin dag! kramar

Go morgon Shigne och alla övriga
Fint regn är det här med.
Väntar på att en granne ska komma hem från älgjakten i norr, har beställt några älgben att koka buljong på och har jag tur blir det lite kött också.
Tomt är det nu när våra vänner rest hem. De har en go liten hund som kom rusande in till oss så fort att de öppnade dörren till husbilen för att få morgonens kelstund.
Idag får jag försöka nå den strängt upptagne juristen igen, ni skulle bara veta vilken soppa det är.
Önskar er alla en fin måndag
Medarbetare på Feng Shui och Indien

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon!
Har haft en skön helg med tre goda vänner i ett hus som ligger fantastiskt fint ute i skogen. Vi har mediterat, gjort lite övningar, yogat och ätit lagat god mat och pratat en massa. Det behövs för denna veckan är det städ och röj/släng/sälj vecka inför husvisningen på söndag. Försöker affirmera hur många det är som vill köpa just vårat hus!!!
Hoppas ni får en vecka fylld med härligheter!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

God morgon allihop! Är lite osynlig just nu, har vaken tid eller ork att skriva riktigt, det är mkt nu…men tänker på er alla…som ju har sitt att stå i som jag vet
Många kramar och önskar er en fin dag, oavsett väderlek.
God fm! Här har vi regn, men utlovad regnfri em o lite sol mellan molnen. Funderar på kvällens tango Tån är fortfarande öm, men foten är bra.
I går ringde en av mina vänner som velat träffa mig i stan, Hon hade råkat ut för en ordentlig förkylning. Ja, det är den tiden ju. Själv mår jag bra och forträstter med min halvfasta, vilket innebär att jag äter ett minimum grönskaker o frukt. Det håller magen igång och piggar upp.
Tride.
Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling
"Livet är inte lätt men intressant" storafamnen

God middag!
Regn och regn sen igår em men nu har det klarnat upp och solen skiner får se hur länge det varar.
Har jobbat och som vanligt somnade jag sent igår, det var ju söndag så nu är jag trött.
Ska sätta fart och göra en kaka tills i morgon.
Ha en fin fortsättning på dagen allihopa
Go kväller..
Va tempo tempo här imorse..
Vi satte upp en 2,50 meters banderoll i elons skyltfönster på andra sidan stan..Han frågade om vi va intresserade att sälja deras kaffemaskiner på provision..Självklart är vi de..Slipper vi ju allt garantitrassel..det tar dom och även att ligga på dyra lager ..det gör dom..suveränt bra..
Ska även få låna 2 meter skyltfönster och göra en "egen" skyltning med mina saker hos dom..så trevliga killar..I like! Behöver ny dammsugare..Gissa var jag köper den*L*
Har jobbat på i verkstan och sen hade vi fint besök av en stamkund från Nora..en av mina favvokunder..
Nu väntar jag på ugnspannkaka..mmmmmmm!
ha de gott tjejer..
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
Godkväll!
Första arbetsdagen, bara 4 h o jag slapp köra till stan - *hurrey*! Ska jobba lite mer än tänkt hos min yngre då hon åker utomlands i början av okt…men det blir ju bara i 2 v o det är bra att ha "jobbat in" h. Sedan kanske de stannar där upp till 5 mån = enbart halvtid för mig - *hurrey* igen! 
Ganska låg fortfarande o urbota trött, ögonen svider o jag undviker datorn. Försöker tänka positivt men…o affirmerar o afformerar…o har små snack…känns som om det går halvdant men trägen vinner.
Nu ska jag hoppa isäng. Ska vara på jobbet kl 8 imorgon, iväg o ha möte i 2 h (11-12:30 behöver jag positiva energier tack) o sedan tillbaka o jobba till 16. Hinner träffa min brukare i 3 h alltså!
Suss på er godingar o vackra drömmar! 
Go'kväll! Har haft s t o r a problem med att komma in idag men det är ju vardag igen, så väntat skulle man kunna säga.
Passar i alla fall på att ge ett livstecken ifrån mig nu när det funkar ganska bra.
Skitväder, visst är det men jag passar på att städa köket dom regniga dagarna när jag är utan jobb. Snart blänker det som på Cillit Bang reklamen! 
Abbis, jag har också beställt samma dekal! 21 dagars leverans tog jag för att spara pengar - man är ju ftg:are gu' bevars..
Ha en fin kväll allihop och en bra dag imorgon om jag inte tar mig in på sajten! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."